Gå da lige jantelovsamok :D En anden ting - hvis du ikke har været kunde begge steder, så er du næppe kompetent til at udtale dig om forskellen på deres support og viden. |
bacardil:Hvis det ikke virker endnu skal du nok overveje vps og Multi-Domain certifikat
Jeg valgte at lukke hele to webshops ned, med omsætning og har nu åbnet de to under ét navn. Jeg magtede simpelthen ikke alt det påstyr, for nogen vil det ikke lyde af meget, men hvis de kendte til sagen var det nok noget andet. Jeg har overvejet mange alternativer inden jeg besluttede mig for at lukke de to shops ned. Men da jeg allerede havde betalt for stort set alle ydelser som patrick og co' havde at tilbyde, tænkte jeg, ok, jamen så må jeg jo blive og tænke over hvad jeg kan gøre for at gøre mig egen situation mere udholdelig. Langt de fleste herinde på Amino ved heldigvis hvor meget tid der bliver smidt i et projekt at åbne en Webshop, både i kroner/øre, men også i tid. Tænk så det dobbelte af det hele, da jeg havde to shops, som kørte... Nu er jeg tilbage til én shop og skal til at arbejde den op fra buden. Det eneste positive indtil nu, som jeg har fra meebox er, at de var helt fantastiske i supporten, indtil lidt mere komplicerede problemer opstod. Mit eget kendskab til SSL og VPS er ikke overvejene stort, men har da lidt viden på området og ja, en VPS ville helt klart være en mulighed, men de løsninger der findes på markedet er for det meste med alt for lidt RAM eller også alt, alt for dyre. Et Multi-domain certifikat var egentligt hvad jeg 'troede' at meebox gav mig, da jeg udtrykkeligt skrev til dem, at jeg HAVDE ALTSÅ TO domæner og havde dertil købt to SSL certifikater, spurgte om de var sikre på at dette ville fungere, og ja! Det var de HELT sikre på........................Men, nej....