Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Amino på plads - Kan du se en fejl?

Side 5 ud af 18 (177 indlæg)
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Denker fra Denker Media:

Der kommer mærkelige tegn frem, når man skriver indlæg med æ, ø og å.

Hmm - ser nu ellers fint nok ud herfra.. Hvilken browser bruger du ?.
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 21:18

anonymous:

Business:

Det kan man ikke Surprise

Hvorfor i alverden kan man kun rette i 15 minutter? Det er jo hæsligt, når man opdager stavefejl og ikke kan rette. Det er jo ikke en retsprotokolBig Smile 

Det kunne man også i starten, men der var en del der blev vrede på hinanden og så slettede de alle deres indlæg og det fuckede Amino totalt op. Så bordet fanger Stick out tongue

Dbh Martin

Hmmm......jeg kan nu ellers se mange gode og få dårlige grunde til at skulle kunne rette. Indimellem er der nogle der fortryder deres indlæg og det er vel ok. Så bliver tonen lidt bedre....er det slemt? Man er jo alligevel 'fanget', når den første citerer ens indlæg. Det fungerer fint på andre fora (til orientering)......men ok....det er jo dit forum, så hvis man ikke må rette sine stavefejl m.m.......så er det bare sådan det er Big Smile

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København
Tilmeldt 18. Aug 06
Indlæg ialt: 190
Fra  Denker Media - oversættelsesbureau Skrevet kl. 21:25

De mærkelige tegn kom frem, da jeg skrev i kladden lige før. Men det virker fint nu, når indlægget er lagt ud.

Hilsen Martin
Denker Media oversættelsesbureau

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 21:25

Business:

anonymous:

Business:

Hvorfor i alverden kan man kun rette i 15 minutter? Det er jo hæsligt, når man opdager stavefejl og ikke kan rette. Det er jo ikke en retsprotokolBig Smile 

Det kunne man også i starten, men der var en del der blev vrede på hinanden og så slettede de alle deres indlæg og det fuckede Amino totalt op. Så bordet fanger Stick out tongue

Dbh Martin

Hmmm......jeg kan nu ellers se mange gode og få dårlige grunde til at skulle kunne rette. Indimellem er der nogle der fortryder deres indlæg og det er vel ok. Så bliver tonen lidt bedre....er det slemt? Man er jo alligevel 'fanget', når den første citerer ens indlæg. Det fungerer fint på andre fora (til orientering)......men ok....det er jo dit forum, så hvis man ikke må rette sine stavefejl m.m.......så er det bare sådan det er Big Smile

(hehe)... ... ... Det her har du ikke skrevet ;) .. 

Kan du ikke forestille dig rodet herinde ?.. Nogle siger de har sagt og, andre siger de har sagt noget andet, til sidst kan man slet ikke finde rundt i hvem der har sagt hvad. :S..
Jeg kan jo altså også rette i det når jeg Quoter dig,  (som du kan se)..
Havde det været sådan at jeg KUNNE rette i mit indlæg, så ville der kunne herskes tvivl om hvorvidt jeg faktisk havde skrevet "(hehe)... ... ... Det her har du ikke skrevet ;) ..".. Det ved vi allesammen nu, at det har du ikke..

You see the point ? :) 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 21:35

Brian Frænde - Inmoto:

Business:

anonymous:

Business:

Dbh Martin

(hehe)... ... ... Det her har du ikke skrevet ;) .. 

Kan du ikke forestille dig rodet herinde ?.. Nogle siger de har sagt og, andre siger de har sagt noget andet, til sidst kan man slet ikke finde rundt i hvem der har sagt hvad. :S..
Jeg kan jo altså også rette i det når jeg Quoter dig,  (som du kan se)..
Havde det været sådan at jeg KUNNE rette i mit indlæg, så ville der kunne herskes tvivl om hvorvidt jeg faktisk havde skrevet "(hehe)... ... ... Det her har du ikke skrevet ;) ..".. Det ved vi allesammen nu, at det har du ikke..

You see the point ? :) 

Ja...I see the point......men den pointe er imo bare ikke så vigtig som så meget andet ;o) Så du ser ikke min pointe. Fx. kommer der en ny på forum og spørger helt ude i hampen. Han bliver bedt om at uddybe lidt, for inge kan svare på hans spørgsmål, som det er skrevet. Så ville han have mulighed for lige at justere sit spørgsmål, så han ikke blev klædt helt af for åben skærm osv. eksemplerne er mange. At der så en meget sjælden gang er en en enkelt der går amok, bør jo ikke ødelægge en god funktionalitet på et godt forum. Som sagt, så fungerer det fin på andre fora, så selvom jeg ser din pointe, så mener jeg at den kun er aktuel i meget få tilfælde og derfor bør den heller ikke ødelægge funktionaliteten.

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:37

tester æøå

Fra 6780 Skærbæk
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 21:40

Jeg syntes at det nye design er rigtig godt.

Glæder mig til at bruge det.

JCIT

Fra 8200 Aarhus
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 21:55

Martin, hvis jeg fra en tråd går ind på en persons profil og trykker tilbage, popper der en fejlmeddelse op..

Den siger noget i stil med
"an unknown error ocured while processing a callback. The response is below:
..."

Det skal lige siges jeg benytter firefox, men stadig irriterende at blive forstyret af en msgbox man skal til at trykke væk..

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 21:55

Det er da blevet mega godt, man skal bare lige vænne sig til at navigere rundt :D

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 22:08

når jeg prøver at sende en privat besked, for jeg denne fejlmeddelse:

Oops something went wrong!

Either the site is offline or an unhandled error occurred. We apologize and have logged the error. Please try your request again or if you know who your site administrator is let them know too.

Side 5 ud af 18 (177 indlæg)