Der er 117 grunde til hvorfor nogle tilbyder det billigere end andre. |
logo design?
Hej Martin Det har du ret i - ind i mellem er det bare svært at holde sig i skindet :·) Jeg laver ikke selv grafisk design mere så jeg er bestemt ikke ude på at sælge mig selv. Synes bare det er ærgeligt når folk sælger sit arbejde for så lave priser. Men du har ret i at tråden til den diskussion ikke er denne - så personligt beklager jeg at jeg har afsporet den egentlige overskrift - sorry! Mange hilsener Helle |
@Helle Tilbudet inkluderer sådanset uendeligt antal korrekturgange. Noglegange kan jeg ramme plet temmeligt hurtigt, andre gange skal der bruges oceaner af tid - men det går nogenlunde op i sidste ende. Jeg har været selvstændig i 7 år. Og, ja, jeg har selvfølig en del referencer du må se - de ligger samlet i en PDF jeg kan maile til dig (jeg kan dog nok ikke nå at gøre det i aften). @Regin: Du har ret i hvad du skriver - der er dog også en fjerde mulighed, nemlig at man er et nokkefår, når det kommer til at lave sin egen hjemmeside - og det er nok dér jeg selv befinder mig pt. ![]() |
Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk
|
Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento
Helt iorden Helle, har selv gjort det af og til hvor man simpelthen ikke kan holde sig tilbage, og vi er slet ikke uenige, jeg kan også nogle gange sidde og rive mig i håret over hvor langt ned i priserne nogle kan gå, men sådan er det bare :) Det kan man ikke rigtig ændre på. Jeg ville bare forsøge at stoppe debatten inden den tog overhånd, for min erfaring fra andre fora siger mig at prisdebatten aldrig får en ende, og at denne tråd hurtigt kunne blive meget lang af konkurrenter der hakker på hinanden. Den ligger efterhånden på niveau med debatter som Windows vs. unix, PHP vs ASP etc etc, som også altid har været diskuteret i en evighed og aldrig får en ende. |
martin du er skarp - som altid - man burde lave en form for opslagstavle, hvor folk/firmaer som gerne vil falbyde sig i tråde, kan gøre det een gang for alle, så kan man henvise til denne, når der kommer spgm op omkring disse ting, og så ville vi forhåbentligt være fri for "den ene klogere end den anden"-indlæg som i sidste ende kun går ud på at promovere sig selv. |
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
Rigtig god idé.....når det gælder de der fastpris-ting......(man må kun stå på listen, hvis der er eksempler på ens arbejde....he he) Foreslå det på rette sted ;o) |
Nu kan det snart være nok..... ;o)
Kanon idé - det er nemmere end at lære folk at gå efter bolden i stedet for personen. Men har vi ikke det? Der er et forum der hedder "Jeg har et godt tilbud til dig" - det er vel der sådanne ting hører hjemme? Måske skal der være et forum der hedder "Giv mig et tilbud", hvor man kan bede om at Amino''erne giver tilbud på en opgave. Regel nr. 1 for forummet: Der må ikke skrives om andre ting end det tilbud man byder på! ![]() Mette |
Tak for alle jeres response. Regin: Jeg vil høre om pris forskelle på et logo design og en banner, fordi at, som Mette har sagt, prioriteten betyder meget, når man er ny startede iværksætter. Jeg kan selv lave logo og banner men der mangler mere kød/kreativitet som I designere kan byde på. Nu bliver det i hvertfald svært at vælge/beslutte iblandt jer. Jeg får nok travlt hele weekenden. Med venlig hilsen, F.Lee |
Ja find en anden tråd.. denne diskution har ingen relevans Fidela inlæg... vedr. pris så er det flot at folk kan komme med en præcis pris på den mest vanskelige opgave et logo... Og nu når vi har alle grafisk folk samlet.. så vil jeg gerne have en pris på en hjemmeside... |