Konceptet er jo ikke nyt, MEN ikke sagt at der ikke kan være en forskel. Hvem er dine brugere ? Hvis det er danske brugere er jeg en fast kunde også køber jeg nu og her.
Der er jo en del spam på især instagram. Er det seriøse aktive brugere ?
Hvis en side har 6000 likes så er den mere tiltalende end sider med 50 likes!!!
Hvorfor? Hvilket værdi giver det mig som en kunde at der 5000 andre der syntes godt om siden? og hvilket værdi giver det mig som sideejer at have 5000 likes af folk der ikke forstå en prik af det jeg skriver. Jeg kigger f.eks. Aldrig på hvor mange der syntes om, men mere hvad siden indeholder. Det kan godt være jeg er gammeldags, men vil heller lukke min facebook side end at snyde kunderne med misinformation.
Så er det måske bare dig som ikke kigger efter likes, jeg kigger altid efter hvor mange likes en side har.
Lad mig komme med et eksempel: Vil du købe mærkevarer i den butik som havde flot inventar, og flot tiltalende butik - Eller vil du vælge den butik, som lignede en kopi butik, med mere fokus på kvantitet, en kvaliteten af deres butik.
- Efter min mening er det bare mere tiltalende, at have 6000 likes, frem for 60
Så er det måske bare dig som ikke kigger efter likes, jeg kigger altid efter hvor mange likes en side har.
Lad mig komme med et eksempel: Vil du købe mærkevarer i den butik som havde flot inventar, og flot tiltalende butik - Eller vil du vælge den butik, som lignede en kopi butik, med mere fokus på kvantitet, en kvaliteten af deres butik.
- Efter min mening er det bare mere tiltalende, at have 6000 likes, frem for 60
Ikke den bedste sammenligning!
Det er snarere om man ønsker at vælge butikken som er tom for kunder, frem for butikken overfor som har halvanden hundrede meters kø!
Jeg kender adskillige som kan finde tusindvis af likes frem til dig på facebook og ja, det ser da flottere ud! Men i sidste ende, kan du for 1000-2000 kr. komme længere ved blot at give din facebook side mere tid til at blive bygget op!
Én ting er at have en masse likes, en anden er at kunne udnytte de likes man har!