Som iværksætter skal man vide hvordan man effektivisere og yder en god kundeservice. Det er jo et par af grundpillerne i at drive en god forretning. |
Ronni Larsen:Man skal vide hvilken betydning en god kundeservice har og lytte til sine kunder.
Det er du sikkert ikke helt enig i Thomas, men der er også plads til forskellighed.
Hvordan dælen kommer du frem til at jeg sikkert ikke er helt enig i det med kundeservice? Er det noget du tolker ud fra det jeg skriver?
Er det fordi jeg skriver jeg er ligeglad med ventetid i banken den ene gang om året jeg er der? Så tolker du at min generelle holdning til kundeservice er en anden end din?
Jeg mener kundeservice er det der kan gøre om en virksomhed får succes eller ej, da man med god kundeservice, kan tiltrække mange "gratis" kunder pga. anbefalinger. Det er sådan vi driver vores forretning.
Du skal ikke tro at fordi jeg er ligeglad med bankens kundeservice, at jeg så ikke gør en masse ud af det i vores egen virksomhed.
Forskellen er nok bare at du går en masse op i bankens kundeservice, og går meget op i om der står en person og giver dig et nummer, og det er jeg bare fuldstændigt ligeglad med. Banken er en privat virksomhed, og de kan gøre som de vil, så længe deres netbank bare kører :-)