Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

google og seo

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 8. May 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Preben Madsen:

MEN indexguy.com er af den type der kræver et reciprok link, så den gælder ikke rigtigt i denne sammenhæng. Der findes andre der koster penge men hvor man kan få et one-way link - desværre er de bedste af dem mest relevante for dem som har en engelsksproget site (eller multilingual).

Selv tak :-)

Man kan skam også købe envejslinks hos indexguy: http://indexguy.com/index.cfm/id/83 $6.95 pr. md.

5 års SEO-erfaring - Jeg udfører freelance SEO-opgaver. Alt i effektiv linkbuilding, der giver konkurrenterne baghjul! Fang mig på ossian@engmark.me

Fra Roskilde
Tilmeldt 8. May 06
Skrevet kl. 10:11

corona:

først vil jeg lige sige at jeg er forholdvis ny i dette forum, og derfor stillede jeg et par enkle spørgsmål, og af det fik jeg endnu engang sat en diskussion igang imellem kloge hoveder som alle syntes de er klogere end andre, kunne i ikke tage og svare på det der bliver spurgt om i stedet for at promovere jer selv.

Opret et RSS feed med alle dine sider. Tilmeld det til http://www.overskrift.dk, http://www.rsskataloget.dk og http://www.rssguiden.dk - så er du i Google på ca. 24 timer. Selvfølgelig kan man aldrig love noget - men jeg har aldrig oplevet andet.

5 års SEO-erfaring - Jeg udfører freelance SEO-opgaver. Alt i effektiv linkbuilding, der giver konkurrenterne baghjul! Fang mig på ossian@engmark.me

Fra tylstrup
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 11:52

nu er jeg ikke sådan lige den store nørd til programmering, så ærlig talt jeg aner ikke hvordan jeg opretter en RSS feed, jeg har ingen jeg skriver dette været ude på nettet og undersøge hvad det egenlig står for, men må nok erkende at der er min viden forældet.

Mvh Kronborg

Fra Roskilde
Tilmeldt 8. May 06
Skrevet kl. 12:04

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 13:02

Preben Madsen:

Jeg skærer det lige ud i pap: Min påstand er: der findes ingen content-tunge generelt tilgængelige sites på dansk med .dk-domæne (men ikke nødvendigvis på danske servere) som tilbyder backlinks af større SEO-værdi. De internationale kender jeg også.
Der er et behov for denne type sites: Seriøst content PÅ dansk MED dansk relateret indhold og MED .dk domæne.
Mvh
Preben Madsen

Preben - jeg er en af dem, som først for nylig fandt ud af hvad SEO betød Big Smile Har du lyst til at forklare mig (og andre nysgerrige) lidt mere detaljeret, hvad det er, du mener der er behov for. Altså, jeg kan selvfølgelig godt oversætte content til indhold og at det skal være dansk og med et dk domæne. Men mere detaljeret, hvad det indebærer, hvordan sådan en side er skruet sammen og hvad det eventuelt i det hele taget er for en størrelse. Ja, suk, jeg er nok lidt langsomt opfattende, eller også kan jeg ikke få det ind på den rette hylde i min små-autistiske hjerne Smile

Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 15:02
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Henrik R:

Preben - jeg er en af dem, som først for nylig fandt ud af hvad SEO betød Big Smile Har du lyst til at forklare mig (og andre nysgerrige) lidt mere detaljeret, hvad det er, du mener der er behov for. Altså, jeg kan selvfølgelig godt oversætte content til indhold og at det skal være dansk og med et dk domæne. Men mere detaljeret, hvad det indebærer, hvordan sådan en side er skruet sammen og hvad det eventuelt i det hele taget er for en størrelse. Ja, suk, jeg er nok lidt langsomt opfattende, eller også kan jeg ikke få det ind på den rette hylde i min små-autistiske hjerne Smile

Hej Henrik

Jeg mener der er et behov for sites med reelt indhold indenfor forskellige brancher, som tilbyder backlinks og/eller annoncer mod betaling. Jeg kunne f.eks. forestille mig at brancheorganisationer kunne være interesseret i at støtte deres medlemmer på denne måde.

Mvh
Preben Madsen
www.doctech.dk

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 13:25

Jeg forstår dig ikke, Preben...

Der bliver spurgt efter hvor hurtigt et site kan blive indekseret i søgemaskinerne og der bliver skudt på 6 måneder og ned til få timer... Hvordan du definerer kvalitetslinks har intet med sagen at gøre... Sitet kan indekseres lynhurtigt også UDEN at benytte cloaking! Husk på at cloaking-sider også skal indekseres!! Selvfølgelig skal der links til og hvis nu du kan blive indekseret i søgemaskinerne på få dage ved at tilmelde dig kataloger, hvorfor så vente 6 måneder fordi det SKAL være indholdsrelateret?? Et kvalitetslink er klart rart at få fat i, men hvorfor ikke bruge de her 100-vis af smarte linkkataloger, som er kvalitetslinks, når mans er på værdien af dem?! Et kvalitetslink er i min verden, noget med en fornuftig trust i søgemaskinerne og noget der besøges ofte og dermed hurtigt kan få dig indekseret...

Og hvad angår Martins (ReFocus' Martin) blogindlæg, så henviser han jo ikke KUN til DMOZ, som vi vist alle er enige om kan tage en del tid ;-) Han henviser til flere metoder at få backlinks... Du skal ikke kun nuppe én af dem :D Det er jo tilladt at bruge alle punkterne fra hans blogindlæg ;-)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 14:47

Martin Østergaards blog, som du henviser til, anviser dmoz, men prøv du at få en ny site registreret der på mindre end nogle måneder - og det endda kun hvis den er unik nok i forhold til konkurrenternes.

Nu vil jeg så også lige blande mig lidt. Ja det er svært at komme på Dmoz, men ikke umuligt. Fordi Dmoz er nævnt i min artikel, er ikke ensbetydende med det er den eneste. Langt fra (kan man også læse i andre indlæg i denne diskussion)

Hvis man ønsker flere indgående links kan man evt. læse en anden artikel om hvordan man får gode backlinks eller se kommentaren fra Grosen Friis om linkkataloger.

Tænk hvis man blev betalt for at se og bedømme reklamer? Se Eovendo.com

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 07
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 01:22

Preben Madsen:

Vi anser Onpage optimering som det vigtigste og det har virket for vores egen og andres sider. Men klart, hvis man ikke har tålmodigheden, må man jo ty til andre metoder.

Jeg bliver nødt til at spørge.
Hvilke søgeord er det du har opnået gode placeringer på uden hjælp af backlinks?
Det skal selvfølgelig helst være søgeord andre også gerne vil findes på, altså ord der er lidt konkurrence på.

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)