Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhost.... I guder...

Side 4 ud af 6 (53 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus K:
Lucas man får ikke kunder ved at spille klogere end sine konkurrenter, og lige få lidt skjult reklame ind imellem linierne... Og da ikke hvis man hedder Hosting4Real og med jeres Reseller løsninger. Jeg tror til hver en tid at meebox er et bedre valg, og de har i hvert fald mere kompetent support og viden end du har.

Gå da lige jantelovsamok :D

En anden ting - hvis du ikke har været kunde begge steder, så er du næppe kompetent til at udtale dig om forskellen på deres support og viden.

Fra Fredericia
Tilmeldt 22. Oct 12
Indlæg ialt: 70
Fra  Bitshop.dk Skrevet kl. 00:14

bacardil:
Hvis det ikke virker endnu skal du nok overveje vps og Multi-Domain certifikat

Jeg valgte at lukke hele to webshops ned, med omsætning og har nu åbnet de to under ét navn. Jeg magtede simpelthen ikke alt det påstyr, for nogen vil det ikke lyde af meget, men hvis de kendte til sagen var det nok noget andet. Jeg har overvejet mange alternativer inden jeg besluttede mig for at lukke de to shops ned. Men da jeg allerede havde betalt for stort set alle ydelser som patrick og co' havde at tilbyde, tænkte jeg, ok, jamen så må jeg jo blive og tænke over hvad jeg kan gøre for at gøre mig egen situation mere udholdelig. Langt de fleste herinde på Amino ved heldigvis hvor meget tid der bliver smidt i et projekt at åbne en Webshop, både i kroner/øre, men også i tid. Tænk så det dobbelte af det hele, da jeg havde to shops, som kørte... Nu er jeg tilbage til én shop og skal til at arbejde den op fra buden. Det eneste positive indtil nu, som jeg har fra meebox er, at de var helt fantastiske i supporten, indtil lidt mere komplicerede problemer opstod. Mit eget kendskab til SSL og VPS er ikke overvejene stort, men har da lidt viden på området og ja, en VPS ville helt klart være en mulighed, men de løsninger der findes på markedet er for det meste med alt for lidt RAM eller også alt, alt for dyre. Et Multi-domain certifikat var egentligt hvad jeg 'troede' at meebox gav mig, da jeg udtrykkeligt skrev til dem, at jeg HAVDE ALTSÅ TO domæner og havde dertil købt to SSL certifikater, spurgte om de var sikre på at dette ville fungere, og ja! Det var de HELT sikre på........................Men, nej....

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 01:22
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 4 person

Mine løg trillede for nylig ud af mine bukseben - det var da de blev så lange at de ikke længere kunne sidde fast - lange nosser er noget man får, når man sidder og venter på at ens indlæg/sider bliver udgivet via Wordpress, når man er hosted hos Meebox for tiden.

Patrick - det er interessant at du skriver, i bliver større og større, og problemer ligeledes bliver større og større. Var det ikke en idé at holde igen, lukke ned for kunder i en kort periode, og så koncentrere jer om at få jeres produkt til at fungere optimalt? Eller er i sultne efter penge? Èt års forudbetaling, eller flere, er sikkert dejligt for de fleste hosting firmaer, men hvad nytter det, når halvdelen skrider fordi de er utilfredse?

Jeg blev tryllebundet af Cloud-løsningen, der brystede sig med udtryk som "no rocket science" etc. etc., og det var noget jeg faldt for, da jeg er kæmpe-nybegynder til alt hvad der har med hosting at gøre, så det skulle bare være nemt. Men ak, mit cloud-eventyr sluttede før det startede, og tilbage stod jeg med et almindeligt webhotel - grædefærdig :'( I det mindste fik jeg pengene tilbage.

Jeg vil dog til sidst sige, at jeg synes det er en superfed service, ALTID klar med et svar når man har et problem, også ud på de (meget) sene nattetimer!

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 03:28
Rasmus K:

Lucas man får ikke kunder ved at spille klogere end sine konkurrenter, og lige få lidt skjult reklame ind imellem linierne... Og da ikke hvis man hedder Hosting4Real og med jeres Reseller løsninger. Jeg tror til hver en tid at meebox er et bedre valg, og de har i hvert fald mere kompetent support og viden end du har.

