Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kursus i Googleværktøjer ÅRHUS

Side 13 ud af 14 (133 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder godt I har haft en god dag - ked af jeg ikke lige kunne deltage - må se om jeg ikke engang kan få overtalt Marcel til at øse ud af sin viden for øs herovre i staden én gang.

Jeg er i Århus den 12.-14. oktober, så hvis I får stablet noget på benene der er jeg frisk...

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 08:40

Det var en SUPER dag - jeg lærte SÅ meget - bare vent, snart bliver det sådan, at søger man på hvad som helst så finder man mine sider! =P

Tusind tak til Marcel for at øse, til Thomas for at give os mere energi med sine latterøvelser og til dem der kom og satte prikken over i'et med spørgsmål og morsomme indslag :)

Jeg vil meget gerne øse af min viden, men det eneste jeg kan undervise i er Office97 og Lotus Smartsuite ;-)

Spøg til side, jeg holder foredrag om overvægt og det at spise med følelserne - det er vist ikke så relevant.

Jeg holder et foredrag om at være sin egen lykkes smed, som minder om en miniudgave af Nikolai Moltke Leths seminar. Dog tager jeg udgangspunkt i faglige teorier og laver ikke så mange øvelser som han gør :) )

Og så holder jeg foredrag om stresshåndtering - men det er der vist ingen amino'er der har brug for?! *host*

Men det giver jeg gerne videre, hvis der er grundlag for det.

Alle datoer er gode undtagen 3/10 da jeg der holder oplæg for lægerne i Skagen om følelsesmæssig spisning.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 08:48

MetteSkagen:
Jeg vil meget gerne øse af min viden, men det eneste jeg kan undervise i er Office97 og Lotus Smartsuite ;-)

Mette - hvad blev der af:

Kursus: Sådan scorer man som IT-nørd
Kursus: Sådan får man sin kæreste til at acceptere man er IT-nørd og iværksætter

Dem har du lovet, og jeg ser meget frem til begge ;)

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 09:00

Jeg er dælme også glad for at jeg kom op ovenpå en kammies bryllup og fik drønet til Århus... Masser af gode guldkorn og et anderledes latterkursus der virkelig skal prøves... (har lidt ondt i mavemusklerne i dag :-) )...
Tak til Marcel, som blev udnyttet på det groveste og ikke var ked af at fortælle vidt og bredt... det er at udvise karakter !

Tak for en hyggelig dag...

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 09:01

Martin Tygsen:

MetteSkagen:

Mette - hvad blev der af:

Kursus: Sådan scorer man som IT-nørd
Kursus: Sådan får man sin kæreste til at acceptere man er IT-nørd og iværksætter

Dem har du lovet, og jeg ser meget frem til begge ;)

Du har ret - det skal jeg nok også lige putte ind i programmet :)

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 09:16

Brian Brandt:

Tak til Marcel, som blev udnyttet på det groveste ... 

Altså min viden Wink 

Tak for de rosende ord og tak for en rigtig hyggelig dag :) 

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 09:33

Kursusbeskrivelse:

Hvorfor er kvinder så svære at snakke med?
Hvad er det egentlig de vil?

Bliv klogere og lær teknikker til at kommunikere mere hensigtsmæssigt med kvinder.

Kurset omhandler også revolutionerende scoreteknikker, der giver dig et forspring i jagten på den eneste ene.

Vi kommer også ind på, hvordan du kan svare, når piger spørger: "Ser min røv fed ud i de her bukser?"

Kurset er forbeholdt mænd - og der vil være praktiske øvelser som sikrer at indholdet kan bruges praktisk fremover. Ingen vil dog blive tvunget til at gøre noget de ikke vil.

Lyder det brugbart? Stick out tongue

Mette

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 09:41

det lyder meget brugbart.

Kommer der også hjælp til hvad man skal svare, får ens kæreste siger ting som:

- Jeg bliver altså helt skruk, når jeg ser alle de søøøde babyer!

- Skal vi ikke se wedding date i aften ?

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:51

Brian Nielsen:

- Jeg bliver altså helt skruk, når jeg ser alle de søøøde babyer!

- Skal vi ikke se wedding date i aften ?

ad1: "Det gør jeg også."
ad2: "Jo, det kunne da være hyggeligt - jeg laver noget kaffe"

Efter få år er du så gift og har børn. Og der er ikke noget (ikke engang iværksætteri) der kommer op på siden af det.

mvh Hans

Fra Solbjerg
Tilmeldt 23. Aug 07
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 14:52

Også herfra et tak til Marcel for et godt møde. Til trods for en supertravl hverdag, var tiden virkelig godt givet ud. Hyggeligt at møde fellow-amino's.

Hvis der iøvrigt er nogen som skal med til Kbh. ifb. med Iværk07 kører jeg omkring kl. 06.30 fredag morgen fra Solbjerg (17 km syd for Århus).

Side 13 ud af 14 (133 indlæg)