Nej, men Føtex er 100m væk. |
hej
jeg har fulgt lidt med i denne tråd, men har ikke meldt mig endnu, fordi jeg ville være sikker på at jeg kunne og det ser det ud til nu, hvordan ser det ud med samkørsel fra f.eks. aalborg
Nej, men Føtex er 100m væk. |
hej jeg har fulgt lidt med i denne tråd, men har ikke meldt mig endnu, fordi jeg ville være sikker på at jeg kunne og det ser det ud til nu, hvordan ser det ud med samkørsel fra f.eks. aalborg |
Mvh Kronborg
Du vil godt kunne køre med mig :) Skriv til marcel@fuursted.net, hvis vi skal finde ud af noget med kørsel fra Aalborg De bedste hilsner Marcel Fuursted |
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
Det var nu ikke fordi jeg nødvendigvis skulle køre med nogen, blot mente jeg det kunne være en fordel hvis vi var flere der kørte sammen, men jeg vil meget gerne køre med dig, hvornår kører du fra aalborg, og så lige en ting mere forventer du at blive længe efter afslutningen af mødet kommer du iøvrigt fra aalborg |
Mvh Kronborg
Jeg har ikke planlagt noget endnu med hvornår jeg tager derned og hvornår jeg tager hjem igen - men jeg er fra Aalborg :) |
/Marcel Fuursted
ok, men så lad os se om der er flere der vil med, så kan vi "snakkes" ved i løbet af ugen |
Mvh Kronborg
Det er ret interessant, at en tråd omkring Google - en søgemaskine der tilrettelægger og klassificerer information - kan være så svær at finde hoved og hale i;-) Nu har jeg dog fået kæmpet mig igennem, og initiativtagerne samt Marcels fortræffeligheder vil jeg gerne have muligheden for at opleve live - så hvis der stadig er plads - er dette en tilmelding. Mvh. René |
Mette Skagen (koordinerer) Brian Brandt (bager kage) Niels Henriksen Dorte Gabi Henrik Petersen Tranberg (Tager drinks med) Martin Tygsen Thomas Justesen (laver latterkursus) Casper Hornstrup (står for lokalet) Marcel Fuursted (Står for oplægget) Jan Kragh Jensen Corona René fra Dribling Listen er hermed lukket. Ville det være ok, hvis jeg tog rundstykker, smør og ost med til alle? Er der nogen som gider/kan sørge for kaffe? Vil alle med ud at spise bagefter? Det vil jeg nemlig gerne - jeg kommer så sjældent ud ;-) og nu er der jo røgfrit på restauranterne så lidt networking og god mad er højt på min ønskeliste. Mette |
God ide Mette, og jeg vil gerne tage noget the med, men Casper kan vi varme vand i lokalet? eller skal jeg også tage varmt vand med? |
Jeg er tæskegod til at spise ude :) |
/Marcel Fuursted