Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger køber til webshop med salg af herre accessories

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 214
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 18:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer og iværksættere

Jeg har en webshop med salg af herre accessories, som jeg meget gerne vil sælge. Det ville være løgn hvis jeg fortalte, at grunden til salget af webshoppen var pga. mangel af tid. Sandheden er, at jeg fremadrettet vil have fuldt fokus på webudvikling som er mit ekspertise, og vil derfor skære hængepartier af, som jeg ikke har overskud til at tage mig af. Vil helst ikke offentliggøre navnet før der kommer en seriøs køber. 

Der ingen specielle statistikker for webshoppen, da den ikke er markedsført ordentlig endnu. Det eneste trafik der kommer ind pt. er organiske, som dertil også genererer lidt omsætning. Udover det bør der nævnes, at denne webshop faktisk er en "ældre" webshop, som har fået et nyt navn og look. Den gamle webshop omsatte i 2012 omkring 120.000 DKK (største delen af omsætningen kom fra de første 6 måneder af året, hvorefter det blev lidt stille).

Facts

- Score på over 9 på TrustPilot

- Over 800 kunder i 2012

- Stor avance på produkter

- Nemt og billigt at fragte

- Omkring 100 forskellige produkter

- Gode leverandører

- Varer til ca. 10.000 DKK (Indkøbspris)

Køberen

Jeg tager kun imod seriøse henvendelser og køberen skal være forberedt på, at der ikke er tale om et mindre tusindbeløb, men mere et 6 cifret beløb. Jeg vil rigtig gerne sælge shoppen inden for kort tid, da der er mange penge at hente i de kommende måneder (Galla, Konfirmation osv.). Det vil være spildt hvis der ingen der kan drive webshoppen i de måneder hvor salget er højest.

Har det interesse, kan jeg kontaktes gennem PM. 

Fra esbjerg
Tilmeldt 28. Mar 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 20:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej vil du være flink at kontakte mig på jonascoure@gmail.com vil gerne se billeder osv da jeg er i gang med at starte op selvstændig 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)