Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kursus i Googleværktøjer ÅRHUS

Side 12 ud af 14 (133 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen af jer andre der kommer ind med toget?

Jeg overvejer at lade bilen stå da jeg er inviteret hjem til nogle venner om aftenen som kunne ende i et par øl eller mere.

I så fald nogle kommer ind med toget, kunne vi finde en god måde at komme videre ud til foredraget fra banegården af.

Tilmeldt 18. Apr 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 21:27

AAARRRGGGHHHH!!!!! Jeg er blevet kaldt på arbejde og må melde fra. Øv øv øv.

Kan jeg evt. lægge lokale til hvis der bliver en næste gang, eller bor jeg for langt ude på landet? (8586)

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 09:03

Jeg kommer med bil fra Skagen - hvis jeg skal med toget skal jeg nemlig op klokken lort (søndag + Skagen + DSB = NOGO) og det gider jeg ikke.

Ærgerligt Dorte - så må vi se om der er andre der vil med :)

Vi mangler stadig en til at tage smøreknive og teskeer med :)

Mette

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 16:58
En tur til London har desværre gjort det umuligt for mig at deltage i morgen. Beklager meget den sene udmelding. Rigtig god google-dag til jer alle. Mvh. René
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 17:39

Surt René!

Så er der to ledige pladser.

Mette

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 12:39

Jeg blev desværre syg, så måtte tage tiltakke med en dag i sengen :/

Håber i får et super kursus, og at det bliver holdt igen, så jeg kan komme med der! :)

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:16

Tranberg:

Jeg blev desværre syg, så måtte tage tiltakke med en dag i sengen :/

Håber i får et super kursus, og at det bliver holdt igen, så jeg kan komme med der! :)

Du gik glip af et super kursus, ligesom mange andre gjorde da de blev forhindret i sidste øjeblik, så vi endte med at være en 7-8 stykker og havde en utrolig hyggelig, men ikke mindste lærerig dag, hvor Marcel delte ud af de små guldkorn man ellers kun får ved erfaring.

Samtidig fik et godt grin da Thomas fra www.delattergale.dk/ gav en lille præsentation af hvad han arbejder med.

Så alt i alt en dejlig dag i Århus, som sikkert bliver gentaget en anden god gang.
Fra Overlade
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 20:29

Du gik glip af et super kursus, ligesom mange andre gjorde da de blev forhindret i sidste øjeblik, så vi endte med at være en 7-8 stykker og havde en utrolig hyggelig, men ikke mindste lærerig dag, hvor Marcel delte ud af de små guldkorn man ellers kun får ved erfaring.

Samtidig fik et godt grin da Thomas fra www.delattergale.dk/ gav en lille præsentation af hvad han arbejder med.

Så alt i alt en dejlig dag i Århus, som sikkert bliver gentaget en anden god gang.

Helt enig Martin, det var en super dejlig dag i Århus, og jeg syntes også, at det var fedt at møde nogle Amino'er i den virkelige verden og få networket lidt.

Jeg vil gerne være med til at lave et nyt kursus på et tidspunkt, men syntes godt der må gå et par måneder.... hvad syntes I? Emnet kunne godt igen være Google, SEO, men også noget helt andet... her tænker jeg selv på personlig udvikling, hvor jeg har nogle værktøjer og erfaringer, som jeg gerne vil lave et lille kursus om. Men har I nogle forslag til emner?

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 21:43

Trist dag at blive syg på.. Men glæder mig da i havde et godt kursus :)

Det eneste jeg lige umiddelbart kan holde kursus om er Index Tools, et af de bedste webanalytics tools der findes. Men deltager nu også gerne, bare for at suge viden til sig :) 

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:28

Thomas Justesen:

Helt enig Martin, det var en super dejlig dag i Århus, og jeg syntes også, at det var fedt at møde nogle Amino'er i den virkelige verden og få networket lidt.

Jeg vil gerne være med til at lave et nyt kursus på et tidspunkt, men syntes godt der må gå et par måneder.... hvad syntes I? Emnet kunne godt igen være Google, SEO, men også noget helt andet... her tænker jeg selv på personlig udvikling, hvor jeg har nogle værktøjer og erfaringer, som jeg gerne vil lave et lille kursus om. Men har I nogle forslag til emner?

Ang. personlig udvikling, så kender jeg en (visualiserings)proces, der kan benyttes til at fjerne både små og store problemer som man oplever i hverdagen. Processen kan bruges til at ændre en persons egen opfattelse af virkeligheden fra at være et problem til ikke at være et problem. Det kan være små problemer såsom emner man gør alt for at undgå at snakke om, dårlige vaner, manglende motivation eller store problemer som sorg, fobier, alkoholisme, ludomani, ja endda stress og meget, meget mere. Altså situationer der "trigger" vores "auto-pilot", og gør at vi opfører os på samme uhensigtsmæssige måde hver gang. Jeg kunne nok godt overtales til at afholde et kursus om dette en dag hvis nogen har lyst til det.

Side 12 ud af 14 (133 indlæg)