I skal ikke tænke enten/eller men både/op...
AdWords og SEO er to vidt forskellige ting. Det svarer til at spørge os, om vi mener du skal købe en båd eller en bil. Det kommer selvfølgelig an på hvilket resultat du forventer. En bil er ikke meget værd på søen, men du får kattens svært ved at tilbagelægge Lyngbymotorvejen i en båd.
Som andre skriver, vil AdWords give jer resultater NU. SEO er derimod en langsigtet strategi, der kan give jer kunder i fremtiden. De to ting komplimenterer hinanden.
Men i jeres tilfælde ville jeg overveje, hvad jeg har råd til at satse på projektet. Kan I økonomisk vente 6-12 mdr. på resultater med SEO? Det kan være den rigtige vej at gå, hvis penge ikke er noget problem. AdWords er et bundløst hul, som du konstant skal fylde penge i, for at være repræsenteret. Det gode ved dette "hul", er de penge der kastes tilbage til jer i form af nye kunder. Så det er absolut ikke uden værdi.
Hvis I har interesse i det, hiver jeg gerne 15 min. ud af min kalender til at forklare fordele og ulemper ved begge dele. Så kan I bare sige til.
Held og lykke med projektet.