Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mindst 3 cifret million potentielle - penge partner søges. Projekt 100% gennemprøvet og aktiv.

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47191
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

bulldesign.dk:
Præcis Cookie. Men hver gang der bliver startet sådan nogle indlæg kommer folk i den dårlige tone, og det er netop det jeg mener.
Enig - men skub begge veje, for det skal også være lidt seriøst når man søger en masse penge - ellers var vi at se som en samling fjolser - og det er vi ikke (alle - jeg måske - men ikke alle)

Det er den der lette talen ned til os alle som kan opleves hvis man uden egentlig anden begrundelse gang på gang læser folk der siger de har jordens sikreste ide og der er 3 mio potentiale - og nu skal vi op med pengene - som jo også trækker os ned - for det er helt enkelt totalt useriøst.

Det kan man så godt kommentere pænt (eller lade være med at kommentere) men spørgsmålet vil jeg godt vove at sige, i den form det kommer - er ikke seriøst desværre

Pæn hjemmeside bulldesign, burde dit CVR ikke fremgår af den trods alt?

vh

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 22:13 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Cookie:
Pæn hjemmeside bulldesign, burde dit CVR ikke fremgår af den trods alt?

Lækkert, du begynder at angribe Bulldesign nu, bliv nu voksen John :) Bulldesign har intet CVR nummer, nok derfor det ikke fremgår.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:17 | Låst

Internexus:
Lækkert, du begynder at angribe Bulldesign nu, bliv nu voksen John :) Bulldesign har intet CVR nummer, nok derfor det ikke fremgår
Det var sørme ikke et angreb - jeg så bare Bulldesigns hjemmeside for at vide lidt om ham og jeg havde da ingen anelse, ud fra den side, at han ikke havde CVR. Siden ligner da en side der kan omsætte langt over 50.000 på 12 mdr så jeg troede det var en forglemmelse helt enkelt og ville bare minde om at få det på.

Så vil jeg da gi en advarsel om at passe på omsætningsgrænsen for ikke registreret i forhold til moms - den ser sur at krydse, men jeg havde ingen anselse

- Hvorfor så aggressiv serpname?

vh

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 22:19 | Låst

Cookie:
- Hvorfor så aggressiv?

Undskyld jeg så det som en trussel Smile

Cookie:
Siden ligner da en side der kan omsætte langt over 50.000 på 12 mdr så jeg troede det var en forglemmelse helt enkelt.

Finder han nok ud af når Skat banker på døren Cool Men du har ret, det virker lidt underligt...

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 22:21 | Låst

Sjovt du nævner det cookie. Jeg er på grænsen af 50 og skal ansøge om cvr næste uge.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:24 | Låst

Internexus:
Undskyld jeg så det som en trussel Smile

Det var det overhovedet ikke  - jeg syntes det var en fin side og troede det var glemt CVR

Siden ligner da en side der kan omsætte langt over 50.000 på 12 mdr så jeg troede det var en forglemmelse helt enkelt. men HELT ok

Internexus:
 Finder han nok ud af når Skat banker på døren

Ja det er vigtigt at ha klart, at kommer man over 50.000 kr i omsætning på lige meget hvilke 12 mdr i træk, så skal man af med moms + bod på samme beløb på alt det som man solgte INDEN man registrerede og dermed opkrævede moms så det kan koste 20.000 rigtigt dumme kroner at bryde den 50 t grænse

vh

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 23:00 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

bulldesign.dk:
Præcis Cookie. Men hver gang der bliver startet sådan nogle indlæg kommer folk i den dårlige tone, og det er netop det jeg mener.

Er det ikke et spørgsmål om anskuelse?

Hvis jeg start med at skrive en joke, kan jeg vel også forvente jokes som svar?

Og seriøst kan vi vel ikke tage første indlæg!

Det er som regel sådan, at som man spørger, får man svar. Og det synes jeg præcist er hvad der er sket i denne tråd.

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 23:41 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Alt for meget jantelov herinde! Hvorfor er i så mange der er provokeret af trådstarters oplæg? Lad ham dog have sin Gmail.com adresse og koncept uden i dømmer ham. Kom nu med noget konstruktivt istedet for, præcist som et par personer også prøver på.

Jeg kan godt forstå, at nogen ønsker at holde deres idéer og koncepter tæt ind til kroppen, og ikke smide det hele på bordet i et offentligt forum. Fred være med det. Han nævner jo netop, at interesserede kan få oplysninger om hans projekt ved at skrive PM.

Og så ønsker jeg en rigtig god weekend til jer alle...Skype-Smile

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 23:50 | Låst

J. Nordentoft:
Alt for meget jantelov herinde!

Enig.

Det får mig nu ikke til at tage første indlæg seriøst. - Jeg opfatter det stadig som en joke, og har ikke set noget der overbeviser mig om andet.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:15 | Låst

Bare ikke tro at de første 50.000 er en bundgrænse og SÅ kan du registrere dig for krydser du 50.000 på 12 mdr i træk  så skal du af med moms og dobbelt op i bod når du krydser grænsen

v

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)