Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhost.... I guder...

Side 3 ud af 6 (53 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Lucas - Hosting4Real:

Et tip:

Installer WHMCS på dev.meebox.net - i har gratis license til det, så kan updates testes på denne før de går live, samme kan i med cpanel - det er oftest muligt at få udvikler license til test af større opgraderinger!

Tak for Hosting101-guiden. Vi startede altså ikke i går, Lucas. Vi er udmærket klar over det her og har gjort det stort set altid. :-)

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 22:20
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Patrick - Meebox:

Tak for Hosting101-guiden. Vi startede altså ikke i går, Lucas. Vi er udmærket klar over det her og har gjort det stort set altid. :-)

Så kan jeg ikke forstå at fejlen opstod, hvis i har testet opgradering inden

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Skrevet kl. 22:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det var minor release og der stod intet i changelog eller releaselog om den specifikke ændringen, derfor har vi ikke tjekket efter fejl der ikke burde være der. Men en lektie lært må være "Tjek altid". Lad os lukke den her. Yderligere indvendinger burde ikke være nødvendigt.

God aften!

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 23:02
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 6 person

Lucas man får ikke kunder ved at spille klogere end sine konkurrenter, og lige få lidt skjult reklame ind imellem linierne... Og da ikke hvis man hedder Hosting4Real og med jeres Reseller løsninger. Jeg tror til hver en tid at meebox er et bedre valg, og de har i hvert fald mere kompetent support og viden end du har.

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Fra Fredericia
Tilmeldt 22. Oct 12
Indlæg ialt: 70
Fra  Bitshop.dk Skrevet kl. 23:24

Allan Hansen:

Tja, overskriften kan nok tolkes på både positiv såvel som negativ måde... Her er meningen dog negativ... Indifferent

Synes jeg over tid løbende har læst omkring andre aminoer der har problemer af den ene eller anden art, med deres side hostet hos Meebox... Synes det er super lækkert at deres priser er lave, men er virkelig kommet dertil, hvor jeg tænker, om prisen her virkelig hænger unægteligt sammen med kvaliteten.

Det skal siges, at jeg har læst lige så mange positve ting om dem, som jeg har læst negative - jeg er bare ved at få nok nu og vil høre om jeg er den eneste der endnu engang oplever problemer.

Når jeg på mit interface hos dem, trykker på "Administrer domæne", så får jeg en side frem med "Function not found", eller det vil sige, det gjorde jeg indtil igår. Nu får jeg en ny side frem hvor jeg heller ikke kan gøre noget ved domæne eller webhotel.

Oplever andre hos Meebox samme problem, eller er det kun mig?
Har indsendt problemet til deres support.

Indlægget her skal ikke forstås som et surt opstød, er blot ved at være træt af de oplevelser man fra tid til anden skal opleve hos dem (desværre er det langt fra første gang i mit tilfælde).

Hej Allan

Hvor skal jeg starte...For der er meget jeg kunne skrive, vælger dog at lade værre med at gå i detaljen.

Jeg købte 2 gange SSL hos meebox med lovning på at det kunne sagtens fungere på de to domæner som jeg havde på tidspunktet. Men, ak og nej, en længere sag er nu igang og som forretningsdrivende er det bare IKKE DER man har lyst til at lægge sin kostbare tid. De vil dog give mig pengene tilbage for det ene SSL og give mig et tilbud på noget andet, men det er ikke det, det handler om for mig. De lover og lover, men at det så ikke helt holder det der kommer ud i den anden ende, er så en anden snak. Jeg har fortrudt at jeg har valgt meebox. I starten var de utroligt gode og supporten var fantastisk, dette dog indtil problemerne kom. Udover dette er deres loadtider af en anden verden. At skulle drive webshops fra deres systemer er og bliver en langhåret affære på ret mange områder. Om meebox er billig ved jeg nu ikke helt. Jeg syntes bestemt IKKE at de er billige, hvis man tager ALT DEN TID i betragtning, som DU som erhvervsdrivende skal lægge oveni deres fejl, som DE SELV indrømmer.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:37

bacardil:
Hvis du vil fjerne alle firmanavne, så har du travlt.. At et firmanavne aldrig må nævnes ved utilfredshed virker en smule overkill, men det er måske bare sådan amino er blevet..

Det er reglerne, følg dem eller forlad amino :-)

Det kan selvfølgelig være svært at stille et konkret spørgsmål om en fejl, som den i tråden beskrevne, uden at nævne firmaet med fejlen i deres administrationssystem eller hvad det nu er.

Jeg ved ikke hvordan man skal stille et sådant spørgsmål uden at nævne firmaet, men man må ikke, sådan er det.

/Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 23:50
Jens Andersen:

bacardil:
Hvis du vil fjerne alle firmanavne, så har du travlt.. At et firmanavne aldrig må nævnes ved utilfredshed virker en smule overkill, men det er måske bare sådan amino er blevet..

Det er reglerne, følg dem eller forlad amino :-)

Det kan selvfølgelig være svært at stille et konkret spørgsmål om en fejl, som den i tråden beskrevne, uden at nævne firmaet med fejlen i deres administrationssystem eller hvad det nu er.

Jeg ved ikke hvordan man skal stille et sådant spørgsmål uden at nævne firmaet, men man må ikke, sådan er det.

/Jens

Lidt mystisk.. Skrev netop senere at jeg altid følger dem, men man må ikke spørge til regler eller kommentere regler.

Så du vil altså skulle forlade vejene hvis du kører for hurtigt, det tror du sikkert ikke selv på sker.
Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Skrevet kl. 23:55

BPJ:

Hej Allan

Hvor skal jeg starte...For der er meget jeg kunne skrive, vælger dog at lade værre med at gå i detaljen.

Jeg købte 2 gange SSL hos meebox med lovning på at det kunne sagtens fungere på de to domæner som jeg havde på tidspunktet. Men, ak og nej, en længere sag er nu igang og som forretningsdrivende er det bare IKKE DER man har lyst til at lægge sin kostbare tid. De vil dog give mig pengene tilbage for det ene SSL og give mig et tilbud på noget andet, men det er ikke det, det handler om for mig. De lover og lover, men at det så ikke helt holder det der kommer ud i den anden ende, er så en anden snak. Jeg har fortrudt at jeg har valgt meebox. I starten var de utroligt gode og supporten var fantastisk, dette dog indtil problemerne kom. Udover dette er deres loadtider af en anden verden. At skulle drive webshops fra deres systemer er og bliver en langhåret affære på ret mange områder. Om meebox er billig ved jeg nu ikke helt. Jeg syntes bestemt IKKE at de er billige, hvis man tager ALT DEN TID i betragtning, som DU som erhvervsdrivende skal lægge oveni deres fejl, som DE SELV indrømmer.

Jeg kan ikke lige umiddelbart identificere dig som kunde, men jeg vil da gerne følge op på sagen og se nærmere på de problemer du har. Flere SSL-certifikater på samme webhotel er dog ikke et unikt problem for os. Det var du også stødt på hos mange andre. Men derfor er jeg da naturligvis ked af, hvis du har brugt tid og krafter på det. Det er jo ikke meningen.

Fra Fredericia
Tilmeldt 22. Oct 12
Indlæg ialt: 70
Fra  Bitshop.dk Skrevet kl. 00:01

Uha Patrick, vi to har skrevet meget sammen. :)

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 00:04
Hvis det ikke virker endnu skal du nok overveje vps og Multi-Domain certifikat
Side 3 ud af 6 (53 indlæg)