Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Amino på plads - Kan du se en fejl?

Side 14 ud af 18 (177 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville "geninstallere" mine venner, men når man søger under "vis alle brugere" kommer der ingenting eller næsten ingenting frem.

Eks1: søgte på Martin.  Resultat: 1 hit .....

Eks2: søgte på Bent.  resultat 0 hits

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 10:24

Tak for "Redigér" Big SmileWinkYes

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 10:25

........nogle gangeCrying

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:19

Søgemaskinen er ikke fantastisk og jeg vil tro at den ikke søger på den navn du ser, men det navn folk logger ind med.
Men vi skal nok fixe det ved lejlighed.

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:23

Business:

Kan du ikke lige uddybe "nogle gange"?

Dbh Martin
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 11:46

Martin: Problematikken med den skiftende afsender på Amino-mails, lader til at være lidt mere systematisk. Det lange afsendernavn optræder kun ved oprettelse af nye indlæg i fora man abonnerer på - ikke ved svar på indlæg.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Odense
Tilmeldt 28. Jul 07
Indlæg ialt: 278
Fra  Tankefuld Skrevet kl. 12:02

Moskjær Marketing:
Martin: Problematikken med den skiftende afsender på Amino-mails, lader til at være lidt mere systematisk. Det lange afsendernavn optræder kun ved oprettelse af nye indlæg i fora man abonnerer på - ikke ved svar på indlæg.

Det er simpelt hen en template der ikke er blevet opdateret. Det bliver gjort snarest, og jeg beklager smutteren :)

Mvh. Joachim Lykke Andersen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 14:51

thorborg:

Business:

Dbh Martin

Jo, nogle gange når jeg ser mine 'stavespader', så kan jeg rette og andre gange kan jeg ikke.

Lige nu kom jeg så i tanker om, at der var noget med at det var tidsbestemt pga. af at nogle i en halv promille af tilfældende, havde slettet ifm. en diskussion eller lign.......korrekt? ;o)

Hvis ja, så kunne I måske overveje om det faktum at der en meget meget sjælden gang, opstår en situation hvor nogle fjerner noget de havde skrevet og dermed ødelægger en i forvejen dårlig diskussion, skal gå ud over de mange tusinde indlæg, hvor der ikke opstår problemer ved at redigere. (Læs: Det ville være fantastisk, hvis man kunne redigere i sine indlæg, når man ser sine umulige sætningsstrukturer/stavefejl)Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:20

Nu er jeg begyndt at modtage 2 mails, når der svares på de indlæg, jeg deltager i... 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:40

Business:

thorborg:

Business:

Dbh Martin

Jo, nogle gange når jeg ser mine 'stavespader', så kan jeg rette og andre gange kan jeg ikke.

Lige nu kom jeg så i tanker om, at der var noget med at det var tidsbestemt pga. af at nogle i en halv promille af tilfældende, havde slettet ifm. en diskussion eller lign.......korrekt? ;o)

Hvis ja, så kunne I måske overveje om det faktum at der en meget meget sjælden gang, opstår en situation hvor nogle fjerner noget de havde skrevet og dermed ødelægger en i forvejen dårlig diskussion, skal gå ud over de mange tusinde indlæg, hvor der ikke opstår problemer ved at redigere. (Læs: Det ville være fantastisk, hvis man kunne redigere i sine indlæg, når man ser sine umulige sætningsstrukturer/stavefejl)Big Smile

Det er sådan set en vurdering der er lavet, men det er muligt at jeg vil prøve igen, men det vil jeg lige tænke over.
Sidst gav det meget support, da folk blev vrede over at der lige pludselig var rod i en del indlæg, fordi folk ombestemte sig, blev sure m.m.

Dbh Martin
Side 14 ud af 18 (177 indlæg)