så nu er det pludselig en alvorlig sag og ulovligt?... alligevel så har jeg ikke ret i mine indlæg om at en politianmeldelse for chikane er på sin plads. Eneste anden mulighed må være at få ens advokat til at bringe det for retten i en civil sag. EDIT: Jeg takker mange gange til den person som giver 1 stjerne... det varmer så dejligt i denne kolde tid at nogen rent faktisk gider bruge tid og krafter og tænker på mig. |
Du har ret Du har ret - er du glad nu?? Ja selvfølgeligt ændrer det sagen at mailen ikke kommer fra kreditor men sendes via spamrobot - det anede du jo ikke - Du anbefalede politianmeldelse på baggrund af en leverandør der rykkede for betaling via gentagne mails blotkennet larsen:så nu er det pludselig en alvorlig sag og ulovligt?...
På trods af at en spamrobot da ændrer sagen voldsomt er det godt trådstarter virker smart nok til ikke at fare ned på nærmeste politistation og bede om omgående politi indgriben. http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Nettjek/Spam--hvad-er-det/klagevejledning dækker både private og erhverv står der og er jo den oplagte vej - men JA med en spamrobot kan man da vælge et søgsmål om kræfterne rækker, og man skal forvente, at spørgsmålet om, hvorvidt den regning skulle betales eller ikke, kommer ind i billedet og forstyrrer det ellers klare spam spørgsmål
god jul
vh