Hej Rasmus,
Først og fremmest prøver jeg ikke at få kunder, jeg prøver helller ikke at spille klogere, men nu ved jeg godt hvordan opdatering af whmcs og cpanel fungere. Og har på intet tidspunkt at få noget reklame ind? (Har du en reference)
Reseller løsninger?
Alle shared hosting, er ikke nogen reseller løsning, vores VPS'er er leveret i samarbejde med VPS.NET, hvis du tænker på andre reseller løsninger, så ved jeg ikke hvad du tænker på :)

Jeg sætter ikke tvivl om supporten hos meebox, om de er et bedre valg er jo op til hver enkelte person. Og som Thomas siger, så har du ikke været kunde, så din udtalelse hænger ikke helt sammen.
Godnat! :)

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 03:54
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person

Først underminere du deres evner, og herefter skal du lige snige den her ind:

"Men Allan, jeg håber du får løst problemerne, og den webhost jungle er rimelig stor, og forvirrende, der er jo så mange af os! :)"

Det fortsætter i hele tråden at du bliver ved med at "det burde I have vist"- for det gjorde jeg attitude. Derudover så vil jeg vædde en bondegård på at drengene hos meebox er mere kompetente end du er med din reseller løsning.

Drama drama drama..

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 04:43
Rasmus K:

Det fortsætter i hele tråden at du bliver ved med at "det burde I have vist"- for det gjorde jeg attitude. Derudover så vil jeg vædde en bondegård på at drengene hos meebox er mere kompetente end du er med din reseller løsning.

Drama drama drama..

testing er vel helt normalt. Og igen, hvilken reseller løsning? Fordi jeg forstår ikke hvor du vil hen med det 'reseller' :) du er velkommen til at uddybe.

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 07:05
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Thomas Løwe Hansen:
superfed service, ALTID klar med et svar når man har et problem

Er vel ikke SUPERFED hvis det problem du har netop er fordi systemet ikke virker. Du ser ikke den ene tråd efter den anden med andre udbydere her på Amino, i sidste uge var deres system nede hele dagen pga. "ddos" angreb, alle andre udbydere, større eller mindre end Meebox har vel de samme problemer at slås med.

Som Patrick skrev på sin facebook "Vi får andre udbydere til at sove dårlig om natten". Er det så nu "Vi får vores kunder til at græde os i søvn"?

Meebox kører med et system de har købt sig til (cpanel), det er der en masse andre der også gør, og det giver den mulighed at enhver kan åbne op og "lege udbyder", lidt god marketing og et par populære begreber som "cloud", "no rocket science" osv gør ikke en til "Danmarks bedste udbyder". Som en anden skriver inde på trustpilot fatter man ikke hvordan de kan have en så god rating, men det er måske det "clientel" de henvender sig til, brugere som er relativt nye indenfor det at have en hjemmesidenettet og som ikke har den erfaring til at vide hvad der spiller og hvad der er tom marketing. Der var en forleden der gav meebox 1 stjerne (Brian Larsen) fordi han havde 5 dage med nedetid, tabt omsætning, frustration af at supporten ikke vendte tilbage etc etc, nu er han bestukket med en pro server og så er den på 5 stjerner igen, siger lidt om hvordan de får deres rating og hvem der giver dem stjerner, ikke om jeg ville give en udbyder en 5 stjernet anmeldelse (5 stjerner er jo så perfekt som det kan blive), ej heller med en bestikkelse i form af en pro server....

Har skrevet det ene efter det andet indlæg om at dette som sker nu netop vil ske, er der så nogen der lytter nu eller skal jeg blive ved at få 1 stjerne for mine indlæg? (Er ligeglad med stjerner, synes det er morsomt at meebox clanen er hurtig på aftrækkeren, hvergang).

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 07:32
Søren.Pedersen:

Thomas Løwe Hansen:
superfed service, ALTID klar med et svar når man har et problem

Er vel ikke SUPERFED hvis det problem du har netop er fordi systemet ikke virker. Du ser ikke den ene tråd efter den anden med andre udbydere her på Amino, i sidste uge var deres system nede hele dagen pga. "ddos" angreb, alle andre udbydere, større eller mindre end Meebox har vel de samme problemer at slås med.

Som Patrick skrev på sin facebook "Vi får andre udbydere til at sove dårlig om natten". Er det så nu "Vi får vores kunder til at græde os i søvn"?

