Det som skræmmer mig mest er at regeringen ikke vil gøre noget det første stykke tid fordi det ikke må ligne de og KL har aftalt det på forhånd. Hvor dumme tror de vi er.
For mig virker det da så lige præcis som om det er tilfældet.
Hvorfor holde de stakkels familier som gidsler i deres syge spil.
Igen igen viser regeringen en underlig holding over for befolkningen.
Grib dog ind og for EN gang skyld tag noget ansvar!
For dem er vi bare et nummer på et stykke papir, men så snart der er valgkamp kan de pludselig det hele, det er heldigvis snart slut og så skal vi ikke bruge tid på deres åndsvage tiltag i mange mange mange år.
Jeg synes ikke de virker så enige faktisk. Anders Bondo er god til at spinne - men der de jo skiller, og som for mig er vigtigt er - at:
KL vil ha skolelederne HELT kan bestemme hvor meget forberedelsestid der samlet og per lærer skal bruges, og i princippet KUNNE bestemme 0 forberedelse (hvad du ikke drømmer om tror jeg)
Anders Bondo og lærerne vil acceptere at det er skolelederne der bestemmer forberedelsen MEN kræver at der skal være en fast pulje for skolen som betyder, at forberedelsen samlet bliver helt som den er idag, nu bare mere individuelt mellem lærerne - men dog med helt samme samlede fordeling mellem undervisning og forberedelse
Jeg synes AB spinner dygtigt - men det er den pulje der skal afsættes som stadigt vil være samme fordeling samlet som idag som ligger i vejen for den giver ikke mulighed for mere undervisning og mindre forberedelse - som KL vil ha åbnet mulighed for
(om jeg har forstået det vh )
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
en ikke uinteresant betragtning i JP idag, at man kan forestille sig et indgreb som ligger tæt op af KL MEN som giver lærerne et ordentligt plaster på såret i form af mere i lønstigning, pension, uddannelse eller andet - som kan gøre, at de fleste lærere tilgiver S SF R går ind med et indgreb i stil med KL.
Nok slet ikke en fjern mulighed
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
en ikke uinteresant betragtning i JP idag, at man kan forestille sig et indgreb som ligger tæt op af KL MEN som giver lærerne et ordentligt plaster på såret i form af mere i lønstigning, pension, uddannelse eller andet - som kan gøre, at de fleste lærere tilgiver S SF R går ind med et indgreb i stil med KL.
Nok slet ikke en fjern mulighed
vh
Synes min mor snakkede om, at man havde gjort lignende da man ændrede systemet for gymnasielærere, men ikke helt sikker?
Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!