Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaling af varer. Hvordan er man bedst sikret?

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har forsøgt at lave research og min tvivl opstår netop i at jeg ikke kan finde nogen reviews eller omtale.

Firmaet er dog registreret i England. Så meget har jeg fundet.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 13:25

MSkovmose:

Jeg har forsøgt at lave research og min tvivl opstår netop i at jeg ikke kan finde nogen reviews eller omtale.

Firmaet er dog registreret i England. Så meget har jeg fundet.

Så ville jeg også blive nervøs. - Hvad hedder firmaet? Måske nogen kender det?!?!

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 17:00

Firmaet hedder Stock44 Ltd.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 05:51

Carsten Kvist:

Fashion-Seller:
Paypal betalinger kan en bank også lave chargebacks på, hvis der ingen varer kommer... Så længe man ik betaler for services, men for fysiske produkter!

Nej. Og ja, der ER faldet dom i danmark. Du kan IKKE få dine penget tilbage, med loven i ryggen, hvis du benytter Paypal. Har skal du regne med Paypal - som jo er en privat virksomhed. Og hvis du får en tvist med Paypal, skal denne afklares ved en amerikansk domstol.

For det første, så kommer det helt an på, hvordan der betales via Paypal...

Og for det andet, så dækker dommen primært over serviceydelser solgt via Paypal. Er det fysiske produkter, så er sagen en helt anden. Jeg kender flere der indenfor den sidste måned har fået deres bank til at trække pengene retur, fordi de er gået i den klassiske Canada Goose jakke fælde...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 05:53

Thomas Pedersen:

Der vil altid være en ekstra sikkerhed i kreditkort betaling, hvis du betaler med dit kort og fx. vælger 3D Secure ved indtastningen: http://www.nets.eu/dk-da/Produkter/betaling-med-kort/internationale-kort/sikker-nethandel/Pages/default.aspx#tab1 

3D Secure dækker da ik kunden... Det er shoppen, som er dækket af denne service... Så det kan da på ingen måde bruges som argument Smile

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 07:41

Fashion-Seller:

For det første, så kommer det helt an på, hvordan der betales via Paypal...

Og for det andet, så dækker dommen primært over serviceydelser solgt via Paypal. Er det fysiske produkter, så er sagen en helt anden.

Hvilken lov henviser du her til?

Fashion-Seller:
Jeg kender flere der indenfor den sidste måned har fået deres bank til at trække pengene retur, fordi de er gået i den klassiske Canada Goose jakke fælde...

Så har de skrevet under på en 'Tro og love' erklæring. - De har bare løjet. Men det skal banken jo ikke bekymre sig om!

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:18

Carsten Kvist:

Fashion-Seller:
Jeg kender flere der indenfor den sidste måned har fået deres bank til at trække pengene retur, fordi de er gået i den klassiske Canada Goose jakke fælde...

Så har de skrevet under på en 'Tro og love' erklæring. - De har bare løjet. Men det skal banken jo ikke bekymre sig om!

Nu aner jeg ik, hvordan en dansk tro og love ærklæring ser ud, men jeg tvivler stærkt på, at Paypal er nævnt. Mig bekendt skriver man under på, at man ingen varer har modtaget, og derfor vil gøre indsigelse mod betalingen...  

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 15:22

Fashion-Seller:
Nu aner jeg ik, hvordan en dansk tro og love ærklæring ser ud, men jeg tvivler stærkt på, at Paypal er nævnt. Mig bekendt skriver man under på, at man ingen varer har modtaget, og derfor vil gøre indsigelse mod betalingen...

Præcist! - Og finten ved paypal og Skrill er lige netop, at du ikke køber varen med dit kreditkort. Du køber virtuelle penge, som du køber en varer for. - derfor HAR du fået den vare du har købt med dit kreditkort..... de virtuelle penge. Og derfor kan du ikke kræve pengene tilbage.

Dette er PRÆCIST pointen i dommen fra højesteret fra 2008. - Læs den, og du vil blive meget klogere på hvordan Paypal fungerer.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:25

Carsten Kvist:

Fashion-Seller:

Præcist! - Og finten ved paypal og Skrill er lige netop, at du ikke køber varen med dit kreditkort. Du køber virtuelle penge, som du køber en varer for. - derfor HAR du fået den vare du har købt med dit kreditkort..... de virtuelle penge. Og derfor kan du ikke kræve pengene tilbage.

Dette er PRÆCIST pointen i dommen fra højesteret fra 2008. - Læs den, og du vil blive meget klogere på hvordan Paypal fungerer.

Det kommer an på, HVORDAN du betaler med Paypal... Det skrev jeg allerede i starten!

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 15:43

Fashion-Seller:

Det kommer an på, HVORDAN du betaler med Paypal... Det skrev jeg allerede i starten!

Ja, det har jeg set. Men det er mener jeg ikke du har ret i.
Side 2 ud af 4 (38 indlæg)