Tja, overskriften kan nok tolkes på både positiv såvel som negativ måde... Her er meningen dog negativ... 
Synes jeg over tid løbende har læst omkring andre aminoer der har problemer af den ene eller anden art, med deres side hostet hos Meebox... Synes det er super lækkert at deres priser er lave, men er virkelig kommet dertil, hvor jeg tænker, om prisen her virkelig hænger unægteligt sammen med kvaliteten.
Det skal siges, at jeg har læst lige så mange positve ting om dem, som jeg har læst negative - jeg er bare ved at få nok nu og vil høre om jeg er den eneste der endnu engang oplever problemer.
Når jeg på mit interface hos dem, trykker på "Administrer domæne", så får jeg en side frem med "Function not found", eller det vil sige, det gjorde jeg indtil igår. Nu får jeg en ny side frem hvor jeg heller ikke kan gøre noget ved domæne eller webhotel.
Oplever andre hos Meebox samme problem, eller er det kun mig?
Har indsendt problemet til deres support.
Indlægget her skal ikke forstås som et surt opstød, er blot ved at være træt af de oplevelser man fra tid til anden skal opleve hos dem (desværre er det langt fra første gang i mit tilfælde).