|
Også i Explorer, jeg har mailet Joachim.
Dbh Martin
Også i Explorer, jeg har mailet Joachim. |
Så har jeg flyttet banneret :) |
Mvh. Joachim Lykke Andersen
Et stort tillykke med det nye layout - jeg synes det ser rigtig godt ud Jeg har dog lige et problem, mit billede er forsvundet fra min profil, og som jeg har forstået det, bliver billedet kaldt Avatar...men når jeg prøver at uploade det, sker det intet...jeg får end ikke en fejlbesked.... Jeg kan se at andre har deres billeder på profil, så måske der lige er en der vil guide mig til hvordan det gøres? Kan det have noget med kvaliteten af det der er på billedet, der automatisk gør at man ikke kan lægge det på |
Når Du har fundet billedet på din computer, trykker Du først opdatér og dernæst gem. Jeg håber at det hjælper :) |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Jeg har samme problem...
Oops something went wrong!Either the site is offline or an unhandled error occurred. We apologize and have logged the error. Please try your request again or if you know who your site administrator is let them know too.
|
Alt om både i Danmark
Hej Dimitri Tak for dit svar, så prøvede jeg jo lige igen, men lod denne gang være med at trykke på Opdater, men trykkede kun på Gem. Det lykkedes - et billede kom frem - var ikke helt tilfreds med det billede, og ville så vælge et andet...hvilket jeg dog ikke kunne få lov til, jeg prøvede forskellige kombinationer - opdater -> gem, gem - uden opdater og omvendt...uden held.... Mon ikke der er en lille bug i programmet her??? |
Et par ting. Måske er de allerede nævnt. Mailfunktionen virker ikke. Og endnu værre kunne man ikke trykke "back", så der røg 2754 anslag - eller hvor meget det var. Kunne være fint, hvis man kunne redigere i sine indlæg - bare 10 min, ligesom før. Glemte f.eks. lige et par http:// i denne tråd http://www.amino.dk/forums/p/20087/147036.aspx#147036 og måtte lave et nyt indlæg. |
søger ligesindede i Sønderjylland
Hej Jan |
Ahh ja. Takker Min individuelle ønskeliste indeholder også en tidsbegrænset redigeringsmulighed af indlæg. |
søger ligesindede i Sønderjylland