Lyder godt I har haft en god dag - ked af jeg ikke lige kunne deltage - må se om jeg ikke engang kan få overtalt Marcel til at øse ud af sin viden for øs herovre i staden én gang. Jeg er i Århus den 12.-14. oktober, så hvis I får stablet noget på benene der er jeg frisk... |
Det var en SUPER dag - jeg lærte SÅ meget - bare vent, snart bliver det sådan, at søger man på hvad som helst så finder man mine sider! =P
Tusind tak til Marcel for at øse, til Thomas for at give os mere energi med sine latterøvelser og til dem der kom og satte prikken over i'et med spørgsmål og morsomme indslag :)
Jeg vil meget gerne øse af min viden, men det eneste jeg kan undervise i er Office97 og Lotus Smartsuite ;-)
Spøg til side, jeg holder foredrag om overvægt og det at spise med følelserne - det er vist ikke så relevant.
Jeg holder et foredrag om at være sin egen lykkes smed, som minder om en miniudgave af Nikolai Moltke Leths seminar. Dog tager jeg udgangspunkt i faglige teorier og laver ikke så mange øvelser som han gør :) )
Og så holder jeg foredrag om stresshåndtering - men det er der vist ingen amino'er der har brug for?! *host*
Men det giver jeg gerne videre, hvis der er grundlag for det.
Alle datoer er gode undtagen 3/10 da jeg der holder oplæg for lægerne i Skagen om følelsesmæssig spisning.