Øøøhhhh nu er det ik en kassedame, som bare udbetaler evt indsigelser. De bliver sådan set behandlet i banken. Så det giver ik rigtig mening, når du siger det der... Hvordan skal jeg kunne henvise til en lov, når Paypal ik er nævnt i nogen love? Hvis man ik er kunde hos Paypal, så køber man ik Paypal penge... Jeg har sagt flere gange efterhånden, at der er flere måder at benytte Paypal på, og du kan selv kontakte Paypal, hvis du ik tror på mig... Igen jeg ville selv betale med kreditkort, hvilket jeg også skrev i starten, men Paypal kan også sagtens benyttes med samme sikkerhed, hvis man blot gør det korrekt... |
Fashion-Seller:Øøøhhhh nu er det ik en kassedame, som bare udbetaler evt indsigelser. De bliver sådan set behandlet i banken. Så det giver ik rigtig mening, når du siger det der...
Det har jeg vist heller ikke skrevet. - Men det er dem der tager imod. - Og nej, det sendes til kortudstederen. Det er ikke banken der dækker... (Jo, i førte omgang)
Fashion-Seller:Hvordan skal jeg kunne henvise til en lov, når Paypal ik er nævnt i nogen love? Hvis man ik er kunde hos Paypal, så køber man ik Paypal penge... Jeg har sagt flere gange efterhånden, at der er flere måder at benytte Paypal på, og du kan selv kontakte Paypal, hvis du ik tror på mig...
NEMLIG!!! - Derfor gælder lov om betalingsmidler! - Vilkårene for brug af denne, i forbindelse med Paypal, er beskrevet af højesteret i 2008.
Hvis du gad bruge 5 minutter på at læse denne, ville du se, at det ikke passer. De skriver i præmissen for dommen: 'Den omstændighed, at der er en tidsmæssig sammenhæng mellem køberens køb af e-penge og disses anvendelse til betaling for ydelser leveret af OwnYourGame, kan ikke føre til et andet resultat.' <- Det citerede jeg også lige før!
Det er det jeg vil have dig til at vise med en lov. - Og det vil du ikke. - Så er det jo svært at komme videre! - Og nej, loven om betalingsmidler kan ikke bruges. Den ved vi jo,fra dommen, hvordan ser på Paypal. - Så du må have et eller andet andet, som du åbenbart ikke vil dele. - Jeg er oprigtigt MEGET interesseret i at du kommer frem med hvad det er.