Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad mangler vi i Danmark?

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Efterhånden er bi jo ved at have en hel af alt det gode ude fra den store verden, men der er stadig produkter eller services, som ikke findes i DK - er der nogen af dem du virkelig ville ønske fandtes og som du ville være villig til at betale for?

Jeg starter:
Caramel Apple Cider fra Starbucks - fås kun i de amerikanske Starbucks og er en sæsonvare. Jeg er gået så vidt som til at ringe til Starbucks HQ for at høre om jeg kunne formidle import/recept eller lignende til danske caféer, men uden held. På grund af Baresso (møgkaffe bortset fra den med guldbarre med knas og deres Chai) mener Starbucks ikke at der er marked i DK og vil ikke på nogen måde give mulighed for at denne drik kan sælges i DK =/

ÆV!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 14:32
Nogen mere indvandrervenlige politikere, og det gælder sådan set hele vejen rundt.

Det kan ikke passe at det skal gøres SÅ svært at importere arbejdskraft udefra, eller at gifte sig med andre end Danskere/Svenskere/Nordmænd.
Mangfoldighed er en fordel, ikke noget der skal bekæmpes.

Alene af den grund overvejer jeg stærkt at flytte udenlands, og droppe DK. Indtil videre tager jeg til Helsingborg :)

Derudover så synes jeg at det er utroligt, at vi i DK har så svært ved at glædes os over at andre mennesker har succes.
Vi bliver generelt negative, og taler bag ryggen på dem, fremfor at lade os motivere af dem, og spørge dem, "Hvordan gjorde Du? Kan Du give mig et par råd?".

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 14:39
Dimitri for hulen, hold op med at hijacke min tråd med politik! Du ved godt at produkter og services er noget andet, ikke? Kan jeg få et bud på det i stedet?
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 14:40
Jeg skriver hvad jeg mangler af service fra mine politikere.
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 14:42
Og jeg bad om at du gav et bud på noget fra udlandet.

Har du nogen bud eller er du bare stædig nu?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 14:44
Ja, bestemt. Tag USA, der betragter de mangfoldighed som en styrke. De uddeler (mener det er opholdstilladelser, eller greencards) hvert år ved en lodtrækning. Noget i den stil ser jeg gerne herhjemme.

Det er nu ikke mig der fortsætter tråden ;)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 14:53
Hvorfor ødelægger du hendes tråd?

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 14:59
Jeg svarer på trådens spørgsmål. Lige nu er det dig der ødelægger tråden.
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 15:10
Nå ok, det er på det niveau

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 15:32
Dimitri er åbenbart selvudnævnt Forum Politimand og smagsdommer på samme tid...Der bliver spurgt om produkter eller services ikke politik... politik er ikke noget vi mangler det får vi, og vi ligger som vi har redt og kan ændre eller bakke det op ved et valg. Hvis man har stemmeret .

Tilbage til det Mette spurgte om;

- Vi mangler mere økologiske produkter, Kosmetik, tøj, boligtekstiler, legetøj

- Vi mangler mere produkter til at gøre vores hverdag lettere og sundere, møbler, arbejdspladser, løftegrej

- Der vil blive endnu mere salg i luxus og super luxus artikler af alle slags

- Vi mangler ordentlige Sunde Fast Food koncepter, og nej MCD salaten tæller ikke

- Der vil blive endnu mere salg i underholdnings industrien, naturparker, underholdning m.m..

- Der vil blive mere salg i alle former for wellnes m.m.. massage, ophold

- Spændende stærke drikke og mad, tror det næste store bliver caribiske/latinamerikanske

Det var lidt bud fra min sidste USA ferie, der er meget mere...

/Glenn

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)