Jeg har en uoverensstemmelse med en virksomhed som mener at jeg skylder dem penge (300kr). Jeg er nu af den opfattelse at jeg ikke skylder dem noget, og derfor vil jeg ikke betale. Nu har ejeren af virksomheden sat sig for at spamme mig med denne faktura. Han sender den til mig mindst 1 gang om dagen. Nogen gange flere gange om dagen. Og han siger at det har han tænkt sig at gøre indtil jeg betaler. Er dette lovligt? Og hvad kan jeg gøre ved det?
Hvis det skaber mange problemer for din virksomhed må du jo bare betale for beløbet er jo ret beskedent.. Hvis de ikke har anden tilgang til dig udover spamme mails kan du vidst godt bare ignorer dem for jeg tvivler på de gider at blive ved med at spamme dig for 300,- :-)
Jeg betalte også sidste år for at slippe for at høre på dem. Men de påstår at de ikke kan se jeg har opsagt deres abonnement hos dem. Jeg har endda sendt dem en kopi af mailen hvor jeg opsiger. Det er de ligeglade med. Jeg har aldrig oplevet noget ligende. Kan kun sige hold jer langt væk fra gratisdns.dk. De har sat en spam robot til at sende mig fakturen fra nu af til evig tid.
Jeg har en uoverensstemmelse med en virksomhed som mener at jeg skylder dem penge (300kr). Jeg er nu af den opfattelse at jeg ikke skylder dem noget, og derfor vil jeg ikke betale. Nu har ejeren af virksomheden sat sig for at spamme mig med denne faktura. Han sender den til mig mindst 1 gang om dagen. Nogen gange flere gange om dagen. Og han siger at det har han tænkt sig at gøre indtil jeg betaler. Er dette lovligt? Og hvad kan jeg gøre ved det?
Kan vi få afvide hvorfor du skylder ham 300 kr? og hvorfor ikke? Det er jo vigtigt at vide.
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Han siger jeg skal betale for et domæne som jeg har opsagt skriftligt (dokumentation er sendt til gratisdns.dk) man han siger at han ikke har fået opsigelsen og at den er "kryptisk". Det lykkedes ham fint at opsige de 8 andre domæner som stod i denne mail. Det er andet år i træk han laver dette nummer med mig (og mange andre hvis man kigger på trustpilot) sidste år betalte jeg for at slippe for bøvlet. Men det nægter jeg at gøre igen i år. Jeg har sagt til ham at hvis han mener jeg skylder ham noget, så kan han hive mig i retten.
har du ikke et centralt spamfilter du bare føjer den til så den slet ikke kommer til dig, eller i det mindste, føj ham til uønsket mail i - så slipper du for at se den i din indbakke. Hvis du er stensikker i det du skriver, så har du jo opsagt og hvis det var i samme mail du opsagde de 8 og han klarede de 7 - og det kryptiske ikke ligger i hvordan du i det mail skrev at du opsagde nr 8 OG du gentog den sidste år, så har du ren samvittighed og han må slæbe dig i retten, hvad han næppe gør, så ned i spamfiltret med den
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Jeg har allerede puttet ham i spamfilteret. Det er bare princippet i at han gør, som irriterer mig. Og ja jeg har 100% ren samvittighed. Sætter en ære i ikke at skylde en krone væk. Men omvendt vil jeg heller ikke betale for noget jeg ikke har fået/bestilt.