Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kursus i Googleværktøjer ÅRHUS

Side 6 ud af 14 (133 indlæg)
Fra Overlade
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså Mette, du kunne nu godt ha lidt styr på min kalender... når jeg nu ikke selv har Big Smile

Hvis der er tid og stemning for det, så vil jeg gerne lave et latterkursus med jer d. 2/9... kvit og frit Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 08:13

MetteSkagen:

*bump* Noget nyt Tranberg?

Ellers er vi nødt til at flytte det til Ålborg, men det er fint med mig :)

Mette

Jeg har endnu ikke hørt noget, jeg ved dog helt sikkert besked om en uge, men så begynder det at blive lidt knapt.

Hvis det bliver ålborg, bliver jeg nok nød til at melde pas, så gør mit bedste for et lokale i Århus Smile

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 09:36

Thomas Justesen:

Altså Mette, du kunne nu godt ha lidt styr på min kalender... når jeg nu ikke selv har Big Smile

Hvis der er tid og stemning for det, så vil jeg gerne lave et latterkursus med jer d. 2/9... kvit og frit Smile

Hej Thomas - det var da et godt tilbud - og en super måde at starte dagen på.

Tak for tilbuddet - er der stemning for det?

Mvh

Mette

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:12

Hej.

Jeg så lige denne tråd. Jeg holder til i INCUBA Science Park Katrinebjerg i Århus, og jeg kan sandsynligvis skaffe lokale til foredrag (Åbogade 15, 8200 Århus N). Se mere information her: http://www.it-huset.dk/. Vi skal dog betale hvis det ikke er til internt brug. Dog vil jeg godt tro at jeg kan få det gratis/billigt hvis foredraget bliver åbent for tilmelding for alle virksomhederne i bygningen (70+). Det skal dog helst være en hverdag da de fleste af de her virksomheder er kommet lidt videre end "kælderiværksætterstadiet". Vi har kantine hvor der kan købes frokost. 1. september er dog en rigtig kort tilmeldingsfrist og lige i Århus Festuge, kan den flyttes? Hvis i er interesseret, så skal jeg bruge et program som jeg sende rundt til virksomhederne i bygningen.

Casper

Fra Overlade
Tilmeldt 10. Aug 07
Skrevet kl. 18:27

Hej Thomas - det var da et godt tilbud - og en super måde at starte dagen på.

Tak for tilbuddet - er der stemning for det?

Mvh

Mette

Selv tak, og helt sikkert en god og sjov måde at starte dagen på Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 22:22

Casper Hornstrup:

Hej.

Jeg så lige denne tråd. Jeg holder til i INCUBA Science Park Katrinebjerg i Århus, og jeg kan sandsynligvis skaffe lokale til foredrag (Åbogade 15, 8200 Århus N). Se mere information her: http://www.it-huset.dk/. Vi skal dog betale hvis det ikke er til internt brug. Dog vil jeg godt tro at jeg kan få det gratis/billigt hvis foredraget bliver åbent for tilmelding for alle virksomhederne i bygningen (70+). Det skal dog helst være en hverdag da de fleste af de her virksomheder er kommet lidt videre end "kælderiværksætterstadiet". Vi har kantine hvor der kan købes frokost. 1. september er dog en rigtig kort tilmeldingsfrist og lige i Århus Festuge, kan den flyttes? Hvis i er interesseret, så skal jeg bruge et program som jeg sende rundt til virksomhederne i bygningen.

Casper

Hvilke priser snakker vi om, hvis vi skal betale os til det?

- jeg har endnu ikke hørt fra min mulighed, så ja, det skal vi nok ikke satse alt for meget på Tongue Tied

- Lyder ellers lækkert med et godt grin, det er jeg med på Wink

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:46

Hvis jeg skal fremskaffe den normale pris, så skal jeg vide følgende:

1) Antal personer

2) Antal timer

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 09:10

Kl. 10-16 - og skal vi sige 10 personer, men giv os en pris på 20 også.

Jeg synes bare det ville være fedest når nu Marcel gør det gratis og Thomas gør det gratis at lokalet også var gratis - mine penge skal hellere gå til andre iværksættere end til husleje...

Mette

Fra Overlade
Tilmeldt 10. Aug 07
Skrevet kl. 15:47

Jeg syntes også at det skal være et sted, hvor vi ikke skal betale for husleje. Men er det ikke ved at være tid, hvor der skal tages en beslutning om, hvor det skal foregå?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:34

Såfremt at det er i en weekend eller i hvert fald udenfor normal arbejdstid (eftermiddag/aften), så kan vi nøjes med at betale for rengøringen. Det er 250 kr. + moms pr. lokale.

Side 6 ud af 14 (133 indlæg)