Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mindst 3 cifret million potentielle - penge partner søges. Projekt 100% gennemprøvet og aktiv.

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 09:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie,

Jeg kan ikke lige se hvad jeg har skrevet, som retfærdiggøre én stjerne. Intet af det jeg skrev var rettet mod dig, og jeg forsøgte jo netop bare, at gøre opmærksom på, at tråden har taget en helt anden drejning end trådstarters oplæg. Useriøst oplæg eller ej.

Og så ønsker jeg også dig en god weekend, trods alt!

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 09:33 | Låst

J. Nordentoft:
at tråden har taget en helt anden drejning end trådstarters oplæg.

Det ved du da ikke! - Hvis det vitterlig er en joke, som jeg stadig er overbevist om, så er tråden da præcist i den regning trådstarteren vil have!

Fordi du mener noget, bliver det jo ikke en endegyldig sandhed.... Det gør det heller ikke fordi jeg, eller andre mener det.

M.h.t. stjernerne... Skal de ikke bruges til at vise hvor enige man er i indlægget? 

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 09:49 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Carsten Kvist:

J. Nordentoft:
at tråden har taget en helt anden drejning end trådstarters oplæg.

Det ved du da ikke! - Hvis det vitterlig er en joke, som jeg stadig er overbevist om, så er tråden da præcist i den regning trådstarteren vil have!

Fordi du mener noget, bliver det jo ikke en endegyldig sandhed.... Det gør det heller ikke fordi jeg, eller andre mener det.

M.h.t. stjernerne... Skal de ikke bruges til at vise hvor enige man er i indlægget? 

Hej Carsten

Min pointe er blot, at man må tage udgangspunkt i det trådstarter skriver i oplægget: Forretningspartner søges, bidrag minimum 1 million, oplysninger ved PM. Grunden til at jeg skriver som jeg gjorde i mit indlæg igår, er fordi jeg ikke er tilhænger af, at folk begynder at kalde ham alt lige fra at være dum, en tosse, en stodder osv. Trådstarters oplæg er måske usagligt, useriøst og naivt, men hvor giver det andre ret til at blive så personlige mod ham??

Anyway, jeg har sagt min del og det står jeg fast ved.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:17 | Låst

J. Nordentoft:
Jeg kan ikke lige se hvad jeg har skrevet, som retfærdiggøre én stjerne

Det kan godt være for surt - du får 5 senere  her i tråden - men årsagen:

Du skrev: Alt for meget jantelov herinde! Hvorfor er i så mange der er provokeret af trådstarters oplæg? Lad ham dog have sin Gmail.com adresse og koncept uden i dømmer ham. Kom nu med noget konstruktivt istedet for, præcist som et par personer også prøver på.

Det synes jeg ikke har det ringeste med jantelov at gøre. Det er en ide nogen her inde har, at hvis ikke man elsker alle der ønsker investering, så er det janteloven. Jeg tror ikke der er EN eneste der har tænkt at vor ven ikke skal tro han er noget eller han er bedre end andre - blot at det var netop useriøst

OG du skrev: Jeg kan godt forstå, at nogen ønsker at holde deres idéer og koncepter tæt ind til kroppen, og ikke smide det hele på bordet i et offentligt forum. Fred være med det. Han nævner jo netop, at interesserede kan få oplysninger om hans projekt ved at skrive PM

Og det synes jeg også er helt forkert - Vist må man holde koncepter tæt, men det skader bare folk der ønsker investering at lade dem tro, at det er en god ide bare at skrive, at de har fundet jordens bedste ide - at der er 3 mio potentiale og investor skal sende PM for at kunne støde en Mio ind.

Det er simpelthen vigtigt, at vi trods alt prøver at "opdrage" folk der vil ha investering, til lidt at forstå hvor meget der kræves, og hvor overfladisk en sådan "ansøgning" virker. Det gaver ALLE der skal bruge investorpenge, at forstå spillet, og det du gjorde var, at gå den modsatte vej - anerkende at ansøgningen rækker. 

Jeg er TOTALT enig i, at man ikke skal kalde nogen en fjols eller taber eller andet - og holder mig langt fra det - tværtimod smed jeg DETTE LINK til hvordan man som investor KAN gøre sig interessant - men helt uenig i, at skrive en opbakning til den type investor ansøgninger. Så derfor Smile

VENLIGST

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:24 | Låst

J. Nordentoft:
Min pointe er blot, at man må tage udgangspunkt i det trådstarter skriver i oplægget: Forretningspartner søges, bidrag minimum 1 million, oplysninger ved PM. Grunden til at jeg skriver som jeg gjorde i mit indlæg igår, er fordi jeg ikke er tilhænger af, at folk begynder at kalde ham alt lige fra at være dum, en tosse, en stodder osv. Trådstarters oplæg er måske usagligt, useriøst og naivt, men hvor giver det andre ret til at blive så personlige mod ham??

