Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regler for at sende faktura...

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra solbjerg
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Skive AutoPit Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

så nu er det pludselig en alvorlig sag og ulovligt?... alligevel så har jeg ikke ret i mine indlæg om at en politianmeldelse for chikane er på sin plads.

Eneste anden mulighed må være at få ens advokat til at bringe det for retten i en civil sag.

EDIT:

Jeg takker mange gange til den person som giver 1 stjerne... det varmer så dejligt i denne kolde tid at nogen rent faktisk gider bruge tid og krafter og tænker på mig.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47157
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:01

kennet larsen:
så nu er det pludselig en alvorlig sag og ulovligt?...
Du har ret Du har ret - er du glad nu?? Ja selvfølgeligt ændrer det sagen at mailen ikke kommer fra kreditor men sendes via spamrobot - det anede du jo ikke - Du anbefalede politianmeldelse på baggrund af en leverandør der rykkede for betaling via gentagne mails blot

På trods af at en spamrobot da ændrer sagen voldsomt er det godt trådstarter virker smart nok til ikke at fare ned på nærmeste politistation og bede om omgående politi indgriben. http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Nettjek/Spam--hvad-er-det/klagevejledning dækker både private og erhverv står der og er jo den oplagte vej - men JA med en spamrobot kan man da vælge et søgsmål om kræfterne rækker, og man skal forvente, at spørgsmålet om, hvorvidt den regning skulle betales eller ikke, kommer ind i billedet og forstyrrer det ellers klare spam spørgsmål 

god jul

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra solbjerg
Tilmeldt 19. Feb 10
Fra  Skive AutoPit Skrevet kl. 11:11

Sjov nok bliver det faktisk nævnt tidligere at det er en spambot der sender mailen til ham!

Fra solbjerg
Tilmeldt 19. Feb 10
Fra  Skive AutoPit Skrevet kl. 11:12

Flat*s:
De har sat en spam robot til at sende mig fakturen fra nu af til evig tid.

Se her cookie... står på første side.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:42

kennet larsen:
Flat*s:
De har sat en spam robot til at sende mig fakturen fra nu af til evig tid.

Se her cookie... står på første side.

Hold nu fokus på emnet.

Får trådstarter konstant mails fra samme afsender, kan disse blot smides i spamfilteret.

Opsæt en regel i Outlook, eller hvilket mail program du nu måtte have, som automatisk afleverer indkomne mails fra vedkommendes spam-robot i "Slettet post".

Og se så at få opsagt den registrering af det domæne, så du ikke modtager flere opkrævninger.

Et mellemværende på 300,- er ikke noget, man bør bruge adskillige timer eller mange kræfter på at ærgre sig over.

Kom videre. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)