Det er faktisk en super cool feature, den vil jeg kigge lidt mere på :) Tusind tak for det |
Feedback på Socialbooster.dk - Hvad skal der laves?
Kan ikke se det langsigtede i det her hverken får websitet der køber eller trådstarters forretning, kan der umuligt være en fremtid i. Selvom du tror flere køber, hvor manger % øger det så i virkeligheden din konvertering, tror utroligt lidt. Og bliver det opdaget ser det virkelig grimt ud. Det første jeg tænker når jeg ser forholdsvis mange likes til et relativ ukendt site er, det må være fake! Der er vel et lille marked af kunder til trådstarter men det kan umuligt være noget som rykker på det seriøse plan. Forstår ærligt ikke du gider hænge dit navn og rygte op på sådan forretning, men bare min mening, undskyld jeg siger det. Det er jo menneskehandel på junior plan:) |
Tror du fornærmer mange Olina, der er rimelig mange i dag, som sælger likes/followers, og som får en god avance.
Det betyder det bestemt ikke! Man kan have købt likes, man kan have få venner som har mange venner, til at dele siden. Så der har du i hvert fald misforstået noget.
Forstår dig ikke, det er en lovlig forretning, så der er slet ikke noget galt i det. Men fair nok. Jeg lavede denne her tråd, for at få feedback på siden, og ikke idéen. |
Jeg tror personligt, at det er en dødssejler, du har gang i der. Men hvad ved jeg? ;-). Uanset konceptet, så ser det ikke ud som om, at du søger feedback (ikke meget at give feedback på), men at du snarere ønsker, at andre skal komme med idéer og "løse opgaven" for dig. Personligt tror jeg ikke på, at man skaber en succes på det grundlag! Jeg synes, du skal bruge mere tid på at tænke dit projekt igennem. Held og lykke med det! De bedste hilsner Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Tror du er med til at fornærme flere kunder til webshops end omvendt, Det er jo lidt det samme som at sælge positive anmeldelser på trustpilot. Bare fordi de andre stjæler er det jo ikke i orden. Syntes det er lidt politiker like at bare fordi det ikke er ulovligt er det okay. Det handler da om at behandle sine kunder med respekt og skabe tillid. Hvem er de mange der bliver fornærmet ? Tror måske bare vi har et forskelligt billide af moral, købmandskab og hvordan man behandler sine kunder og sit brand. |
¨ De mange webshops som sælger samme ydelser. |