Ja, det er fint. Hvem er ansvarlig på dette projekt? Når den ansvarlige har oplyst dato, tidsrum, antal personer og faktureringsoplysninger til mig, så betragter jeg det som værende en aftale. Hvis der er krav til hvad der skal være tilstede i lokalet, så skal jeg også vide dette.
Vi er alle ansvarlige for kurset, så hvis du tæller op hvor mange tilmeldte der er, kan du dele 250 med det antal og så har du den andel vi hver skal betale :)
Vi er alle ansvarlige for kurset, så hvis du tæller op hvor mange tilmeldte der er, kan du dele 250 med det antal og så har du den andel vi hver skal betale :)
Havde i en kantine også?
Mette
Haha. Du er sjov. Jeg får ikke INCUBA Science Park til at udsende og administrere så små fakturaer. Der må være en ansvarlig ellers går det jo bare op i hat og briller, og halve aftaler. Kom nu frisk. INCUBA Science Park fakturerer den ansvarlige, og den ansvarlige må så opkræve beløbet fra kursisterne.
Du skal nok ikke forvente at studenterhusfonden åbner kantinen for 10 personer på en søndag ;-) Men Føtex og Føtex caféen i Storcenter Nord på den anden side af vejen har sandsynligvis åbent da det er d. 1. søndag i måneden.
Det kan godt være du synes jeg er sjov, men jeg er ikke ansvarlig for dette kursus.
Du er ligeså ansvarlig :)
Så skriv regningen til dig selv og inddriv pengene når vi andre kommer :)
Hvis alle synes det er ok at betale altså - det er jo ikke op til mig at beslutte. Men personligt har jeg det ok med det, jeg synes allerede der er givet så meget af Marcel og Thomas.
10 personer i alt - er der nogen jeg har glemt eller som springer fra i sidste øjeblik? Det koster kr. 500,- at melde sig til og så bare blive væk. Pengene går i god Amino-ånd til næste Amino arrangement =P
Mette, du bliver nød til at sende mig dine faktureringsoplysninger før at vi kommer videre. Senest på mandag, men meget gerne før. De 250 kr. + moms skal forudbetales før at vi kan få lokalet. Og så må du nok også lige forklare os hvordan vi indbetaler penge til dig og hvor mange ;-) Kan du evt. udsende elektronisk PDF faktura på e-mail?
Så skal jeg igen lige spørge om hvad der skal bruges i lokalet. Internet er låst på MAC adresse (netkort), men jeg kan medbringe min laptop der kan bruges til at få adgang til internettet, hvis dette kræves. Hvad skal der bruges?