Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

logo design?

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 6. Nov 06
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer!

Jeg overvejer at få designet en logo eller en website banner. Jeg har ikke nogen ide om hvor meget det kommer til at koste (min. beløb). Er der nogen der kan anbefale nogen? Jeg kan lave selv men jeg vil høre fra en prof.

Med venlig hilsen,
Fidela

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 08:01
Vi har garanteret en masse dygtige herinde på Amino, men hvis du ikke finder nogen kan du bruge http://www.designoutpost.com - der har jeg fået 2 designs fra og er meget tilfreds med ydelsen.

Venligst

Mette

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 11:23
Har sendt dig en PM

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 13:26
Hej Fidela,

Du er velkommen til at kontakte mig på trofo@trofo.dk

Det koster 799,- excl. moms, og vi designer indtil du er tilfreds.

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 20:42
Du er velkommen til at smid mig en mail eller give mig et kald... dp@256c.dk eller 60226441
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:13

Hvad er det for en pris??? 799 kr. for et logo..... Jeg har været selvstændig grafiker og jeg vil sige at hvis du kan komme til at tjene penge på at lave logodesign til de penge så er du godt nok hurtig og dygtig.....

Et logo koster hos en professionel minimum 6000 kr. plus moms - og så kan du ellers gå videre op i pris alt efter hvem der designer det og hvad kravene er.

En timepris hos en freelance grafiker (som ikke underbyder markedet) ligger på omkring 600 kr. - og det tager altså mere end 1,3 time at designe et logo som kan leve op til en række krav. Medmindre man vil have en illustration fundet i et bibliotek med 10000 gratis tegninger og så en firmatekst skrevet med Verdana :·) Ikke at forklejne dem med de lave priser - men min erfaring er at pris og kvalitet ofte hænger sammen. Så må man så vurdere hvor vigtigt det er for opgaven.

Så det var lige mit bud på priser :·)

Mange hilsener Helle

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:48
Dato: 27-07-2007 22:13:23 Forfatter: Helle – House of kids
Hvad er det for en pris??? 799 kr. for et logo..... Jeg har været selvstændig grafiker og jeg vil sige at hvis du kan komme til at tjene penge på at lave logodesign til de penge så er du godt nok hurtig og dygtig.....

Min standardpris for et logodesign er 1700 kr., og som Helle ganske rigtigt gør opmærksom på, er det alt for billigt. Den lave pris skyldes ikke, at jeg er uprofessionel - faktisk er jeg temmelig dygtig og meget kreativ, og ligesom mange andre, er jeg først tilfreds, når kunden er tilfreds (ofte endda først lidt senere) - det hedder hos mig: "Vi lirker, til det virker!" Min lave pris skyldes udelukkende, at jeg har skumle bagtanker. Min erfaring er, at en tilfreds logokuknde ofte kommer igen og skal  have lavet mere arbejdet - nu til almindelige fair priser. Denne forretningsidé er fuldt sammenlignelig med købmnadens "5 x 1½ liter CocaCola for en halvtredser". Købmanden ved nemlig godt, at jeg ikke går uden også at have købt mine chips til fuld pris - og at jeg helt sikkert kommer igen for at se, hvad jeg kan spare penge på i næste uge.

I øvrigt vil jeg da gerne løse opgaven.

mvh Hans

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 07:16
Hej Fidela,

Nu skriver du at du skal bruge et websitebanner eller et logo... I en grafisk designers hovede er der som regel en del forskel på de to ting. Et banner KAN indeholde et logo, men er ellers blot et billede der bliver brugt på en hjemmeside. Et logo er "dit ansigt udadtil", og skal bruges alle steder dit firma kommer frem, dvs. på brevpapir, visitkort, kuverter, annoncer, din webside mv.

Af samme grund er der også stor forskel på prisen...et banner tager ofte kun meget kort tid at lave, mens et logo(hvis det skal gennemarbejdes) tager væsentligt længere tid. Et banner kan laves fra en 3-400 kroner og op (alt efter om det er med flash osv.).

Uanset hvad du skal have lavet vil jeg selvfølgelig anbefale mig selv;-)

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 09:02
@Helle

Vi kører efter samme princip som Hans beskriver. Vi designer også indtil kunden er tilfreds. Jeg vil gerne tage en debat med dig i en anden tråd ang. dit emne du tager op, hvis det er ;-)
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 12:27
Build Cake Easily: Har sendt dig en PM! :)

Helle: Uha uha, du skal endelig ikke begynde at snakke pris herinde. Det prøvede jeg at gøre, som relativt nyt medlem, da jeg er enig med dit synspunkt. Og sjovt nok var MetteSkagen også den første som var ude og råbe højt . Og som dengang, anbefaler hun også designoutpost, som hun er tilfreds med.

Pris og grafik er et sprængfarligt emne. Zzzzz. Mit eget tilbud på logodesign "udløber" dog også snart, da der jo skulle være lidt introduktionspris på det :)

Go'' weekend til alle. Inkl. MetteSkagen

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)