Det ser super ud.. Ud over alle de fejl der allerede har været, kan jeg ikke finde nogle. Godt arbejde til alle der nu har hjulpet til i projektet... :) |
Ny Amino på plads - Kan du se en fejl?
Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann
|
Arbejder med online salg og design.
YESSSSS!!!!!!!!!!!! |
Arbejder med online salg og design.
Kunne være rart hvis datoen blev vist i dansk format når nu resten er på dansk også... |
Lækkert design.... er helt vild med det... I kolonnen "Seneste indlæg" står dato som "0008-13-07 21:03"... mig bekendt er vi i 2007 og ikke i år 8 ;) Derudover bør kolonnen være lidt bredere så det ser pænere ud. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Og serveren skal vist lige stilles en måned og 1 time frem ;) |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Det kan du ændre under din profil.. PS. troede egentlig Thorborg havde haft en bruger på siden i længere tid ;P |
Du kan også indstille hvilken tidszone du er placeret i under din profil.. dette syns jeg egentlig også burde være sat til GMT +1 standard, i stedet for GMT 0, da de fleste herinde jo er danskere.. PS. afprøver lige hurtig svar, håber det virker |
Lækker side, elsker skrifttypen :) Sørg for at http://www.amino.dk/idealbb/ peger et eller andet fornuftigt sted hen. Mange har helt sikkert dette som bogmærke. Med venlig hilsen |
umiddelbart ser siden rigtig fin ud! nu skal man så bare lige vænne sig til den! hvad er det lige den nye side kan hvad den gamle ikke kunne? klaus |