Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er MLM en branche?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 29. Apr 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:44

MLM eller Network Marketing er en markedsføringsterm - men indenfor netop denne type marketing findes der såvel brancheforeninger m.m. (eks. Disafo i Danmark).

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 10:47
Nej, MLM er et Marketing instrument / salgskanal om du vil. Men en branche ala Hotel og restaurantionsbranchen kan det ikke blive. Det vil være at blande pærer med bananer og kalde dem æbler!.
Tilmeldt 29. Apr 07
Skrevet kl. 10:51

WOW I er hurtige - - Amino gemte mit oplæg før jeg fik skrevet brødteksten.... Jeg har skrevet en ny tråd!

Sig mig - sover I med jeres keyboards?? 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 13:48

Tage N Hansen:

Sover? Troede da vi alle var iværksættere, så findes det ord ikke Stick out tongue

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:13

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Overlade
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 23:37

Martin Tygsen:

Tage N Hansen:

Sover? Troede da vi alle var iværksættere, så findes det ord ikke Stick out tongue

Iværksættere sover ikke, men besvimer bare en gang i døgnet Big Smile

Fra DK - UK - USA
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 19:33

Som Lasse siger findes der flere brancheforeninger når det kommer til network marketing ....

Network marketing hører under følgende branche/industri DIREKTE SALG der gennem de seneste år har haft en vækst på ca. 40-50% i Danmark om året.

Bdste hilsner,

Eric :)

Forandre dit vand - Forandre dit liv!

http://helsevand.eu 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 01:02

Nu vil jeg så godt i denne forbindelse sætte spørgsmålstegn ved om det overhovedet er tidssvarende for moderne Network Marketing virksomheder at være i Direkte Salg / Direct Sales foreninger.... det er ikke altid - faktisk jævnt ofte ikke to alen af samme stykke...

MVH

Lasse

Tilmeldt 29. Apr 07
Skrevet kl. 16:04

Lasse Burholt:

Nu vil jeg så godt i denne forbindelse sætte spørgsmålstegn ved om det overhovedet er tidssvarende for moderne Network Marketing virksomheder at være i Direkte Salg / Direct Sales foreninger.... det er ikke altid - faktisk jævnt ofte ikke to alen af samme stykke...

MVH

Lasse

Det er jo så det jeg heller ikke kan forstå  - direct sales er ikke lig MLM eller NM. Begreberne stammer nok fra de gamle, 'traditionelle' mlm forretninger. Skal nye 'mlm 2.0' virksomheder virkelig træges med alt det?

Til gengæld tror jeg netop det er derfor der findes så megen modvilje mod 'mlm selskaber' som der gør - at alle skæres over en kam - eller lader sig skære over en kam. Hvis en producent af hvidløgspressere vælger at sælge via networkere - så er de pludselig et 'mlm-selskab' fremfor en producent af hvidløgspressere... - så fjernes fokus fra selve produktet og folk tænker straks; 'pyramiespil!' 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)