Ja, wow - dejligt med en anden skrifttype end Comic Sans - dejligt nyt design (måske liidt flere farver - måske var det en idé at udskrive en konkurrence om design til siden?)
Og mens jeg har siddet og læst trådens 4 sider, kan jeg se at fejl er blevet rette undervejs - det er meget effektivt :)
Tillykke med det til os alle sammen :)
Mette - som åbenbart stadig ikke kan hedde Mette - og er blevet glad for at hedder MetteSkagen
En ting mere nu - den email jeg får om et nyt indlæg i en tråd, er med skrifttype 400(ok, ok, så 16 da) og ikke arial som resten af forummet.
Hvad betyder "I svar til" med stjerner efter? Jeg har givet et par stykker 5 stjener, men kan ikke se det har nogen effekt...
Mette
E-mailen du får har vi slet ikke kigget på endnu, så den manglver oversættelse og design.
Stjernerne er point du kan give brugere, indlæg og tråde. De danner basis for at brugerne får point og på den måde bliver belønnet for god indsats. Hvad vi skal bruge det til konkret ved jeg endnu ikke.
Da det var her det gamle forum lå på http://www.amino.dk/idealbb/, så bør I af hensyn til søgemaskinerne (og brugere) se at få redirected denne side til www.amino.dk.