Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Øv, så blev min adsense konto lukket

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :
> Hvornår er du blevet forsvarer for Google ?

Jeg forsvarer dagligt Google, når der er behov for dette - og angriber dem mindst ligeså tit, når der er brug for det. Jeg forholder mig alene til det konkrete de gør eller ikke gør.
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har ikke været så meget på Amino på det seneste, men til trods for det, er jeg flere gange væltet over Mikkels "forsvar" af Google. Der er jo ikke rigtig noget at diskutere. Jeg forstår sagtens Google. De skal jo passe annoncørernes interesser, og de er nok næppe interesseret i, at betale for testtryk fra hjemmesideejere. Det er meget simpelt. Der er nogle betingelser, og de skal overholdes. Det samme har alle andre, når der leveres et produkt.

søger ligesindede i Sønderjylland

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Vil også lige kommenterer med på denne tråd.

Jeg vil uhyre gerne være med på en ren konti, så jeg kan få noget ordenligt system ind der bare virker, og hvor man får noget for det reklame man udsender.

Men var desværre også så uheldig at de mente at jeg havde for mange underlige kliks for et par år siden på mit programmerings community TestMax.dk.

Og lige siden har jeg været banned i deres system, og det drejer sig virkelig om en lille ting, men de har åbenbart smidt mit navn som noget dårligt, for lige siden jeg har prøvet at oprette det på andre sider, har jeg fået et standard nej svar, desværre, og det irretere mig virkelig.

Og på alle andre mere eller mindre spam sites, alt muligt sites er der fyldt med adsense, syntes jeg ser det overalt, også selvom indhold er ekstremt dårligt. Især på udenlandske sider.

Forstår godt problemet, og er positivt de slår ned på dem som snyder meget, men der burde være noget man kunne gøre for at blive clean, surt ens navn bliver hængt op på det når man er ærlig.

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 27-07-2007 22:12:48
Forfatter: Daniel Nøhr
Vil også lige kommenterer med på denne tråd.

Forstår godt problemet, og er positivt de slår ned på dem som snyder meget, men der burde være noget man kunne gøre for at blive clean, surt ens navn bliver hængt op på det når man er ærlig.



Hvilket med lidt analysering betyder, at når man snyder lidt, så er det ok? Google har nogle regler. De skal følges. Længere er den ikke. Om man skal have en chance til, fordi man ikke kunne overse, at læse programpolitikkerne. Tjo, det vil nogen mene. Jeg mener nu ikke, at Google, eller andre virksomheder, er forpligtet til, at give chancer, hvis man ikke overholder underskrevne kontrakter. Hvordan skulle afgøres, hvem der skulle have en chance mere?

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 112
Fra  Diverso Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikkel

Ja ja bevares, jeg ved da godt at de sites har været på grænsen. Synes bare det var lidt voldsomt og pludseligt at lukke min konto. Det må du vel have prøvet et par gange eller mere Mikkel ? Jeg håber, men har ingen forventninger til at kontoen åbnes igen. Surt, men enig, sådan er spillet.

Men hvis jeg skal åbne i et nyt navn, betyder det så en anden person, en anden kontaktadresse, en anden email en anden bankforbindelse eller ? Hvad nu med et site som min egen blog, gælder din anbefaling om ikke at forsøge at få dem på den nye adsense konto også der ? Det gør den vel. Jeg har ellers sites som er helt fine i kanten, blandt andet en linksamling på netoversigten.dk, den er "ren" nok vil jeg mene.

Jeg vil rigtigt gerne lege videre med adsense. De sidste 6 måneder har jeg ikke arbejdet med mine sites af årsager der ligger i familien og en kronisk syg dreng (eller to faktisk). Derfor kommer det også som et chock, eftersom jeg jo ikke har lavet om på noget i så lang tid.

Mikkel, hvordan vil du anbefale at komme videre ?

Mvh
Jakob



Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
> Ja ja bevares, jeg ved da godt at de sites har været på grænsen. Synes bare det var lidt voldsomt og pludseligt at lukke min konto.

