Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg kommer til at få underskud hver måned!

Side 3 ud af 10 (96 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 18:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hr. Buch:
Er der tale om et helt nyt produkt i Danmark, så kan du godt forvente en ret hård start, slår det så igennem, så kommer den store gevinst for dig med tiden.

Arh det er produkter som får hård konkurrence :) Kan sige så meget det er Mobil Gadgets

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor er det, at du ikke finder et lille fritidsjob til at dække de få udgifter? Det er satme ikke mange timer du skal arbejde, for at holde det kørende. 

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 19:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Nørgaard:
Hvorfor er det, at du ikke finder et lille fritidsjob til at dække de få udgifter?

Der er ikke rigtig nogle ledige jobs her :) 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

I virkeligheden, i forhold til din ambition, så har du måske bare regnet lidt længere end så mange andre, for jeg tror der er mange der starter ud med store ambitioner og tror der løber klingende mønt ud fra computerskærmen - ud over dine udgifter  - køber lystigt ind i udstyr - og så opdager - hvad pokker - jeg tjener jo ikke penge - og så står man der med håret lidt i postkassen - ens dejlige computer skal man sælge (evt til sig selv med moms) og man skal slås med lukkeregnskaber og moms

Jeg VED det lyder negativt MEN det er ment positivt. Det er KLOGT at få regnet alt ud og klogt at være realistisk - og så skal man ikke kaste en masse arbejde efter noget der ikke giver indtægt alligevel

Det kan dog godt se ud som om du har tænkt langt - men ikke langt nok - for meget lidt giver overskud år 1 og ikke så meget giver egentligt større overskud år 2 - så du skal har råd til at se langt, eller du skal vente til du har råd til at finansiere det 

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 19:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er KLOGT at få regnet alt ud og klogt at være realistisk - og så skal man ikke kaste en masse arbejde efter noget der ikke giver indtægt alligevel

Det er da det jeg gør, jeg regner alt ud og læser op på tingene. og hvis jeg mangler råd så er i kære dejlige aminoer altid til hjælp.

Fra De Meern
Tilmeldt 7. Mar 13
Indlæg ialt: 67
Fra  Mobilbiz Skrevet kl. 20:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Casper. Super at du er i gang med et projekt. Igennem rigtig mange år har jeg mødt folk der ville i gang for sig selv. Og det er kanon. Men det kræver ofte kapital. Risikovillig kapital. Kapital der - for dit vedkommende, kan investeres i helt basale forretningsværktøjer. Hvis du ikke ligefrem har sparet 500 - 2000 kroner op til disse værktøjer, så vil jeg foreslå dig 1. vente med regnskabsting, 2. sælge et stk. pr. dag (det betyder at du ikke går i seng førend at det er lykkedes), 3. få hjælp fra dit netværk (som måske kender en, der vil dele sin viden, måske penge, måske et af de værktøjer du mangler. Frank 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hvis man ville skrive en bog om, at starte webshop, så skulle første kapitel omhandle vurdering af markedspotentiale. Kapitel to skulle handle om, at sætte tærring efter næring...

Casper Hostrup:

Mine produkter kommer til at blive 30-40 kr indtjening til mig pr stk. og regner nok med at kun at sælge 5-10 produkter om måneden, så kommer jeg til at så med underskud hver måned!

Med de tal der, så ville jeg ik bruge 2 sek på det produkt. Det kommer aldrig til at hænge sammen... Hvad med SEO, markedsføring, defekte produkter, emballage (hvis det skal sendes), løbende opdateringer og programmeringer osv?
I dit regnestykke indgår indløsningsaftalen ik. Den koster også noget... 

Hvis du alligevel vil igang, så må du vælge en løsning, som passer til dit budget. Og her er Shopify nok ik det bedste. Jeg er ingen ekspert indenfor webshopsystemer, men jeg ved dog, at du let kan smide en kurv på en WP blog. Dertil ville Paypal sikkert passe meget godt. Så har du en billig løsning, som over noget tid vil tjene sig ind med dit spinkle salg...

Men igen overvej lige, om 5-10 salg om måneden er tiden værd? Du kunne tjene mere, hvis du valgte at gå med aviser...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Casper er ung, engageret og har comitment til hans ide. Lad nu ikke janteloven få det sidste ord. Måske bliver Casper ikke millionær men han går heller ikke fra hus og hjem, hvis det ikke går som forventet. Erfaringer høstes ikke ved at lytte til de ældste, men ved at prøve selv. Hvis det ender med at salget er det dobbelte, er problemet væk.

Casper - go for it, og bliv enten rig eller klogere. Det kan du bruge til dit næste projekt.

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 22:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tambou.dk:
men han går heller ikke fra hus og hjem
Håber da ikke mor og far smider mig ud uden grund :)))

Tambou.dk:
Erfaringer høstes ikke ved at lytte til de ældste, men ved at prøve selv. Hvis det ender med at salget er det dobbelte, er problemet væk.

Casper - go for it, og bliv enten rig eller klogere. Det kan du bruge til dit næste projekt.

Kan kun give dig helt ret!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Tambou.dk:

Casper er ung, engageret og har comitment til hans ide. Lad nu ikke janteloven få det sidste ord. Måske bliver Casper ikke millionær men han går heller ikke fra hus og hjem, hvis det ikke går som forventet. Erfaringer høstes ikke ved at lytte til de ældste, men ved at prøve selv. Hvis det ender med at salget er det dobbelte, er problemet væk.

Casper - go for it, og bliv enten rig eller klogere. Det kan du bruge til dit næste projekt.

Jantelov? Please lad vær med at benytte ord, som du tydeligvis ik aner betydningen af!!! Du kan læse om JANTELOVEN her 

Og kun dårlige venner, tavlige brugere og ligeglade forbindelser er rygklappere, som ikke fortæller sandheden, men blot roser en, fordi de ik tør sige sandheden... Men anyway så vil jeg hellere være en "jantelovs" freak i dine øjne, end sidde og skamrose et projekt, som slet ik hænger sammen rent økonomisk...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 3 ud af 10 (96 indlæg)