* ØÆÅ problemer i brugernavne og profiler * Dato i indlæg står forkert for nogle brugere. * I blogs er der ÆØÅ problemer med Trackbacks
Her er de rettede bugs: * "Post relevance sorting" i blogoversigten virker ikke. * Efter opdatering til SP3, så er der ikke linjeskift i mails for nogle brugere. * Nogle brugere får mails uden brødtekst bl.a. på Gmail. * ÆØÅ problemer i taglisten på blogs. * Tidszoner fucker op her og der, skal bare fjernes helt. * Indlæg i dag opdateres for langsomt. * Bloglisten og nye indlæg i blogs opdateres for langsomt. * Nogle brugere kan ikke kommentere i blogs. * Søgemaskinen tager kun indlæg for de sidste par måneder med. * Man kan ikke sende mails til brugere fra profil * Ved brug af "siden sidste login" og efterfølgende klikker "tilbage" får man "websiden er udløbet". * Statistik i bunden af forsiden er "frosset". * Ingen e-mail ved nye indlæg * Mange stavefejl og fomuleringsfejl i oversættelse * Oversættelsesmodul ændrer ikke i teksterne * Man er logget ind som "anonymous" og skal derfor logge ud for at kunne logge ind med sin normale profil. * "Mest aktive bruger" i venstre del af forsiden er frosset. * Reklamer er offline * Redir af alle tråde fra gammel debat over til ny * Topbar mangler * Mangler mellemrum mellem dato og "den". * Rettefunktion for brugerne virker ikke * Moderatorer har ikke adgang til at moderere. * ÆØÅ problemer ved søgning * Man kan ikke lave "sticky" indlæg (Bug i software) * Ved indsættelse af billede, bør man kunne se det med det samme og ikke først når man forlader opsætningen. * Nogle brugere har problemer med at ændre billede i profil * ÆØÅ problemer i indlægskladde * ÆØÅ problemer i afstemning * ÆØÅ proplemeri Tags * Registrering af Trackback virker ikke på blogs.
* Man får mails på sine egne indlæg. (Feature i software)
Ønskeliste: * Bedre søgemaskine
Ønskeliste udført: * "I dag knap" fra den gamle debat
Hey Martin - hvis der er noget jeg kan hjælpe med i forbindelse med den ny Amino, så må du sige til. Jeg er ikke skrap til det tekniske men stavefejle osv. kan jeg måske bruges til.
Hey Martin - hvis der er noget jeg kan hjælpe med i forbindelse med den ny Amino, så må du sige til. Jeg er ikke skrap til det tekniske men stavefejle osv. kan jeg måske bruges til.
Henrik R
Hej Henrik
Tak for det. Vi arbejder løs på det nu og så må vi se vi kan bruge hjælp. Men jeg vil tro at vi nok skal få det til at virke
Henrik R
Hej Henrik
Tak for det. Vi arbejder løs på det nu og så må vi se vi kan bruge hjælp. Men jeg vil tro at vi nok skal få det til at virke
Dbh Martin
Det tror jeg såmænd også I kan - og jeg kan se, at jeg ikke kunne stave til stavefejl Henrik R
Når man kommer ind på siden er man som standard logget ind som anonymus.. og man skal trykke "Log ud" før man kan logge ind med ens egen profil. Måske noget der burde kigges på?
Hvis man klikker på en given bruger kommer man til en aspx side, som har loginnavnet, frem for brugers nickname, burde det ikke være brugerens nickname der henvises til i stedet?
Når man kommer ind på siden er man som standard logget ind som anonymus.. og man skal trykke "Log ud" før man kan logge ind med ens egen profil. Måske noget der burde kigges på?
Hvis man klikker på en given bruger kommer man til en aspx side, som har loginnavnet, frem for brugers nickname, burde det ikke være brugerens nickname der henvises til i stedet?
Jep, anonymous fejlen er noget vi kæmper med og det er hammer irriterende. Det med loginnavnent forstår jeg ikke, man ser da det "rigtige" navn på profilen?
Hvis du klikker på min profil i venstre side kan du se du kommer til en members/jacow....aspx fil... og det er jo ikke mit profilnavn men mit loginnavn den har. Det var det jeg mente.
Hvis du klikker på min profil i venstre side kan du se du kommer til en members/jacow....aspx fil... og det er jo ikke mit profilnavn men mit loginnavn den har. Det var det jeg mente.