Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Øv, så blev min adsense konto lukket

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 112
Fra  Diverso Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

 

I går fik jeg en email om at min adsense konto var blevet lukket da mine hjemmesider ikke overholder deres guidelines. Det er jo totalt uheldigt, og mit ønske er naturligvis at tilpasse mine sites og få åbnet min konto. Jeg synes netop det var begyndt at give lidt penge på månedsbasis. Uden tvivl er en del sites sites der blandt andet tester mulig indtægt fra adsense. Jeg har tidligere fået udelukket et site, hvilket jo også bare er ærgeligt. Men denne lukning af min adsensekonto kommer som lyn fra en klar himmel.

 

Der var godt nok en meget sur mand der skrev på min blog at han ville rapportere mit site hver dag til google lukkede for min adsense, hvilken fin hensigt. Hans kommentar var totalt bitter og vred, hvilket var fuldstændigt latterligt.

 

Jeg har læst en del på Amino, set andres anvendelse af adsense og forsøgt at lære af de sites. Mange af de sites kører stadig, så jeg synes det er underligt at min konto ligefrem lukkes.

 

Jeg har brug for hjælp til at komme på banen igen, om det så betyder lukning af en del websites, so be it. Der er rigtigt mange kyndige SEO folk her med store erfaringer i adsense, kan I hjælpe ?

 

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg har været ude for det samme og forsøgt at få åbnet kontoen mange gange, desværre uden held!

 

Så jeg håber der sidder nogle, der har et godt råd

 

Tilmeldt 27. Jul 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det lige for noget indhold I har på jeres sider, siden I får lukket jeres accounts ??

/Steen


Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg blev lukket på siden BulgarienHoliday og den indeholder intet slemt materiale overhovedet!

 

De sagde at den blev lukket pga. klikmisbrug, men den havde kun meget få klik om dagen på det pågældende tidspunkt, så jeg synes det virker temmelig latterligt.

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Både undertegnede og Jensense har i foråret rapporteret om, at Google ville stramme op omkring MFA og arbitrage sites - så I VAR advaret :)

Jeg tror godt I ved hvorfor I jeres Adsense-konti er blevet lukket - I har eksperimenteret og lavet sjov, og fokuseret mere på hvad andre gør, end hvad Googles regler for programmet siger. Og så smuttede den. Sur røv, men sådan er det når man leger med ilden, og det må man være forberedt på. Hvis man ikke kan lide at få en over nallerne en gang imellem skal man ikke lege med de frække drenge, men holde sig til flinkeskolen :)

I skal ikke regne med at få jeres konti åbnet igen. Det sker stort set aldrig. Og jeg kan ikke anbefale at få de samme sites tilmeldt en anden AdSense konto, for de sites er markeret som "dårlige" allerede.

Så hvis I vil lege videre med AdSense så må I starte med nye sites, og en ny konto I et nyt navn, Sådan er den leg :)
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hold da op, Demib!

Hvornår er du blevet forsvarer for Google ?

 

Om jeg har eksperimenteret ved jeg ikke, men jeg er helt klart hjemmeside-rookie, så er nok ikke helt sikker på alt hvad jeg laver.

 

Jeg er ikke bitter, jeg ved godt at Google har magten ! jeg havde ikke planlagt at skule tjene på siderne, så jeg overlever nok...

 

 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 27-07-2007 11:07:32 Forfatter: Mikkel deMib MFA

 

Mikkel hvad menes der med MFA, jeg prøvede lige at google det, men ser ikke ud til jeg finder noget der kan passe ind i den her sammenhæng.

Tilmeldt 27. Jul 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :
MFA = Made For AdSense ;)
Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Made For Adsense
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak begge 2 :)
Side 1 ud af 5 (45 indlæg)