Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO vs. Adwords

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 12. Dec 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Kort fortalt:
Min veninde og jeg har en fysisk butik hvor vi sælger brudekjoler. Den er kun åben efter aftale dvs vi har ikke en million omsætning...

Vi er begge IT spassere ( vi kan det grundlæggende )
Vi har overvejet at åbne en webshop, men er gået fra den ide igen... Men nu er vi gået igang med at undersøge SEO og adwords og haft besøg af en top-tunet sælger som kunne sælge sand i Sahara.

Hans pris på SEO var "kun" 12.000 kr i opstart og derefter "kun" 5000 kr pr kvartal
Her kunne vi få 15 søgeord, konkurrent og søgeords analyse, tekstforfatning, implemtering af tekst, 24 timers overvågning, ID tracking, vedligeholdelse og opdateringer

Han nævnte noget om der kun var 3 rigtige sælgere i Danmark som kunne SEO, hvad betyder dette ??

Vi har vores hjemmeside hos danaweb og undersøgte også priserne der, men det var meget dyrere...

Men til overskriften.... Skal vi satse på SEO og / eller adwords ??

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:17

Hej.

Spar pengene og start med at få lavet en webshop. Og så kan i altid begynde med Adwords for at få nogle kunder i butikken med det samme. Til sidst kan i få lavet SEO. Hvis i da ikke bliver så bidt af det at i selv begynder på det.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 20:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Cinderellafestkjoler:
Han nævnte noget om der kun var 3 rigtige sælgere i Danmark som kunne SEO, hvad betyder dette ??

Det betyder at han er fuld af lort. Bare ignorer ham og kom videre i teksten. Hvis I skal have SEO er priserne dog op imod 2000-10000 om måneden.

Med AdWords får du resultater med det samme, hvis din webshop/I ellers kan konverterer noget af den traffik I får. Til dette skal I dog ud og hyre en ekspert til at sætte en kampagne op for jer. Nogle tager en procentdel af omsætningen på jeres adwords kampagne i betaling

Begge dele skal tages i betragtning nå man starter en webshop og begge ting skal implenteres fra start imo.

Alt i alt kommer det an på jeres budget og pengepung. Hvilke ting sælger I? Er det selv designede bryllupskjoler? Vil I kunne sælge det til den almene fru hansen der skal giftes?

Jeg tror I får meget svært ved at sælge bryllupskjoler, og det kan blive en dyr omgang for jer. I skal dog have held og lykke :)

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 20:33

Cinderellafestkjoler:

At han ikke har helt styr på Danmark og SEO verdenen. 

Danaweb er trods alt også et dygtige til SEO.

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 20:45

Inden du kaster dig ud i AdWords og et firma til det, vil jeg anbefale dig at læse lidt af mine Adwords blog's.

Det giver dig lidt værktøjer til hvad du skal have styr på inden du går i krig.

Med venlig hilsen
Jonas Ebbe 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

WEBoptimist.dk:

Inden du kaster dig ud i AdWords og et firma til det, vil jeg anbefale dig at læse lidt af mine Adwords blog's.

Det giver dig lidt værktøjer til hvad du skal have styr på inden du går i krig.

Med venlig hilsen
Jonas Ebbe 

Yes det var så Adwords. det som kan virke her og nu

Med hensyn til SEO kan du rundt omkring, og også herinde på Amino læse en masse om dette emne.

Eller se diverse videoer, f.eks. disse  http://www.youtube.com/playlist?list=PL1szV9MtZnpF_PKTW4EeA4KAkgooNaWPL

Husk så også at SEO er det mere langsigtede.

God arbejdslyst.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:10

Det er i hvert fald noget værre sludder, at der kun skulle være tre mennesker i Danmark, der kan finde ud af SEO. Jeg kan komme på de første 10, som er dygtige og bundsolide.

Desværre er det en ren broget branche.

Priserne lyder egentlig fornuftigt nok, men det er svært at sige, om I får bang for the buck, når det ikke beskrives, hvad der leveres mere specifikt for pengene.

Det handler som i mange af livets andre forhold om tillid.

Fra København V
Tilmeldt 4. Mar 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 22:18

Man kan faktisk få hjælp til at oprette AdWords-kampagner af Google. Det er helt gratis. Prøv at snak med deres AdWords afdeling her i Danmark.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 22:29

hvis i startede med at bruge nogle penge på en pæn hjemmeside/webshop og så i det små startede med adwords for at teste om i kan få solgt noget, kan i jo mixe det op med organiske søgeresultater og adwords senere, der skal arbejdes med SEO, men stille og roligt begynder resultaterne at komme og så er det lidt billigere at holde det vedlige, så i starten investerer man i SEO, for så senere at høste resultaterne, men pøj pøj med det hele, der er masser af hjælp at hente herinde, så bare spørg eller søg i ældre tråde.

vh Thomas

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 792
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 22:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I skal ikke tænke enten/eller men både/op...

AdWords og SEO er to vidt forskellige ting. Det svarer til at spørge os, om vi mener du skal købe en båd eller en bil. Det kommer selvfølgelig an på hvilket resultat du forventer. En bil er ikke meget værd på søen, men du får kattens svært ved at tilbagelægge Lyngbymotorvejen i en båd.

Som andre skriver, vil AdWords give jer resultater NU. SEO er derimod en langsigtet strategi, der kan give jer kunder i fremtiden. De to ting komplimenterer hinanden. 

Men i jeres tilfælde ville jeg overveje, hvad jeg har råd til at satse på projektet. Kan I økonomisk vente 6-12 mdr. på resultater med SEO? Det kan være den rigtige vej at gå, hvis penge ikke er noget problem. AdWords er et bundløst hul, som du konstant skal fylde penge i, for at være repræsenteret. Det gode ved dette "hul", er de penge der kastes tilbage til jer i form af nye kunder. Så det er absolut ikke uden værdi. 

Hvis I har interesse i det, hiver jeg gerne 15 min. ud af min kalender til at forklare fordele og ulemper ved begge dele. Så kan I bare sige til.

Held og lykke med projektet.

Venligst

Brian Phillip

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)