Jeg syntes at der er et potentiale her - men der mangler lige lidt... Som en eller anden skriver et sted hvor der har været diskussioner om www.huskelisten.dk, så ville det være ideelt om annoncørerne selv uploadeded deres indhold og/eller at du havde en snabel nede i deres produkt/varelager database og at indholdet herfra så passes sammen med brugernes ønsker. Jeg tror at jeg måske har en, egentlig ret simpel, ide, som i kombi med (og en smule ændring) det du allerede har, ville kunne tiltrække en del slutbrugere fordi: A: Det minimerer/løser et meget almindeligt og dagligdags problem som de fleste af os nok har. B: Hvis A gøres rigtigt og det tiltrækker massevis af kunder, ville det dermed også tiltrække nogle potentielle annoncører C: Jeg tror ikke det er gjort før - næsten sikkert ikke i Danmark. Så ville det have været i TV :-) og alle ville bruge det D: Stort potentiale - specielt for annoncørerne Kommer du til Iværk07? |
Hej Carsten og mange tak for dit svar - jeg kommer til iværk
Jeg har allerede nogle rigtig gode kontakter og skal rigtig igang med 1 af projekterne indenfor 1 mdr. da den lokale erhversforening er meget interessert i lokalportalen.dk.
Men som jeg også skriver er det mget store projekter som kræver mange ressourcer så hvis du eller andre er interesserede i at blive "partnere" på en eller anden måde så vil jeg meget gerne høre fra jer.
Jeg kræver ikke at der kommer en mand med en pose penge, de partnere jeg søger skal være udviklere, sælgere, markedsførings "mennesker" etc.
Mvh Keld
Comito.dk