Jeg tror nu ikke huskelisten vil blive brugt til dagligvarer - Personligt ville jeg ikke gide åbne computeren for at taste agurker og hakkekød ind..
Men går man fx ind i inspiration, kan man få oprettet en ønskeliste(fx hvis man skal giftes).
Man skriver på listen hvilke varer man ønsker sig og gæsterne ved brylluppet kan så få ønskeliste-nummeret og gå ind i butikken og købe gave ud fra det..
Og det kunne da være smart med en ønskeliste der kombinerede ønsker fra flere butikker.
Fx støvsuger min datter alle legetøjskataloger op til jul, for at skrive ned, hvad hun vil have i julegave - og så sender vi listen til bedsteforældre, osv, på mail - Det kunne være smart med en side hvor hun kunne lægge sit ønske ind, med pris og hvor det kan købes osv - og nemmere for bedsteforældrene at finde en gave..
Men det er også det eneste punkt, hvor jeg tror en ådan liste vil blive brugt - til eget brug, kan man jo bare selv skrive det ned eller huske det i hovet..
Og som andre siger - det må ikke være en side hvor man bliver overbombarderet med reklamer, så gider man ikke bruge den