Jeg kan ikke lige se hvad jeg har skrevet, som retfærdiggøre én stjerne
Det kan godt være for surt - du får 5 senere her i tråden - men årsagen:
Du skrev: Alt for meget jantelov herinde! Hvorfor er i så mange der er provokeret af trådstarters oplæg? Lad ham dog have sin Gmail.com adresse og koncept uden i dømmer ham. Kom nu med noget konstruktivt istedet for, præcist som et par personer også prøver på.
Det synes jeg ikke har det ringeste med jantelov at gøre. Det er en ide nogen her inde har, at hvis ikke man elsker alle der ønsker investering, så er det janteloven. Jeg tror ikke der er EN eneste der har tænkt at vor ven ikke skal tro han er noget eller han er bedre end andre - blot at det var netop useriøst
OG du skrev: Jeg kan godt forstå, at nogen ønsker at holde deres idéer og koncepter tæt ind til kroppen, og ikke smide det hele på bordet i et offentligt forum. Fred være med det. Han nævner jo netop, at interesserede kan få oplysninger om hans projekt ved at skrive PM
Og det synes jeg også er helt forkert - Vist må man holde koncepter tæt, men det skader bare folk der ønsker investering at lade dem tro, at det er en god ide bare at skrive, at de har fundet jordens bedste ide - at der er 3 mio potentiale og investor skal sende PM for at kunne støde en Mio ind.
Det er simpelthen vigtigt, at vi trods alt prøver at "opdrage" folk der vil ha investering, til lidt at forstå hvor meget der kræves, og hvor overfladisk en sådan "ansøgning" virker. Det gaver ALLE der skal bruge investorpenge, at forstå spillet, og det du gjorde var, at gå den modsatte vej - anerkende at ansøgningen rækker.
Jeg er TOTALT enig i, at man ikke skal kalde nogen en fjols eller taber eller andet - og holder mig langt fra det - tværtimod smed jeg DETTE LINK til hvordan man som investor KAN gøre sig interessant - men helt uenig i, at skrive en opbakning til den type investor ansøgninger. Så derfor 
VENLIGST