Egentlig ingen af dem - vi ved godt, at der er tonsvis af tråde og tonsvis af svar i alle forums :) |
Så er mange bugs rettede, jeg håber i er glade :-)
Dbh Martin
Egentlig ingen af dem - vi ved godt, at der er tonsvis af tråde og tonsvis af svar i alle forums :) |
Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense
Så er mange bugs rettede, jeg håber i er glade :-) |
Selvfølgelig er vi glade. Hvorfor går tiden så hurtigt på amino. mvh Hans |
Det er de fordømte tidszoner. Jeg skal have fundet mig en ekspert der kan hjælpe mig med at fjerne det skidt, det er sikkert smart i US, men super dumt her til lands.. Dbh Martin |
Og jeg sidder lige og tester på flere profiler, så derfor får du svar fra en testkonto ;-) |
Beklager hvis der er spurgt før, men det kan være svært at overskue den håndfuld tråde, som handler om den ny amino. :) Når jeg får emails om nye svar i tråde, som jeg deltager i eller abonnerer på, så står der ikke noget i emailen af det nye indlæg. Der er kun et link til tråden, så jeg må klikke på linket for at få at se hvad der er skrevet. Tager du den med på listen, Martin, hvis den ikke allerede er det? |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Spøjst - jeg får indlægget med, så det kan ikke være en generel fejl, men det er nævnt i en anden tråd også. Kan det være noget med ens mailprogram? Jeg bruger Thunderbird - hvad bruger du, Anders? ~ |
Jeg får også indlægget med i Outlook 2007. |
Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense
Mon ikke forskellen er hvornår indlægget blev lavet, altså før eller efter at templaten blev rettet til? |