Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Øv, så blev min adsense konto lukket

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 8. May 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er jo ikke til at sige om det er nødvendigt, men hvis du vil være så sikker som muligt, på at kunne beholde din nye adsense konto, så bør du sikre dig så godt som muligt. Der er mange penge i adsense, så det er klart at rigtig mange webmastere der mister deres konto, vil forsøge sig på ny. Google er selvgølgelig vant til at håndtere dette.

 

Hvis du har fast IP, så bed din udbyder om at give dig en ny.. Den vil sikkert ligge i samme c-klasse som den gamle, men det går nok. Alternativt kan du jo leje en server med remote desktop adgang, evt. en VPS, de kan fås fra $25 og opefter om måneden.

5 års SEO-erfaring - Jeg udfører freelance SEO-opgaver. Alt i effektiv linkbuilding, der giver konkurrenterne baghjul! Fang mig på ossian@engmark.me

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 112
Fra  Diverso Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Mon ikke jeg kan nøjes med forslaget om et nyt IP. Det er ikke noget problem, jeg har heller ingen webservere eller lignende der skal tilpasses, så nyt IP.

Helt enig, skumle konti skal man passe på med. Men så skumle var de heller ikke :) Ligner til forveksling noget andre har lavet, ikke Mikkel :) lol...

Men Mikkel, du har naturligvis (?) arbejdet på kanten, vel dels for at blive bedre og udforske, men også for at prøver grænserne af. Jeg ved at du altid har talt for at overholde reglerne, også Googles TOS. Det har jeg nu forsøgt. Ved ikke om de har ændret så meget de sidste 6 måneder, hvor jeg desværre, af familieårsager, ikke har været så aktiv. Har en søn der har ADHD, og det har trukket tænder ud, særligt det sidste halve år. Men det er en lang historie.

De sidste 6 måneder er der vel ikke sket det store med deres TOS så ?

Tror jeg prøver en ny konto i fruens navn og overfører eventuelle indtægter via check. trods det er lidt bøvlet og koster en 50''er at indløse i banken. Øv :) Men det minder mig lidt om mine udskejelser i slutningen af 90erne og et par år deromkring, hvor jeg var lidt for kæk med daytrayding. Havde et job hvor jeg havde mulighed for at checke kurser konstant, og en ven der gjorde det samme. Vi købte og solgte primært to aktier mange gange i løbet af den samme dag. TDC og GN var foretrukne. Det var da også sjovt. Så kom Basisbank på banen med et lån på 100k på ens glatte ansigt. Se, nu kunne vi tjene penge. Tog et lån hver på 100, plus det vi havde før. Nu havde vi en pulje på en kvat million som vi handlede med dagligt. Indtil boblen bristede for IT aktierne og jeg holdt på mine aktier for længe.

Det var en lektie, og heldigvis en lektie jeg havde råd til. Det kostede 70-80%, og sjovt nok blev de investeringer lige pludselig til langtidsinvesteringer :) he he. Måske heldigt at vi slap så "billigt"... Og I hvert fald sjovere end at risikere familiens økonomiske grundlag.

Men adsense har da hjulpet lidt til mit faste job i en periode, lidt ekstra til lidt sjov (meget lidt), men nok til at det var værdsat. Håber jeg kommer igang igen, tror jeg vil kigge lidt efter andre koncepter, har da masser af ideer, men tiden er knap med tre unger, job og hus :)


Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Du vil altid få en ret kort levetid på diverse "smarte" ideer, hvis du blot ligger dig i kølevandet på det andre har gjort. Hvis det rigtig skal kunne betale sig skal man stå først i køen og være med helt fra starten - gerne som en af de første på et marked.
Fra Roskilde
Tilmeldt 8. May 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Et godt link om emnet: http://hiddenlinkbrokerage.com/syndk8blog/?p=1

 

Et andet godt tip jeg netop har læst er at du opretter dig i dit eget navn, på en vens adresse og skifter adressen til din egen når du er blevet accepteret, alternativt oprette en post boks og bruge den adresse. 

