Tja, overskriften kan nok tolkes på både positiv såvel som negativ måde... Her er meningen dog negativ... Synes jeg over tid løbende har læst omkring andre aminoer der har problemer af den ene eller anden art, med deres side hostet hos Meebox... Synes det er super lækkert at deres priser er lave, men er virkelig kommet dertil, hvor jeg tænker, om prisen her virkelig hænger unægteligt sammen med kvaliteten. Det skal siges, at jeg har læst lige så mange positve ting om dem, som jeg har læst negative - jeg er bare ved at få nok nu og vil høre om jeg er den eneste der endnu engang oplever problemer. Når jeg på mit interface hos dem, trykker på "Administrer domæne", så får jeg en side frem med "Function not found", eller det vil sige, det gjorde jeg indtil igår. Nu får jeg en ny side frem hvor jeg heller ikke kan gøre noget ved domæne eller webhotel. Oplever andre hos Meebox samme problem, eller er det kun mig? Indlægget her skal ikke forstås som et surt opstød, er blot ved at være træt af de oplevelser man fra tid til anden skal opleve hos dem (desværre er det langt fra første gang i mit tilfælde). |
Webhost.... I guder...
Jeg valgte i sidste uge at skifte fra dem. Jeg oprettede mig 14 dage før, og havde problemer på problemer. Da jeg til sidst brugte meget mere tid på at løse mine problemer hos dem fik jeg nok, og skiftede til blackhost så jeg igen kan bruge min tid på mit koncept :-) |
Hej Allan, Vi får større og større og flere og flere udfordringer, jo større vi bliver (og vi bliver større hver dag). Større opgaver tager naturligvis længere tid at løse, og vi prøver at holde problemerne nede ved at have tilpas nok ansatte der kan løse de her problemer. Jeg er dog ked af at høre at problemerne er så irriterende at du overvejer at skifte. Det håber jeg vi kan få en chance til at rette op på. For at vende tilbage til problemer du har her og nu, så er vi klar over det, og vi kigger på det allerede i aften (vi har møde om 1 time). Der er kommet en opdatering til en af de systemer vi bruger, hvor de har lavet en større uannonceret ændring og det har ødelagt en del af vores bruger-interface, desværre. Man vi knokler i aften og i morgen på at få rettet op på det - det lover jeg. Lad os tage resten i supporten. :-) God aften! |
Mads, vil du ikke smide mig en mail omkring det her? Jeg vil meget gerne høre hvad vi kan gøre bedre til en anden gang. :-) Min mail er pt snabel-a meebox dot net. |
Hej Allan Jeg ændrede overskriften, da jeg lidt mener at du hænger dem ud. Hvis du har problemer med Meebox, så tag kontakt til dem. |
|
Bacardil - Man må ikke hænge firmaer ud i debatten, fordi man er utilfredse med dem, det står i amino's regelsæt. Da de ikke vil stå til ansvar for hvad der bliver sagt om pågældende firma. |
|
Han starter med at sige at han har en negativ mening. Igen igen, hvis han har problemer med Meebox, så nøjes med at kontakte dem, lad vær med at dele den dårlige oplevelse med andre på et offentligt forum. Jeg har mange forskellige hosts. Hos Meebox har jeg omkring 40 domæner, og ingen problemer. |
Hvis de opdateringer der er sket, er cpanel eller WHMCS - så er de blevet annonceret. Cpanel opdatere automatisk, de har et edge-users netværk som alle kan blive medlem af, og de får opdateringer om alle ændringer 2-3 måneder før de går live. WHMCS opdatere ikke sig selv, og der har været meldt ud at det var en større opdatering, og hvilke funktioner osv, der ville blive ændret (Hvis man læser deres changelog). Alle andre systemer kender jeg selvfølgelig ikke noget til! :) Men Allan, jeg håber du får løst problemerne, og den webhost jungle er rimelig stor, og forvirrende, der er jo så mange af os! :) |
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.