Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kendte Bugs på ny Aminoplatform

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror han mener URL'en, som Thorborg var inde på.

Der skriver den altså http://www.amino.dk/members/jacowitz.aspx, hvor Jacowitz er hans login-navn, istedet for at bruge hans rigtige navn. 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:16

Jacob Hesselbjerg Sørensen:

Når man kommer ind på siden er man som standard logget ind som anonymus.. og man skal trykke "Log ud" før man kan logge ind med ens egen profil. Måske noget der burde kigges på?

Hvis man klikker på en given bruger kommer man til en aspx side, som har loginnavnet, frem for brugers nickname, burde det ikke være brugerens nickname der henvises til i stedet?

Du har nok pillet i din profil.
Der er et punkt: Aktiver Display Navn
Sæt det til ja, så virker det sikkert :-)

Dbh Martin

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 08:32

Hvis det kan hjælpe, så fremkom problemet med mit navn og ÆØÅ lige efter jeg havde foretaget personlig tilpasning af forum-oversigten, hvor jeg skjulte test-forumet.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 08:59

Mattias Skovhøj:

Hvis det kan hjælpe, så fremkom problemet med mit navn og ÆØÅ lige efter jeg havde foretaget personlig tilpasning af forum-oversigten, hvor jeg skjulte test-forumet.

Desuden kan man bare ændre det tilbage ved at ændre sit nickname i profilen :)

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 09:02

Ja jeg har ikke ændret i profilen, klikker jeg på "Aktiver Display Navn" ændres navnet der vises i venstre side. Men URL'en er stadig mit loginnavn, frem for mit navn.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:02

Hej Martin,

Det nye Amino er lækkert!

Men er der ikke mulighed for at gøre kolonnen "Seneste indlæg" på forsiden lidt bredere? Det er næsten ikke til at læse hvad de øverste tråde omhandler når der kun er palds til så få karakterer...

mvh Carsten

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 09:08

Carsten Jacobsen:

Hej Martin,

Det nye Amino er lækkert!

Men er der ikke mulighed for at gøre kolonnen "Seneste indlæg" på forsiden lidt bredere? Det er næsten ikke til at læse hvad de øverste tråde omhandler når der kun er palds til så få karakterer...

mvh Carsten

Jeg kunne ikke være mere enig.. Men hvor skulle den plads tages fra? Det var min første tanke da jeg så siden.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:10

Jacob Hesselbjerg Sørensen:

Ja jeg har ikke ændret i profilen, klikker jeg på "Aktiver Display Navn" ændres navnet der vises i venstre side. Men URL'en er stadig mit loginnavn, frem for mit navn.

Ahh ok, URL'en kan jeg nok ikke gøre noget ved, men det er vel også rimeligt ligeguldigt ikke?

Dbh Martin
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:10

Kolonnerne Tråde og Indlæg kunne da gøres en hel del smallere. Og hvor relevant er det egentlig at have begge oplysninger med?

mvh Carsten

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 09:17

Tænkte bare at det var underligt at det er ens loginname, som mer sat til at være urlen.

Når jeg vil indsætte en avatar, og vælger "opdater" efter at have gennemset et billede kommer den ikke op. (Skulle åbenbart trykke "gem" før den ville) Var måske noget der kunne kigges på.

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)