Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mindst 3 cifret million potentielle - penge partner søges. Projekt 100% gennemprøvet og aktiv.

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 124
Fra  Tegnerne ApS Skrevet kl. 13:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg skulle investere 1 mio, så ville jeg dælme aldrig gøre det på så tyndt et grundlag - ej heller til en, der bruger en @gmail.com-email...

Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:50 | Låst
Gennemsnit 2,8 stjerner givet af 6 person

Er nogen interesseret i en partnerskab, så får de et udførlig beskrivelse. Der indgår vigtige faktorer i min korte beskrivelse der står sort på hvidt som en evt partner kan forholde sig til. Så ved man at der er noget som jeg skal leve op til og ikke kan snakke mig fra.

Nogen herinde tror vist at jeg har begået et indbrud. Tag jer sammen med det sprog der. I egner jer ikke at give udtryk offentligt for hvad I mener. Hvornår mon man er voksen. . . .?

Hvorfor søger jeg ikke et lån i en bank?

Jeg er sikker på at mange ligesom mig har brugt år og massiv tid på deres ideer. For at tjene til mit forbrug har jeg taget weekend job så jeg har 5 dage til mit projekt. Banken kan godt se potentiellet. Men de vil have sikkerhed i noget. Hvor skal det komme fra?

Et stort og inderligt tak til dem der forstår at alt drejer sig ikke om at svine folk til.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 17:47 | Låst

Jeg har stadig ikke fået helt svar på mit spørgsmål i den første post, men jeg vil rigtig gerne vide hvad du søger i en partner?

Det burde være muligt at fortælle om uden at fortælle om din ide..

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 18:08 | Låst
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:53 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja prøv amino kapital, men du skal ha gjort mere ud af den: Jeg har lagt det på min blog også, men har også tidl. lagt dem herinde, og jeg mener også at Martin Thorborg har en rigtig god anvisning - måske den ligger netop under Amino kapital - anyway - her er mine råd til hvad en opfordring til investorer bør indeholde LINK TIL RÅD 

Når jeg skriver, så er det fordi, som du oplever, at mange her vil se det useriøst med bare at skrive der er så stort et potentiel og 100% gennemprøvet osv. 

Hvis alt var som du beskrev, så ville du dels kunne få banken med på en del, dels let kunne finde investorer, men investorer bryder sig ikke om noget der ligner en reklamefælde.

Du KAN jo ha opfundet noget super, men så må din henvendelse afspejle den klasse også, og det gør den ikke her. Se linket - pluk det du vil og udelad andet, og tag den via Amino kapital hvis det er via Amino du skal ha chancen for at komme videre med projektet.

Held og lykke i så fald

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 19:58 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

E. Konstantinovitz:

Stodderen har -24 karma...

Af den grund kan vi jo godt snakke pænt til hinanden alligevel.

Fra København
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:06 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Søren Karstensen:
ej heller til en, der bruger en @gmail.com-email

Investerer du 1 million kr i mit investeringseventyr kan jeg love et afkast på min 2% om dagen, kontakt mig på super-duper-slet-ikke-skummelt-investor-tip@hotmail.com

Var det bedre Wink

Hint: ovenstående er en joke.

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 20:19 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Af en eller anden grund har folk misforstået at trådstarter ikke bad om jeres useriøse meninger og jokes. Men det er ikke nyt - Det sker gang på gang når en bruger søger en investor på debatten.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:01 | Låst

bulldesign.dk:
Af en eller anden grund har folk misforstået at trådstarter ikke bad om jeres useriøse meninger og jokes. Men det er ikke nyt - Det sker gang på gang når en bruger søger en investor på debatten.

Jo og tonen blir noget hård - men hvis det omvendt skal være grønt lys til alle at bare skrive de har verdens bedste ide og den giver % i rente og STØT mig - så er jeg helt uenig med dig bulldesign - så devaluerer vi helt amino til børneforum - sorry to say - der skal kunne stilles visse krav hvis man beder om en masse penge - og det kan folk lære af - men JA uden man behøver tale grimt

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 22:06 | Låst

men JA uden man behøver tale grimt

Præcis Cookie. Men hver gang der bliver startet sådan nogle indlæg kommer folk i den dårlige tone, og det er netop det jeg mener.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)