eg er enig med dig personligt. MEN der hvor jeg må give John kredit er at bankerne så vel som dit eller mit firmaer sig selv nærmest - og DET er der vel ikke noget at sige til. Måden er for os normale danskere sådan vi føler os røvrendt og snydt. Men igen er der jo to sider af samme sag og jeg tror dette er et spørgsmål om synsvinkel. Hvor jeg er enige med din -er det tydeligt John tilhører bankens
Du citerer ved at markere det du vil citere og så trykke på den blå linje med Marder det du vil citere) 
der er jeg da helt enig- Man kan sagtens se på bankerne fra to vidt forskellige sider. Man kan sågar mene de skal nationaliseres eller at de skal ha krav på sig for at åbne konti for alle- og alt muligt andet- det er rent politisk, og der kan man ha fuldt legale forskellige meninger - i alle ender af spektret - og inde på midten
Jeg lyder nok som bankens mand (dog med ren bruger erfaring), men har faktisk i tråden på vist en række områder hvor jeg mener bankerne kan og skal ændre sig. Jeg byder også COOP velkommen. Det eneste jeg ikke vil, er med i det let antændelige hylekor om, at bankerne er store - grådige dyr, som modsat al anden fornuftigt erhvervsliv er totalt ligeglade med kunderne, og bare sidder og gnider griske hænder.
Bankerne er på undt og godt - i konkurrence mod hinanden og stjæler med arme og ben hinandens kunder. Pt bløder DDB til Nordea og en del mindre banker fanger også op. Bankerne kæmper om kunderne kan jeg love- men jo ikke om kunder de ikke mener de kan tjene på, sådan er det jo (lyder lidt som Margrethe Vestager citat)
vh