Dommen er fra en tid, hvor Paypal kun tilbød betalinger fra brugerkonto til brugerkonto... Så dommen er forældet i forhold til Paypals services... Når man benytter Paypals gateway, så er du underlagt samme lovgivning, som ved alle andre gateway firmaer, og det inkludere, at du kan lave en lovlig chargeback... Jeg forstår ik, hvorfor du hele tiden vil have henvisninger til loven, når du ganske enkelt kan undresøge de forskellige services, og dermed finde ud af, hvad de er dækket ind under... |
Carsten Kvist:Fashion-Seller:Når man benytter Paypals gateway, så er du underlagt samme lovgivning, som ved alle andre gateway firmaer, og det inkludere, at du kan lave en lovlig chargeback...Kommer pengene direkte ind på butikkens bankkonto når der bruges Paypal? - Hvis ikke er der også virtuelle penge involveret, og demed er dommen stadig interessant.
Dommen vil i øvrigt stadig blive ved med at være retspraksis indtil der kommer en anden afgørelse. - OP m¨alts¨kalkulere med, at skulle igennem tre retsinstanser får at kunne tilbageføre pengene, da man altid viol kunne henvise til afgørelsen af 2008.
Jeg vil have at du skal vise hvordan den danske lov ser anderleddes på Paypal NU end i 2008. OG hvis Paypal vare var en simpel betalingsgateway, hvorfor kan de så ikke bruges sammen med Dankort. Det kan de andre jo!
Yes og det samme sker, når du handler hos en anden gateway... So where is the difference?
Og nej ik alle gateways tager imod dankort. Faktisk er det kun få danske der gør det, men hvad har det med sagen at gøre? Det er totalt irrelevant, ligesom halvdelen af dine andre påstande...
Hvis tingene var ligesom du påstår, hvorfor kan jeg så henvise til 15 chargebacks indenfor de sidste 1½ mdr, som alle er faldet ud til forbrugerens fordel, hvis forbrugeren slet ik kunne klage...
Im out!
Bliv gratis medlem