Jeg er ved at færdiggøre et af mine nye projekt, Socialbooster.dk - Socialbooster.dk levere billige Instagram, Twitter, og Facebook likes, samt followers.
Hvad synes folket om siden?
Jeg ved heller ikke med forsiden, hvad skal der være der? Måske en slider, et statisk billede? Har prøvet med produkter på forsiden, men det så latterligt ud.
Forsiden er hamrende kedelig - troede faktisk, at jeg var landet på en halvfærdig side. Jeg mangler noget information om, hvor de "likes" og "followers" kommer fra? (der mangler i det hele taget noget tekst) Er der reelt værdi i det, man køber? Få også oversat templatet, så det i det mindste afspejler at hjemmesiden er dansk.
Forsiden er hamrende kedelig - troede faktisk, at jeg var landet på en halvfærdig side. Jeg mangler noget information om, hvor de "likes" og "followers" kommer fra? (der mangler i det hele taget noget tekst) Er der reelt værdi i det, man køber? Få også oversat templatet, så det i det mindste afspejler at hjemmesiden er dansk.
Med venlig hilsen,
Christian Johnsen
Hej Christian,
Tak for svaret.
Som jeg skriver er siden heller ikke helt færdig, og forsiden er heller ikke færdig.
- Men enig, vil få skrevet mere tekst omkring siden.
Det handler ikke om smag og behag. Det handler om fornuft. 2500 fans fra nirgeria og USA er ikke troværdig. Og det synes Google bestemt heller ikke det er.
Man gør ikke bare en dårlig handel, man har også en stor risiko for at ødelægge ens professionelle image.
Det handler om fornuft. 2500 fans fra nirgeria og USA er ikke troværdig. Og det synes Google bestemt heller ikke det er.
Det synes Google sikkert ikke, nej ;) Men når man kigger på min facebook side, og man ser der har 6000 likes, er den mere tiltalende end en side med 60 likes.
Internexus:
Man gør ikke bare en dårlig handel
Mener dog bestemt ikke man gør en dårlig handel. Nu sælger jeg jo ikke kun facebook/twitter likes/followers, men også Instragram followers/likes, og der gør man i hvert fald ikke en dårlig handel.
Jo flere followers man har, jo bedre mulighed har man for at nå ud til folk. Og alle followers'ne er skam aktive. Og det samme med Instagram likes, har man feks. 4000 likes på ét billede, kommer man ind på udforsk siden, også er der endnu større chance for at man bliver set.