Når man kommer ind på siden er man som standard logget ind som anonymus.. og man skal trykke "Log ud" før man kan logge ind med ens egen profil. Måske noget der burde kigges på?
Hvis man klikker på en given bruger kommer man til en aspx side, som har loginnavnet, frem for brugers nickname, burde det ikke være brugerens nickname der henvises til i stedet?
Du har nok pillet i din profil. Der er et punkt: Aktiver Display Navn Sæt det til ja, så virker det sikkert :-)
Hvis det kan hjælpe, så fremkom problemet med mit navn og ÆØÅ lige efter jeg havde foretaget personlig tilpasning af forum-oversigten, hvor jeg skjulte test-forumet.
Hvis det kan hjælpe, så fremkom problemet med mit navn og ÆØÅ lige efter jeg havde foretaget personlig tilpasning af forum-oversigten, hvor jeg skjulte test-forumet.
Desuden kan man bare ændre det tilbage ved at ændre sit nickname i profilen :)
Ja jeg har ikke ændret i profilen, klikker jeg på "Aktiver Display Navn" ændres navnet der vises i venstre side. Men URL'en er stadig mit loginnavn, frem for mit navn.
Men er der ikke mulighed for at gøre kolonnen "Seneste indlæg" på forsiden lidt bredere? Det er næsten ikke til at læse hvad de øverste tråde omhandler når der kun er palds til så få karakterer...
Men er der ikke mulighed for at gøre kolonnen "Seneste indlæg" på forsiden lidt bredere? Det er næsten ikke til at læse hvad de øverste tråde omhandler når der kun er palds til så få karakterer...
mvh Carsten
Jeg kunne ikke være mere enig.. Men hvor skulle den plads tages fra? Det var min første tanke da jeg så siden.
Ja jeg har ikke ændret i profilen, klikker jeg på "Aktiver Display Navn" ændres navnet der vises i venstre side. Men URL'en er stadig mit loginnavn, frem for mit navn.
Ahh ok, URL'en kan jeg nok ikke gøre noget ved, men det er vel også rimeligt ligeguldigt ikke?
Tænkte bare at det var underligt at det er ens loginname, som mer sat til at være urlen.
Når jeg vil indsætte en avatar, og vælger "opdater" efter at have gennemset et billede kommer den ikke op. (Skulle åbenbart trykke "gem" før den ville) Var måske noget der kunne kigges på.