Sorry, men det forstår jeg altså slet ikke. Du indrømmer at du ikke har overholdt en aftale du har indgået, men forventer at aftalen kører videre alligevel. Det er altså en smule naivt synes jeg.
Fra København
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 112
Fra  Diverso Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej indrømmer ikke at de ikke har været fine i kanten, synes faktisk at de var ok. Men det har jo alt sammen været en facination og lidt en test af hvad jeg kunne drive ud af dem, derfor mit "bevares". ::. :)
Fra Roskilde
Tilmeldt 8. May 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har også lige fået lukket min Adsense konto, og har hørt fra flere andre at det samme er sket for dem. Så der er vist ingen tvivl om at Google har været ude med riven, hvilket jo også var ventet efter udmeldingen fra JenSense.



Du har to muligheder: Find nogle affiliate programmer der matcher dit indhold og din trafik. I mange tilfælde vil dette give bedre en adsense. Alternativet er at du forsøger at få gang i adsense igen hvilket kræver følgende: 


- Ny side med nyt domæne, sørg for at du ikke bruger samme domæneoplysninger som på dit gamle udelukkede domæne. Sørg desuden for at det er hostet et andet sted.


- Nyt navn og adresse, eks. venner og familie - eller opret et firma med adresseservice. Jeg har set en anden amino tilbyde adresseservice for 2300,- om året. Samt en ny bankkonto hvis du vil benytte dig af overførsler.


- Sørg for at du ALDRIG logger på din nye adsense konto fra din gamle computer, benyt evt. en lejet VPN, dedikeret server eller dial-up. Husk at du kan få mailet dine statistikker til din email, så hvis du skriver dit publisher-id ned, behøver du faktisk ikke logge på igen.




- Det vigtigste er at der på ingen måde er nogen som helst nævneværdig relation ml. din gamle og nye adsense konto.

 

Husk at du sagtens kan gøre brug af din gamle trafik til din nye adsense side. Lav selv nogle tekstlinks/bannere eller lav den gamle om til en cloaking side, køb et billigt info domæne, mydomain.com sælger dem for $0.99 og diriger din trafik gennem det domæne og over til Google med følgende query: "site:ditnyedomænemedadsense.dk dine søgeord" dette vil sikre at folk kun ser din side, samt at dine ads på den nye side matcher indholdet. Du må aldrig bruge dine nye adsense reklamer på den gamle side, det vil være som at hoppe i havet med en klods om benet.

 

Jeg kender flere der er på deres 4. og 5. adsense konto, så det kan bestemt lade sig gøre, omend det r lidt omstændigt.



Held og Lykke - personligt prøver jeg nu med lidt affiliate marketing i stedet. Hvis det glipper må jeg tilbage til adsense..

5 års SEO-erfaring - Jeg udfører freelance SEO-opgaver. Alt i effektiv linkbuilding, der giver konkurrenterne baghjul! Fang mig på ossian@engmark.me

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 112
Fra  Diverso Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det virkelig nødvendigt at "slette" alle spor, selv hvilket IP der logges ind fra ? Og hvis jeg nu har brug for at lave nye koder mv, er det en smule omstændigt at skifte computer/IP for at komme på Adsense? Hvis det er nødvendigt, kan man så ikke, når jeg nu har fast IP, har jeg ingen rigtig måde at komme på frem over.

Logger Google virkelig forbindelserne på en sådan "paranoid" måde ?

Mikkel, du har vel prøvet det her før ?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
> Logger Google virkelig forbindelserne på en sådan "paranoid" måde ?

Ja, du kan være rimelig sikker på, at de logger dette, men om de altid bruger det, er en anden sag. Jeg har administreret mange konti gennem tiden - både egne og kunders, fra samme maskine og samme IP-adresser. Faktisk er det ikke usædvanligt at jeg tjekker en række konti på stribe, når jeg er i gang med den slags. Jeg har oplevet konti der er blevet lukket af helt naturlige årsager, men aldrig at det har ramt andre, helt legitime, konti. Men jeg ville bestemt ikke køre flere "skumle" konti på samme setup :)
Side 2 ud af 5 (45 indlæg)