Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO vs. pinguin/panda

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Impetus:
Du skal helst ikke i kontakt med hverken panda eller penguin.

Du har vist misforstået det lidt. Panda og Penquin er to opdateringer i Google, der blot har fået de navne, på samme måde som mange andre opdateringer før dem har fået andre mere mundrette navne - det er ikke selvstændige algoritmer eller programmer.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 16:47

Korrekt som Mikkel skriver, han ved hvad han snakker om. Men vi har alle være der hvor vi havde brug for lidt hjælp :)

Fantastisk jorden gik alligevel ikke under i dag...

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 17:50
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Mikkel deMib Svendsen:

Det er ikke selvstændige algoritmer eller programmer.

Det er vist et spil om ord.  

Hvis du opfatter algoritmen som det færdige produkt, så har du ret. Hvis man derimod er af den opfattelse, at det færdige produkt kan bestå af en lang række selvstændige algoritmer, der hver har sin funktion, så tager du fejl. 

Her er et par afsnit fra Wikipedia om algoritmer:

"While there is no generally accepted formal definition of "algorithm," an informal definition could be "a set of rules that precisely defines a sequence of operations.

Algorithms are essential to the way computers process data. Many computer programs contain algorithms that detail the specific instructions a computer should perform (in a specific order) to carry out a specified task. "

Som du kan se af det andet afsnit, så mener Wikipedia ligesom mig, at der godt kan være flere algoritmer i et program. Så kan vi begynde at småkneppe om hvorvidt det var en opdatering eller helt ny kode. Men den diskussion må du klare med dig selv ;) 

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 18:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lucca:
Der er her tale om et webbureau, vi leverer hjemmesider samt grafiske elementer, men overvejer at udbygge med flere sider næste år.

Altså et webbureau der ikke ved hvad SEO er Surprise

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Teddy Carlsen:

Lucca:
Der er her tale om et webbureau, vi leverer hjemmesider samt grafiske elementer, men overvejer at udbygge med flere sider næste år.

Altså et webbureau der ikke ved hvad SEO er Surprise

Det er vist stadig mere reglen end undtagelsen Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 18:29

Alexander R. B | Freelance Grafiker:
Fantastisk jorden gik alligevel ikke under i dag...

Hehe Nej det er først kl 22:18 :)

God jul og godt nytår til jer alle her på amino

vh Ronnie

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Impetus:
Det er vist et spil om ord.  

På ingen måde. Jeg slår bare fast, at det du skriver er noget vrøvl. Du kan ikke undgå Panda og Penquin for det er opdateringer på Google der handler om hvordan de fortolker indhold og links - og lige meget hvad du gør, så kan du ikke undgå, at de netop fortolker indhold og links.

Det lyder somom du har fået den misopfattelse at Panda og Penquin er sådan en slags straffe der kun ntræder i kraft, når de finder noget skidt, men det er bare ikke tilfældet.

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 10:18
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Så først var du på dybt vand, da du påstod, at Googles søgemaskine kun var en algoritme. Hvilket er forkert. Derefter får du plus for dit indlæg og jeg får minus. Det er bare så meget wow... Det bekræfter, hvad jeg længe har vidst om Amino. Man får ikke plus efter hvad man siger, men hvem der siger det. 

Resten er stadigvæk bare flueknepperi.

Ønsker du at komme i kontakt med straffeloven? Igen vil du sige, at vi er i kontakt med straffeloven hver dag, hvilket er rigtigt, men du ved jo godt, at det der menes, at man ikke skal ønske sig at blive tiltalt efter straffeloven. Du går efter manden og ikke bolden for at score billige point.  

Fra Odense C
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 177
Fra  Free Media Skrevet kl. 12:53

Vi er nu ret klar over SeO og funktionerne det er panda/penguin jeg selv ilke er helt inde i hvad kan gøre. Og som det ser ud i denne tråd er der åbenbart flere der ikke er fuldstændig klar over det. ;)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:01

Lucca:
Vi er nu ret klar over SeO og funktionerne det er panda/penguin jeg selv ilke er helt inde i hvad kan gøre. Og som det ser ud i denne tråd er der åbenbart flere der ikke er fuldstændig klar over det. ;)

panda og penguin er jo ikke noget du aktivt kan vælge fra eller til. De er et led i Googles opdatering af deres kode og istedet for at kalde dem version 34.567 og version 45.983 så har de givet dem navne. Det samme gælder Android hvor man bliver lækkersulten af at sidde og kigge på de forskellige versioner.

Når I skal lave SEO så gør det så indholdet er for brugerne og ikke søgemaskinerne.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)