Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO vs. pinguin/panda

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Odense C
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 177
Fra  Free Media Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne lægge et nyt layout på vores side så vi kan få vist vores kompetencer, jeg er dog lidt i tvivl om jeg skal bruge pinguin/panda eller SEO til optimering.

Hvad er jeres erfaringer?

Der er her tale om et webbureau, vi leverer hjemmesider samt grafiske elementer, men overvejer at udbygge med flere sider næste år.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1747
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 00:48

Lucca:
jeg er dog lidt i tvivl om jeg skal bruge pinguin/panda eller SEO til optimering.

Den forstod jeg ikke ?

Prøv at uddyb en smule.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Odense C
Tilmeldt 5. Dec 12
Fra  Free Media Skrevet kl. 12:56

Jeg efterspørger lidt erfaringer med google penguin fremfor SEO eks. og omvendt.

Fordele og ulemper ved disse metoder ;)

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 13:00

Jeg tror lige du skal have googlet lidt på, hvad penguin er - det vil kunne hjælpe dig meget.

I bund og grund er Penguin en ændring i Googles algoritme - en ændring, som har indvirkning på, hvordn dine sider ranker i Google. Man kan dermed ikke sige enten SEO eller Penguin, da det ikke kan sammenlignes på den måde.

http://en.wikipedia.org/wiki/Google_Penguin

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Fra Odense C
Tilmeldt 5. Dec 12
Fra  Free Media Skrevet kl. 13:06

Ja jeg har nemlig læst det, men som jeg forstår det er det præcis modsat af SEO. Hvor SEO ligeså meget er links osv. er penguin mere indholdsbaseret ikke?

Har du erfaring med at benytte Penguin OG SEO som søgemaskine optimering?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Penguin er navnet på en Google opdatering med betydning for fortolkningen af links. Panda er en anden opdatering med betydning for vurderingen af indhold. begge dele er således noget der påvirker hvordan du laver SEO men på INGEN måde en modsætning til SEO.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 13:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Tror du skal læse lidt videre :-)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 13:20

Vil absolut anbefale at gå i gang med at læse om SEO. 
Der en god en at starte med på SEO-Lex.dk  

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 13:33

Du skal helst ikke i kontakt med hverken panda eller penguin. Selvom det umiddelbart virker som søde dyr, så er de det faktisk ikke, når vi taler om Google :) 

Hvis din side kommer i kontakt med panda, så betyder det, at dit indhold på siden ikke er godt nok og du bliver devalueret i søgeresultaterne. 

Hvis din side kommer i kontakt med penguin, så betyder det, at du har for mange dårlige links til din side og du bliver devalueret i søgeresultaterne.

SEO er en fællesbetegnelse for alle de teknikker, som man benytter sig af for at komme højere op i søgeresultaterne. Penguin og panda er algoritmer, som automatisk sætter ind, såfremt Google vurderer, at her er noget, som de ikke kan lide. 

Du bør nok læse lidt mere om SEO eller få andre til at udføre det for dig :) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:50

lav forskellige anker links tekster læs mere , klik her , se mere her , klik videre her , god viden her , altså ,mindre tekst med dine kerne ord

blog rolle fodnoten links er ens så de betyder mindre nu end før

husk links også til dine undersider relevante links mere vigtigt nu

få mere rigtigt mennesker linke til jer social medier betyder lidt mere rigtige mennesker anbefaler en profil links betyder meget mindre især de steder man ikke er aktiv 1000 oprette profiler er altså ikke noget der giver noget værdi

vis har en dansk side så undgå i stor stil massevis engelske links

kommentar der forsvinder er også hårdt ramt så kommenter ikke bare for links , men for at give viden videre unik tekst på siden mere vigtigt nu

bruger venlighed betyder mere nu

pressen meddelsers mere vigtigt nu , medier med høj troværdighed betyder mere nu

sats ikke på netværk links blogs med mere ens ejer køb ikke links , men få siden lavet så godt andre linker til den

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)