Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO vs. Adwords

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 32
Fra  Citona Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Cinderellafestkjoler:
Skal vi satse på SEO og / eller adwords ??

Et godt og fornuftigt sted at starte vil være at få lavet en grundig søgeordsanalyse. På den måde finder i ud af hvilke søgeord jeres målgruppe anvender til at finde netop jeres produkt. Hvis i ikke har helt styr på hvordan en sådan analyse udarbejdes, så kan I få hjælp til det, ligesom i kan få hjælp til alt andet indenfor SEO og Adwords. Ham i har snakket med om SEO lyder dog ikke til at være helt velinformeret.

Med søgeordsanalysen kan i så vælge at gå Adwords vejen eller SEO vejen. Med Adwords kan I hurtigt opnå synlighed i søgemaskinerne og hurtigt blive klogere på hvilke søgeord der rent faktisk skaber værdi på jeres webshop, f.eks. at de går ind og køber en brudekjole. Dette kræver self. at i opsætter sporing i jeres analyseværktøj.

Når i ved hvilke søgeord der skaber værdi kan i tager skridtet videre og arbejde med disse søgeord i forhold til SEO med henblik på at opnå synlighed på dem i de organiske og gratis søgeresultater.

Hvis der er noget som I vil have uddybet er i altid velkommen til at tage kontakt til mig, helt uforpligtende self.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 792
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 20:40

Fik I et fornuftigt svar på spørgsmålet?

Venligst

Brian Phillip

Tilmeldt 17. May 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:11

Jeg har hørt at den organiske placering er afhængig af, om man også køber Adwords, er det sandt?

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 11:14
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Mesøren:

Jeg har hørt at den organiske placering er afhængig af, om man også køber Adwords, er det sandt?

Nej, der er ingen direkte sammenhæng mellem de organiske resultater og så AdWords.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:26

Mesøren:

Nej!

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 11:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mesøren: Det skulle vel aldrig være et bureau der sælger begge dele, der har fortalt dig det?

Venligst

Brian Phillip

Tilmeldt 17. May 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:37

Ved det faktisk ikke, det er en bekendt der også arbejder lidt med web, der sagde det. Jeg ville bare ikke være påståelig uden at have lidt opbakning herfra! - så det kan jeg jo roligt være nu :)

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 11:41
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Giv ham en olfert! :)

Venligst

Brian Phillip

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)