Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er ideerne så dårlige ?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :
;o)

Det var også derfor jeg skrev, at jeg ikke kunne sige, om det var en god idé eller ej ;o)

Jeg kan bare huske at nogle telefirmaer, prøvede at give folk gratis/næsten gratis abonnement til deres mobiltelefoner og det gik ikke så godt. Folk blev irriterede over det og så lukkede projektet. Her er det så folk selv, der skal ''downloade'' reklamerne, så det kan da godt være at det er lagkage

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:05

Er det noget lignende www.minreklame.dk og www.ugenstilbud.dk, du tænker på? 

Fra Ringe
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 17:31
Jeg havde ikke lige set dit svar.

Mit svar er både ja og nej.

Mht. kataloger har jeg kontakt til tilbudsugen.dk da de helt klart har de bedste data(de sidder faktisk og måler annoncerne op). Det som jeg selv har lavet er et CMS som lokale annoncører selv kan lave annoncer i som så præsenteres på nettet.

Mvh Keld

Keld Jakobsen Comito.dk Fra Kompleks Ide Til Intelligent Løsning

Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 00:05
Huskelisten er på den ene side en god ide og på den anden side en dårlig ide.

Det er jo genialt hvis jeg kan kode visse navne ind: Fisk, sennep, øl, tequila osv. og så få en sms når varen er på tilbud i lokalområdet.

Men hvis jeg er næringsdrivende så vil jeg ikke betale en krone for at få kommunikeret mit tilbud ud via huskelisten.dk. Det er avancerne slet ikke til.

Men hvis du kan kode et system hvor abonnenter selv kan oprette tilbud for et årligt gebyr så er der måske en fremtid.

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 00:21
Ku man ikke forestille sig at leve af analyser i stedet. Hvis man udviklede et produkt, hvor folk med et klik på en onlinereklame, kunen overføre den relevante vare til huskelisten. Hvis man ovenikøbet havde koblet dette med demografiske data, kunne man få enorm megen viden.
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 00:45
Pas nu på med at spise for mange af dine pharma produkter...
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 08:32
Dato: 11-08-2007 00:04:57 Forfatter: Tryharder
Huskelisten er på den ene side en god ide og på den anden side en dårlig ide.

Det er jo genialt hvis jeg kan kode visse navne ind: Fisk, sennep, øl, tequila osv. og så få en sms når varen er på tilbud i lokalområdet.

Men hvis jeg er næringsdrivende så vil jeg ikke betale en krone for at få kommunikeret mit tilbud ud via huskelisten.dk. Det er avancerne slet ikke til.

Men hvis du kan kode et system hvor abonnenter selv kan oprette tilbud for et årligt gebyr så er der måske en fremtid.

Du overser hele ideen med "vanvittige tilbud" på produkter, hvor der ingen eller nærmest ingen avance er. Tilbudene trækker kunder i biksen, som (ofte) også køber mælk, x kg hakkekød og deslige, nu de alligevel står og mangler...
Fra Ringe
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 08:55
Som Lassse nævner er ideen med at lave tilbud jo ikke at sælge dem men at skabe meromsætning.

Jeg har f.eks. tøjbutikker der sender 3000-4000 sms''er ud om måneden til en pris på ,55 pr. stk. de laver en meromsætning på kr. 150000 pr. gang de gør det.

Generelt er jeg lidt træt af holdningen "Hvis jeg var selvstændig ville jeg ikke reklamere" - prøv at kigge oppe på banneren øverst på jeres side - reklamer virker - man skal bare ramme publikum.

Keld Jakobsen Comito.dk Fra Kompleks Ide Til Intelligent Løsning

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 09:26
Jeg tror nu ikke huskelisten vil blive brugt til dagligvarer - Personligt ville jeg ikke gide åbne computeren for at taste agurker og hakkekød ind..

Men går man fx ind i inspiration, kan man få oprettet en ønskeliste(fx hvis man skal giftes).

Man skriver på listen hvilke varer man ønsker sig og gæsterne ved brylluppet kan så få ønskeliste-nummeret og gå ind i butikken og købe gave ud fra det..

Og det kunne da være smart med en ønskeliste der kombinerede ønsker fra flere butikker.

Fx støvsuger min datter alle legetøjskataloger op til jul, for at skrive ned, hvad hun vil have i julegave - og så sender vi listen til bedsteforældre, osv, på mail - Det kunne være smart med en side hvor hun kunne lægge sit ønske ind, med pris og hvor det kan købes osv - og nemmere for bedsteforældrene at finde en gave..

Men det er også det eneste punkt, hvor jeg tror en ådan liste vil blive brugt - til eget brug, kan man jo bare selv skrive det ned eller huske det i hovet..

Og som andre siger - det må ikke være en side hvor man bliver overbombarderet med reklamer, så gider man ikke bruge den

Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 12:52

Jakodan:
Fx støvsuger min datter alle legetøjskataloger op til jul, for at skrive ned, hvad hun vil have i julegave - og så sender vi listen til bedsteforældre, osv, på mail - Det kunne være smart med en side hvor hun kunne lægge sit ønske ind, med pris og hvor det kan købes osv - og nemmere for bedsteforældrene at finde en gave..
Sådan en service har eksisteret længe: http://www.onskeseddel.dk/.
Side 2 ud af 3 (24 indlæg)