Et godt og fornuftigt sted at starte vil være at få lavet en grundig søgeordsanalyse. På den måde finder i ud af hvilke søgeord jeres målgruppe anvender til at finde netop jeres produkt. Hvis i ikke har helt styr på hvordan en sådan analyse udarbejdes, så kan I få hjælp til det, ligesom i kan få hjælp til alt andet indenfor SEO og Adwords. Ham i har snakket med om SEO lyder dog ikke til at være helt velinformeret. Med søgeordsanalysen kan i så vælge at gå Adwords vejen eller SEO vejen. Med Adwords kan I hurtigt opnå synlighed i søgemaskinerne og hurtigt blive klogere på hvilke søgeord der rent faktisk skaber værdi på jeres webshop, f.eks. at de går ind og køber en brudekjole. Dette kræver self. at i opsætter sporing i jeres analyseværktøj. Når i ved hvilke søgeord der skaber værdi kan i tager skridtet videre og arbejde med disse søgeord i forhold til SEO med henblik på at opnå synlighed på dem i de organiske og gratis søgeresultater. Hvis der er noget som I vil have uddybet er i altid velkommen til at tage kontakt til mig, helt uforpligtende self. |
Fik I et fornuftigt svar på spørgsmålet?