Enig - man skal absolut ikke kalder fok taber eller nar - ikke blive - men som du ser af mit andet svar - uenig i at bare bakke om om ansøgningen

Det skader folk der søger investor hvis vi lader som om, at sådan en ansøgning er ret meget andet end - ja som du selv skriver - usaglig eller naiv. Lad os hellere støtte op om af få folk til at lave sådanne ansøgninger seriøst- Det er faktisk ofte hjerteblod for ansøger, og det bedste vi kan gøre, er at få disse ansøgere til at hanke op i sig selv, bruge tid på at få en ansøgning korrekt - og f.eks. kører via Amino kapital - men i alle fald - at skærpe ansøgningen til andet end det vi så her

Det er ikke for vores skyld, men for ansøgernes skyld, så deres hjerteblod ikke spildes. Trådstarters ide KAN jo sagtens tænkes at være helt SUPER - vi aner det ikke.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:10 | Låst

Hej.

Jeg beklager dybt det sene svar. Det useriøse svar tog for meget fokus. Men bedre sent end aldrig.

Jeg søger kapital som beskrevet og hvis det viser sig at du kan hjælpe med mere så vil det være dumt at lade være.

Her er i øvrigt lidt mere om ideen/projektet.

Jeg har gennem mange år arbejdet på at udvikle software til analyse af aktier.

Nu er det lykkedes at udvikle et software som kan danne grundlag for etablering af et investerings selskab

Dette projekt  har stort potentiale samtidig med at det ikke kræver besværlige investeringer som i ejendom eller tungt udstyr. Ydermere behøver vi ikke at tænke på annoncerings udgifter eller at være afhængige af om der kommer kunder i butikken. 

Som bekendt har aktier stor kurs bevægelser. Med den rette timing overgår afkastet de fleste andre forretninger.

Vores investerings metoder er konservative men aktive. Kapitalen belånes ikke. Succeskriteriet i dette projekt er timing. Med de rette købs- og salgssignaler er vi langt foran andre pengeinstitutter. Det er vores forhåbning at andre penge institutter hurtigt vil indse at det er vores software som de mangler. Med den rette bud er vi villige til at sælge.   

Med dette software er det muligt at skabe i snit et afkast/dag/aktie på 5000 kr. Vores fokus er først og fremmest på 10 aktier og yderligere 90 aktier under analyse og handel i det kommende halve år.

Det fulde potentiale er langt større da der findes tusindvis af aktier som man kunne tage under analyse. Selvom softwaren kan analysere 1000 aktier hvis det skulle være, så starter vi i det små – 10 aktier -  og udbygger på et sundt grundlag.

Udfra hvad vi oplever af kursbevægelser og vores forudsigelser burde vi kunne skabe et afkast på 50% til 100% om året. Men vi mener dette er meget konservativt sat.

Exit muligheder:

Enten ved et salg af hele forretningen eller du kan simpelthen trække din hovedkapital og en evt. men formodentligt positivt afkast med max. en uges varsel.

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 15:17 | Låst

Nu vil jeg helst ikke blande mig for meget, da denne diskussion allerede er kørt af sporet.

AfkastSigte:
Med dette software er det muligt at skabe i snit et afkast/dag/aktie på 5000 kr. Vores fokus er først og fremmest på 10 aktier

det er muligt at skabe i snit et afkast på 5000 pr dag pr aktie, dit fokus er 10 aktier, det vil sige 50.000 kr om dagen. - hvorfor venter du så ikke blot 20 dage så har du en million selv?

Tilmeldt 21. Jan 13
Skrevet kl. 16:45 | Låst

Tak for nysgerrighedn.

Jeg mangler lige netop pengene til at komme i gang med.

Vh

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 16:58 | Låst

Når dit projekt virker, ifølge dig selv, som en ren gevinst, hvorfor så ikke hoppe ud i det med arme, ben, hoved, sjæl, simpelthen alting, og tage et lån, med hus eller andet som sikkerhed? Det er lidt voldsomt at sætte så meget på spil, men når du det er så rentabelt, burde det ikke være et problem?

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 21. Jan 13
Skrevet kl. 17:11 | Låst

Lige præcis. Det er lige præcis hvad jeg har lyst til. Mit problem er at der ikke er noget hos mig der kan stilles som sikkerhed for banken. Jeg burde kunne tage et lån via mit arbejde. Men da jeg arbejder i weekenden og kun kan tjene 20000 før skat, er der ifølge banken ikke luft i økonomien.

Men jeg er sikker på at når der er en investor der kigger nærmere på hvad vi står med, vil der være et kæmpe AHA.

Nogen gange er situationerne ufattelige absurd. Denne projekt er afhængig af om nogen kigger nærmere på det og skyder penge i det. 

Tilbring endeligt et par uger sammen med mig foran skærmen før du investerer.

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)