5 års SEO-erfaring - Jeg udfører freelance SEO-opgaver. Alt i effektiv linkbuilding, der giver konkurrenterne baghjul! Fang mig på ossian@engmark.me

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 112
Fra  Diverso Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Forstår godt ideen med First mover. Det kan dog være svært at være først når man ikke har tiden :) Som nu, familien sover og jeg er ved maskinen :) Har da ideer, selv om måske mange af dem kan være omstændige at søsætte. Det er mit typiske problem, en akademisering over problemerne, dræber initiativet og så sker der ikke noget som helst. Just do it, som Nike skriver, ikke :) Det må da være et slogan der kan støttes op om, særligt på Amino.
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 02:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 29-07-2007 23:52:30 Forfatter: Mikkel deMib Du vil altid få en ret kort levetid på diverse ''smarte'' ideer, hvis du blot ligger dig i kølevandet på det andre har gjort.
 



Så sant, så sant, som det er sagt, det er næsten altid sådan at first mover henter den store kage og dem der kommer til efterfølgende får forholdsvis mindre og mindre bidder af kagen - når ting ændres i søgemaskinernes verden.
Det er jo det der er den store udfordring ved det arbejde vi udfører, når vi hele tiden skal kigge efter nye muligheder i de situationer der er, og opstår, indenfor en så dynamisk branche som vi arbejder i.

 

Wesecureit

René

 

Wececureit René
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tiden ændre mange ting :)

Mikkel deMib Svendsen:
Jeg tror godt I ved hvorfor I jeres Adsense-konti er blevet lukket - I har eksperimenteret og lavet sjov, og fokuseret mere på hvad andre gør, end hvad Googles regler for programmet siger. Og så smuttede den. Sur røv, men sådan er det når man leger med ilden, og det må man være forberedt på. Hvis man ikke kan lide at få en over nallerne en gang imellem skal man ikke lege med de frække drenge, men holde sig til flinkeskolen :)

Ét år efter, lød ovenstående sådan her:

Mikkel deMib Svendsen:
At de har lukket denne konto er et mysterie. Den er nok den reneste AdSense konto man kan forestille sig

Kilde, deMib.com

Nu har jeg også oplevet at få lukket en AdSense konto. Den mest frustrerende ting, er deres absolutte mangel på kommunikation. Da jeg opdagede det og henvendte mig, kom der et link til deres FAQ. Da jeg gjorde opmærksom på, at der næppe var udøvet snyd med kliks, fik jeg bare et tilfældigt udklip fra deres FAQ.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det er ikke tiden, men de faktiske forhold der har ændret sig. Der er som sagt aldrig nogensinde lavet sjov med den konto på deMib.dk - eller det firma den stod i. Så der har du misforstået noget - eller bare undladt at læse det jeg faktisk skriver :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Jeg har skam læst det du skriver. Det behøver du ikke være i tvivl om. Fejlen ligger nok nærmere i mit forsøg på at levere pointen :)

For 1 år siden, var du sikker på at dem der havde fået lukket deres AdSense konto, selv var skyld i det og burde kigge ind ad. Nu er du selv blandt den gruppe, der (retmæssigt) kan hævde at have fået lukket en AdSense konto uberettiget.

Det var ment som et "velkommen til vores verden" og ikke et angreb. Jeg står selv og savner en forklaring på, hvorfor de har ret til at tage de penge som stod på kontoen. Hvis jeg skulle anbefale en fremgangsmåde, ville det være:
1) Fratræk beløbet, der kan dokumenteres som snyd
2) Udbetal det beløb, der er indtjent uden snyd
3) Luk kontoen

Jeg synes, at de er heldige, at være sluppet fra deres nuværende fremgangsmåde så længe. Ingen politianmeldelser? Ingen gruppesagsmål?

Den oprindelige mail gør opmærksom på, at pengene på kontoen selvfølgelig ikke går til dem men til de forulempede annoncører. Har du som AdWords-bruger oplevet, at få refunderet penge uden aktivt at have bedt om det? For det må der jo være nogen der oplever når din konto nu blev lukket, og pengene tilbagebetalt til annoncører, der reelt har fået fuld værdi for pengene.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

> For 1 år siden, var du sikker på at dem der havde fået lukket deres

Nej, ikke "dem" - men nogle bestemte. Der er en forskel! :)

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)