Jeg faldt i gryden, da jeg var spæd - så bare kokken ikke er gallisk druide, er jeg også med på spisning! Renébelix |
ang. spisning, så er jeg også med, dog helst ikke et alt for dyrt sted :)
Jeg faldt i gryden, da jeg var spæd - så bare kokken ikke er gallisk druide, er jeg også med på spisning! Renébelix |
ang. spisning, så er jeg også med, dog helst ikke et alt for dyrt sted :) |
Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk
De Gule Sideer siger at Restaurant Jerry på Jordbrovej er den nærmeste, men de tager ikke telefonen - jeg ville spørge hvilken type restaurant de er. Nogen der kender den? Ellers er der kun pizzariaer indenfor 1km omkreds...=/ Alternativt Café Ziggy i Tordenskjoldsgade 96 (slog det op på Eniro) eller vi kan tage ned til åen - der er jo masser af muligheder... Mette |
Jeg har en el-keddel til at varme vand i. Der skulle også være et te-køkken ved mødelokalerne. Jerry's Restaurant er OK til prisen. Jeg har spist der flere gange. Deltagere til spisning indtil videre: Jerry's er også i kategorien pizzaria. Her er et ældre menukort: Skal det være lidt mere fanzy, så er der Bones eller Jensens Bøfhus inde i byen. |
Uha, jeg har det svært med de to "Mc Bøf, Ballon & Blomsterkjolesteder" - vil næsten hellere vælte på cykel end spise der... Pizza på Jerry´s er sikkert udmærket, og ellers har I er er et par gode og billige alternativer: Café Le Coq (Mere fransk end café) Athena (Græsk) Café Englen (Klassisk og vellavet cafékort) Restaurant Victoria (Italiensk/fransk) Så er der lidt at vælge imellem - for jeg synes, at vi skal lade børn og turister nyde Bones og Jensens variationer over temaet middelmådighed;-) Vi ses René |
Vel talt - jeg er også meget svær at finde på de to nævnte etablissementer, som jeg næppe mener man kan sætte i kategorien "Restaurant". Jeg er med på alle dem du nævner, har spist på 3 af dem med smil til følge. Jeg håber prisniveauet er så alle kan være med. Når vi ikke er flere og det er søndag, kan vi nok ikke risikere at der er optaget, men vi kan risikere at der er lukket - René, ved du om de alle er åbne om søndagen? Mette |
God pointe, Mette. Jeg har lige tjekket op på dem, og det er faktisk kun Café Englen, der er tilgængelig om søndagen. Havde i øvrigt helt glemt http://www.forlaensogbaglaens.dk - de er lige begyndt at holde åbent søndag aften, og det er et fantastisk hyggeligt sted med lækre tapas. Både Café Englen og Forlæns & Baglæns har fornuftige priser, hvor man kan blive mæt og få et glas vin/øl/vand for under 200 kr. Velsmagende googlehilsner René |
Forlæns og Baglæns kender jeg slet ikke, så hvis ingen har noget imod det, vil jeg række hånden op for den :) |
jeg er også med på spisning bagefter :) |
Hvem vil tage et glas nescafe med? Og noget mælk? Skal vi sende en PM til dem der ikke har tilkendegivet at de vil med ud at spise for at være sikker på de kommer? Eller er det deres eget problem og vores held at de skal af med 500 til nælste Amino arrangement? ;) Mette :) |