Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Amino på plads - Kan du se en fejl?

Side 9 ud af 18 (177 indlæg)
Tilmeldt 20. Jul 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke umiddelbart se nogle fejl, en det kunne være rart hvis man kunne vælge "marker alt som læst" eller lignende under ulæste indlæg.

Godt nok er det er spændende forum, men jeg tvivler på at jeg orker at sidde og kigge 19.000 tråde igennem bare for at de kan forsvinde fra min liste ;-)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:58

Moskjær Marketing:

Hvis man går ind på en profilside for et medlem af Amino, så er der et problem med æ, ø og å i profilnavnene i søgeboksen øverst. Se eksempelvis min egen på http://www.amino.dk/members/moskjaer.aspx, hvor teksten i søgeboksen er "indlæg af Moskjær Marketing"

Det er en bug i platformen som er kendt. Der må vi blot væbne os med tålmodighed og håbe at den bliver løst.

Dbh Martin

Fra tylstrup
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 13:23

hej martin

jeg har lige prøvet at sende en mail til dig, det kunne ikke lade sig gøre, så derfor prøver at skrive her

lige før du lukkede den gamle side ned, kørte der en reklame i toppen i nogle rød orange farver, for en webshop løsning med integreret regnskabs modul, jeg var inde og kigge på og syntes det så rigtig interessant ud, men fik desværre ikke gemt adressen, kan du maile den til mig

Mvh Kronborg

Fra Ringsted
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:36

Hvor er virksomhedsbørsen blevet af??

Venlig hilsen Bo Hansen

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:48
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:49
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:00

Jeg kan ikke lige gennemskue om den er blevet nævnt.

Men når man vælger en tråd ude fra en af de fine menuer i højre side så starter den på første side istedet for at springe frem til det nyeste indlæg i tråden, eller ihvertfald bare den sidste side i tråden.

En lille ting, men nu i er igang med at rette kan vi jo ligeså godt få den helt optimeret :) Med mindre det er med vilje det er lavet sådan.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:16

Den kan selvfølgelig have været nævnt før, men når jeg kigger nærmere på et indlæg i listen over "siden sidste login" og efterfølgende klikker "tilbage" får jeg fejlmeddelelsen "websiden er udløbet" - det er hammertræls.

mvh Hans

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 20:06

En ting kunne være.
man kan ikke betegne det som en fejl, mere som en detalje.

De links der automatisk kommer når man skriver www.hejmeddig.dk
de lander på denne herside. det kunne være lidt sjovere hvis de blev sat til _blank.

- Personlig bruger jeg det ikke, jeg er blevet vandt til at klikke med scrollen på musen, det er godt i det nye IE.
- Håber det kunne bruges.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 20:24

Opdateringen på forsiden - "seneste indlæg" udfor hvert forum er håbløst bagefter. Der går ret lang tid før den opdaterer, hvem der rent faktisk har leveret sidste indlæg.

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 9 ud af 18 (177 indlæg)