Den er allerede på listen:
|
Kær funktion har mange navne....
Den er allerede på listen:
|
Kær funktion har mange navne.... |
søger ligesindede i Sønderjylland
De mails jeg får tilsendt fra tråde jeg har tilmeldt mig, er uden brödtekst. Det ville väre läkkert at få med. |
Hvilket mailprogram bruger du? Jeg får nemlig teksten med i min Thunderbird, men jeg kan se i en anden tråd at andre har samme fejl som dig... ~ |
Det manglede jeg at skrive, på min egen computer hvor jeg også bruger Thunderbird, der kommer brödteksten fint med. Problemet opstår når jeg går direkte ind på min Gmail, her mangler brödteksten. |
Hej Dimitri Samme problem, som jeg nævner hér: http://www.amino.dk/forums/p/19184/147193.aspx#147180 også med Gmail. |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Nu har jeg ikke læst alle indlæg i denne tråd, for der er mange! Så undskyld, hvis spørgsmålet har været oppe! |
Jeg savner tælleren af de enkelte trådes visninger..? Er funktionen fjernet, eller er jeg blevet regnblind? René |
Jep, den er på listen. ~ |
Det er jo en ny platform og den mulighed er der ikke. Men vi kan sikkert lave den en dag vi får tid til det. Dbh Martin |