Meebox kører med et system de har købt sig til (cpanel), det er der en masse andre der også gør, og det giver den mulighed at enhver kan åbne op og "lege udbyder", lidt god marketing og et par populære begreber som "cloud", "no rocket science" osv gør ikke en til "Danmarks bedste udbyder". Som en anden skriver inde på trustpilot fatter man ikke hvordan de kan have en så god rating, men det er måske det "clientel" de henvender sig til, brugere som er relativt nye indenfor det at have en hjemmeside på nettet og som ikke har den erfaring til at vide hvad der spiller og hvad der er tom marketing. Der var en forleden der gav meebox 1 stjerne (Brian Larsen) fordi han havde 5 dage med nedetid, tabt omsætning, frustration af at supporten ikke vendte tilbage etc etc, nu er han bestukket med en pro server og så er den på 5 stjerner igen, siger lidt om hvordan de får deres rating og hvem der giver dem stjerner, ikke om jeg ville give en udbyder en 5 stjernet anmeldelse (5 stjerner er jo så perfekt som det kan blive), ej heller med en bestikkelse i form af en pro server....

Har skrevet det ene efter det andet indlæg om at dette som sker nu netop vil ske, er der så nogen der lytter nu eller skal jeg blive ved at få 1 stjerne for mine indlæg? (Er ligeglad med stjerner, synes det er morsomt at meebox clanen er hurtig på aftrækkeren, hvergang).

Tærsklen til at træde ind på hosting er meget lav. Og der er rigtig mange udbydere.

Der hvor man virkelig kan se forskel på udbydere er hvordan de håndterer problemer. For dem får alle.

At det er dårligt at bruge cPanel frem for at udvikle sin egen løsning er jeg ikke enig i. Det at rigtig mange bruger cPanel gør det rigtig nemt for eksempel at finde et eksternt backup system som fungerer godt, det er nemmere at få hjælp, og kunderne kender det mange gange i forvejen.

DDoS er desværre også noget man ikke slipper let for. NemID har været nede over mange omgange de seneste par uger netop pga. dette.

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 08:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Kære Søren aka. Webhosting.dk (lad os nu bare bekende kulør)

Jeg ved næsten ikke, hvor jeg skal starte. At påstå at det er useriøst at anvende cPanel, svarer lidt til at skulle være useriøst at købe en computer fra Dell eller IBM, for "man kan jo bare bygge det selv". Jeg er af en anden overbevisning: Det er bedre at lade eksperterne bygge de ting, som de kan, og så fokuserer vi på det, som vi kan. Det fungerer oftes rigtig godt. Det DDoS angreb du henviser til, var de > 90.000 unikke ip'er som angreb Wordpress installationer verden over. Samme angreb som Hostgator, CloudFlare (og Surftown.dk for at tage en dansk) var ude at advare imod. 

Du hiver selv konkrete sager frem... Brian havde haft en dårlig oplevelse, kontaktede os, vi fandt en løsning, nu har han en god oplevelse. Det må da være det bedste for alle parter uanset hvad. Hvorfor forsøger du at dreje det til noget negativt?

Grunden til du altid får 1 stjerne, er fordi, at du (på godt jysk) har en ret træls tilgang til tingene. Jeg påstår ikke, at det vi laver er perfekt (bevares, det prøver vi hele tiden at gøre det), men lad os nu ikke gøre problemerne værre end de er, og holde det løsningsorienteret. Jeg forsøger på ingen måde at benægte at der ind imellem er problemer, men at påstå vi manipulerer med trustpilotanmeldelser etc. er for unødvendigt. Som altid opfordrer jeg folk, som oplever problemer, til at kontakte os direkte fremfor via et forum. Det gør det meget lettere for os at løse problemet - og det må vel være formålet. 

Vi har rigtig mange kunder her fra Amino, så hvis en oplever problemer, bliver der ofte talt om det herinde, og det er sådan set også ok. Så forsøger vi at hjælpe med at få det løst hurtigst muligt. Bare husk på, at det ikke tegner et generelt billede for oplevelsen hos de mange kunder vi har, som er rigtig glade for de ting vi tilbyder. 

Jeg er glad for, at du morer dig.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 08:20
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Webhosting.dk har deres egen profil herinde, er ret sikker på at hvis de har noget at sige kan de skrive selv.

For at gå fra en stjerne til 5 skal der noget specielt til, ingen giver 5 stjerner efter 5 dage med problemer, tabt omsætning etc. I valgte at bestikke ham med en pro server mod at han ændrede sin anmeldelse fra 1 stjerne til 5, længere er den ikke.

Det er da muligt i var angrebet af 90.000 ip numre, men det var alle andre udbydere vel også og de havde mig bekendt ikke nedetid hele dagen.

Andre udbydere har (vel) ligeledes mange brugere fra Amino, ser du klager over andre udbydere hver uge herinde? One.com har vel samme angreb som i over mere end 25-50 gange flere brugere end i, synes ikke jeg erindrer de havde nedetid den dag.

Side 4 ud af 6 (53 indlæg)