Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får man bedst loyale kunder i ehandelen?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/7/2006 6:13:41 PM Forfatter: Kim Sand
Jeg mener at have set nogle statistikker et sted som rent faktisk viste at det kun var 15 % af handlende på nettet som handlede efter at få den laveste pris. De andre derimod lage stor vægt på troværdighed, kortleveringstid, god service og sikkerheden ved handlen.
Med Venlig Hilsen
Kim Sand Sørensen

Når nu vi er ved statistikken, så kan jeg oplyse, at jf. Datamonitors undersøgelse, ville e-shops kunne øge omsætningen med 35 % ved at forbedre det online service niveau.
 
Hvis du vil blive lidt klogere på online kundeservice og dine kunder, så kan du med fordel læse lidt "hyggestof" på min hjemmeside InstantReply
 
 
I den her anledning, vil jeg selvfølgelig også gøre lidt reklame for vores nyopstartet service, kaldet E-service Callcenter, hvor vi står klar til at hjælpe dine besøgende rundt på hjemmesiden via live support og klare de henvendelser, som kommer.
 
Dette kan du læse mere om her
 
 
Tilmeldt 10. Mar 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Mine erfaring med web handel , danske E-handel er de mest sløve jeg nogensiden har oplevet..... og jeg handler ofte - man er simpel hen ikke gearet højt nok til at svarer på mail i rette tid eller overhoved mange gange...blir der ikke svaret.
 
Jeg ledte faktskt efter en komplet skorsten...yep jeg fandt den sendte en mail - dels fordi prisen var rigtigt  - intet skete absolut efter 8 dage ringede jeg til firmaet...va læser i ikke mail.....!?!? undskyldende kom svaret det kunne man ikke forstå "de" havde" efter 2 timer kom der svar på min mail.
 
Sad en aften og fandt noget Japansk værktøj som nu er blevet min favorit leverandør....blot var det en fredag aften jeg sendte ordren til et Sydtysk firma....hmmm tænkte jeg mandag morgen endnu vild af lykke over det fine værktøj- næ tænkte jeg nu vil jeg vide hvornår det sådan ca...ville afgå fra lageret......ca....2 timer senere kom svar tilbage  Herren xxxxxx Your goods have already left our stock !
Hold da kæft tænkte jeg mine varer er allerede på vej mandag morgen ...Onsdag morgen var varene fremme ......med en regning som jeg sendte betaling for fredag ....man har jo lyst til kvik betaling som tak.
 
Så danske E-handel i når ikke Tyskerne til sokkerne......og i vil betingelses løst have pengene på forskud....næste som i SPIES REJSERS
velmagtsdage....hvor han tjente styrtende med millioner i rente indtægter på forud betalte rejser.
 
......
Så hvis jeg var dig og solgte tilbehør, skal du lige øve dig - alle som handler E-Handel spotter nettet konstant ... jeg bruger den gang på gang jeg henvender mig i byggemarkedet....hvorfor er Isolering 25% billigere for enden af Øresundsbroen
så der skal service til....nu forstår jeg du sælger udstyr til bilfantaster tilbyd dem som handler for ex antal kr....25.000 trækkes lod om 7 rejser til  racerløb i Tyskland.....( hvilket er noget af et hit skulle jeg hilse og sige) du kan jo leje en 8 personersbus.
 
Iøvrigt er faste kunder ikke noget problem ! hvis varen er speciel og man gør sig selv speciel på netop ens område ! og så igen for SATAN
SERVICE....når kunden har bestemt sig så kan det ikke gå hurtig nok med at få hænderne i det man har købt !  SÅDAN ER VI ALLE INDRETTET  så nytter det ikke at noget der er lang leveringstid og langsomlig feedback til kunden. - det gider man ikke !
Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg foretrække altid steder hvor jeg enten kender nogen, eller føler jeg har fået en god service, mere end forventet. Vil gerne føle mig speciel eller vigtig. Det kan man delvist opnå ved hjælp af CRM, men det er svært online, fordi du ikke har dialogen med hver enkelt kunde.

SMS Klubber er meget brugt til denne opgave, fordi mediet stadig er ret personligt også er det billigt og der er mange muligheder. Dette bruges bl.a. på diskoteker og hos tøjforretningen

Vi har nogle systemer hvor du foruden at sende ud til SMS lister også kan lave konkurrencer og meget andet. Så du har dialogen med dine kunder, nemt og billigt.

Hvis du vil høre mere, skal du være velkommen til at kontakte mig.

/Rasmus
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)